TAMPERE/PIRKANMAA

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja asali
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tuolta pojalta edelleenkään räkää valu nenästä, mutta aina välillä siellä joku rohisee/ tuhisee [8| En nyt tiedä uskallanko tulla [&o]

Janzu kiitos tarjouksesta [:)]

Toivottavasti lidia pääsette lähtemään.. Eiköhän yhdellä sun toisella oo pientä rohinaa kun ilman lämpötilat vaihtelee niin rajusti..

Eiköhän tuo poika ole sitten ihan terve! [:)] Tänään tosin illalla oli ilmavaivoja, mutta nekin taisivat mennä ohi jo. Anteeksi Asali tää minun juupas-eipäs-juttu! Varmaan olisit halunnu ajoissa tietää ketä on tulossa ja ketä ei![:o]

Janzu saa nähdä ehditkö lukea, mutta laitan sulle privana viestiä (jos osaan) [:)]

Odotan muuten innolla sitä, kun meidän vauvat alkaa kunnolla kiinnostumaan toisistaan ja leikkimään yhdessä[:D]

Siihen ei välttis mene kauan - meinaan, että jos tulee tapaamisiin esim. joulun takia taukoa niin yhtäkkiä ovatkin kiinnostuneita toisistaan :) Kaverin 5kk vauva ainakin halus hieman ottaa kontaktia Hugon kanssa [:D] Eli parin kk päästä voidaan jo kovastikin yrittää irrotella niitä toistensa tukasta [:D]

joo siihen ei todellakaan mene kauaa, meillä nita nimittäin oppi eile kääntymään vattalta selälleen ja toisinpäin[:D] pyörii nyt kämppää ympäri sillain niinku hylje.. apua.. ja eilen aamulla oli vielä niiin vauva eikä liikkunu mihkään[:)] oli pikkusen mielenkiintonen yö kun neiti heräs 10 minuutin välein pyöriin ympyrää, eikä nyt päikyillekkään millään[:(] Että kenellä on eniten tilaa ni sinne seuraavaks kun kaikki vauvat pyörii ympyrää[:D]

Mietin täs, et tulee pitkä tauko jos vast tammikuulla treffaillaan seuraavan kerran.
Onks teil miten joulukiireitä tms. vai pitäiskö nähdä viel ennen joulua???
Voisitte vaikka tulla meille, kun vauvat on vielä sen kokosia, et ehkä jaksatte kantaa ne tänne ylös paremmin, ku vaik toukokuussa [;)]
Mä kattelin, et mulle kävis parhiten tiistait tai torstait, mut Heiskulla tais olla torstaisin tanssi???, eli sit olis tiistait parhaita. Mulle kävis 14. tai 21.12.

Olis kyllä kiva tavata vielä ennen jouluakin [:)] Sopii vaikka toi 14.12, toi 21.12 menee ehkä turhan lähelle joulua [8|] Tai no, ei olla kyllä lähdössä reissuun ja tuskin suuria määriä mitään leivonkaan [:)] Tuolloin 14.12. on Hugolla aamulla lääkärineuvola, mutta ei anneta rokotteita joten ei pitäis vaikuttaa päivään mitenkään [:)]

Janzu Sait sä mun viestin?

meille sopii hyvin molemmat... Tosin julius painaa niin paljon jo nyt et me jäädään ehkä puoleen väliin rappusia :P

Joo meillekin sopii :) vaikka tuo 14.päivä kun 21. voi olla jo hirvee joulustressi[:D]

oi ihanaa! Mä jo pelkäsin, että pitää tammikuuhun odotella[;)]

Jep. Eli 14.12. on sit varmaan sopiva, eli sovitaan se!!! [:D]
Hyvä aika on varmaan just joskus siin puolenpäivän aikaan, niinku oltiin asalillakin, vai???

jep 14 päivä käy meillekkin hyvin.. Minä en vaan tiiä et missäpäin sartza asuu..?
lidia sain sen sun viestin, en vaan osannu vastata siihen[:D]

Hei ihanata nähdään vaan [:)] Meille sopii kans tuo 14pv hyvin [:D]

Me ollaan edelleen täällä reissussa ja tosiaan kaverini josta silloin viimeks kerron niin sai nyt lauantaina sen vauvan!! Tuntuuhan tuo jätkän-pätkänen jättiläiseltä semmoseen vastasyntyneeseen verrattuna vaikka ite on kans vielä ihan pieni kun ikäää vasta kohta 4kk!! [:D]

Lentävänniemessä asustellaan.
Pistän tarkempaa osotetta vaik tonne feisbuukkiin, ja janzulle yksityisesti, jos osaan...

sartza yksäri tuli perille[:)] oliks se niin, et te asutte jossain yläkerrokses..? sillä vaan et kannattaaks otta vaunuja mukaan ollenkaan?

Juu, asutaan ylimmäs kerroksessa. Vaunuja siis turha ottaa mukaan jos ei niillä aio tulla. Tuonne parvekkeelle kun ei mahu ihan niin monet vaunut, ku asalin takapihalle[;)]
Eli vaunut joutuu jättään joka tapauksessa tohon alas.

Oliks jollain muuten jotain allergioita??? Jos jotain lounasta laitan...

okei, jätetään vaunut pois kun autolla tullaan.. vaikka voishan täältä ylöjärveltä sinne lenkkeilläkki[:D] allergioita ei..

Huh, mulla taitaa alkaa toimia tämä foorumi vihdoin! Pengoin tän ketjun tuolta ja ajattelin kirjoittaa, että saisi nostettua tuohon etusivulle :) 

Klikkasin kyllä sitä, että tulisivat ketjut viimeisimmän viestin mukaiseen järjestykseen, mutta vain ehkä ekat 5-7 ketjua tuli näin. Loput ihan sekaisin. 

Sama juttu. Toivottavasti tuokin korjaantuu... Vaikka toimiikin nyt niin on silti paljon huonompi kun vanha. Parannuksia odotellessa.

Ja tiistaita odotellessa :)

Takaisin