No niin... Voi tätä hellettä![8D] Ollaan tääläki oltu kiukkusia ja vähäunisia.. Pelkällä vaipalla sisällä ja body ja ohuenohut pipo päällä ulkona.. sisällä myös ilman vaippaa tosi paljon. Tänään maistettiin sitte ekat perunat. Hyvin meni alas...ainaki ku neiti pisti peukun tai nyrkin perään ja imi ;) Vähän yökityttiki jossain vaiheessa mutta kyllä sinne se teelusikallinen meni, huomenna sitte toivottavasti kaks:)
Keitättekö siis veden enneku annatte?? Täällä neuvolantäti sanoi ettei tarvi nii en oo sit keittäny.. kylmää tietenki oon ottanu hanasta ja laskenu kunnolla vettä enneku oon ottanu pulloon. kääk jos se pitääki keittää. eilen annoin eka kerran vettä ja tänään oon kans antanu mut ei oo tullu vielä ainakaan mitään.
Keitättekö siis veden enneku annatte?? Täällä neuvolantäti sanoi ettei tarvi nii en oo sit keittäny.. kylmää tietenki oon ottanu hanasta ja laskenu kunnolla vettä enneku oon ottanu pulloon. kääk jos se pitääki keittää. eilen annoin eka kerran vettä ja tänään oon kans antanu mut ei oo tullu vielä ainakaan mitään.