Hei vaan kaikki mammat!
Kirjoittelenpas pitkästä aikaa kuulumisia minäki. Meidän kossin 4kk mitat: 5960g ja 62,5cm. Tuntuukin näin ollen hurjalta lukea, että sieltä löytyy jo yli 7kg :)! Meidän Mico on kyllä tosi siro rakenteeltaan - ihan ku isänsä ;).
Ruokavaliosta: Imetän vielä, mutta ruokavaliosta löytyy lisäksi bataattia, perunaa ja porkkanaa soseutettuna. Huomenna tähän lisätään vielä kukka-ja parsakaalit. Luumusosetta on otettu aina vähän "jälkkäriksi" vatsaa pehmentämään. Lisäksi meillä syödään banaania, mustikkaa, päärynää ja vadelmaa. Tarkoitus on kyllä alkaa pian lisäämään muitakin hedelmäsoseita. Iltaisin ja aamupäivisin meillä syöpötellään velliä ja rintamaitoa mä olen yleensä tunkenu aina noiden vahvempien ruokien päälle :) tai sitten hetken kuluttua näistä ruokailuista. Meillä on oikeastaan alusta asti herätty vain kerran yössä syömään - ja silloin luonnollisestikin imetän.
Täytyy kyllä sanoa, että meillä on menny tähän asti vähän liiankin helposti Micon kanssa :). Poika on tosiaan alusta asti nukkunut hyvin (sekä yöllä että ottaa kahdet "mukavat" päikkärit), viihtyy hyvin yksikseenkin leikkien, syö ja kehittyy hyvin jne... Hampaita meille ei tosin ole vielä tullut, että saas nähdä tuottaako se sitten vähän itkuja tms... Noh, ei murehdita sitä etukäteen ;). Tällä hetkellä pojalla on vain ensimmäinen flunssa. On raukka vähän tukkoinen :(...
Hmm... mitäs muuta... Eipäs kai tässä tällä erää sen kummempaa. Oon tosiaan säännöllisesti käynyt kuulumisianne lukemassa, mutta olen vähän laiskanpuoleinen itse kirjoittamaan. Täytyy yrittää jatkossa skarpata :).
Ihania hetkille teille kaikille pikkuistenne kanssa <3!