Tammivauvojen arki alkaa

Jes!
Nyt on kaks mestaa missä jutella[:)][:)][:)]ei käy aika pitkäks! ja mulla kun on facebook melkein koko ajan auki ni voi käydä aina vilkasee josko olis tullu jotain. harmi ku siit ei tuu ilmotusta itelle jos joku kirjottaa ryhmän seinälle...
 
Mulla kans kone raksuttaa koko ajan...tämä sivu on suosikeissa eli klikkauksen päässä ja samoin facebook....tietysti!!![:D]
 
kävin liittymäs tuonne tammimammoihin ja liitin muutaman Ainokaisen kuvanki sivuille[:)]
 
Mä löysin eka jonku toisen tammimammat 2010-ryhmän, ja liityin siihenki, mut mitäs sen sitten on väliä :)  Ihan hassua vaan kun kaikki on tua omalla nimellä eikä näillä tutuilla nimimerkeillä! Joutuu pari kertaa miettiin et osaa yhdistää nimen ja nimimerkin!
 
Jee, nyt on kintut sokeroitu ja valmiina kesään!
 
munkin täytyy tunnustaa että rampaan naamakirjan ja tän väliä[:D]
Nyt ulkoilemaan,niin ihana ilma!
 
Hittolainen..menkat ku alko viime kuussa ekan kerran pitkästä aikaa nii siitä lähtiin ollu epistomia herkkänä ja hellänä vaikka kuinka puhistas rasvailis ja ilmaa antas..mie ku kerkesin jo hehkuttamaan että se parantu ja pääsee peittoo vapaasti heiluttaa nii nyt tää tuli...asöakföaklsölfkaödskgöaskglädskaghöldfskähbkdsgjösdjgdsjgäldskjgldsjgäldskjgäljsdägj


joo kirjafriikki täälä myös.
 
mäkin liityin fb tammimammat 2010,mutta en pysty kirjottaa mitään sinne??onko kellään
muulla samaa ongelmaa..onkohan se vaan jotenkin jumissa jos sinne on paljon muitakin liittynyt..[:-]

tosi kiva ilma kyl,vois mennä koht miehen kans takapihalle grillailee makkaraa..kiva että siinä vhh
voi syödä kaikkea rasvasta,vaik kyl kuullostaa aika oudolta että rasvasia ruokia syömällä muka laihtuis,
mut kai se on uskottava..[:D]
 
Niitä ryhmiä on tuolla kaksi..ja tää vau porukan ryhmä o se missä o nallet.. Eipä olis ihme jos o jumissa tuo...ainaha naamakirja jumittaa ja sekoilee
 
Jihuu,poitsu sai kakattua eilen illalla sitten 4pv edestä:)Siihen loppu yöllä ähiseminen!
Luumusose reseptilllä mentiin.

[:)]
 
Tänään oli Jonin 3kk neuvola. Kovasti poika kasvaa äiteen tissimaidolla. Painoa oli nyt 6850g, pituutta 63cm ja päänympärys 41,4cm. Ja terkkari näytti vihreää valoa 6 kuukauden täysimetykselle [:)]. Mutta nyt täytyy rientää keittiöön kokkailemaan, että ei pääse nälkä yllättämään...
 
[font="times new roman"]Pinjan uusimmat mitat "3kk" neuvolasta 6425g ja 62cm ja pipo 40cm
sai rokotteet. vähä kitis piikin jälkeen mutta rotan saatuaan nukahti..erittäin väsy ollu koko päivän varsinkin kun ei ole suostunu nukkumaan kunnolla päikkäreitä
 
Elegia, nuhanko takia läkärille menitte vai miks? Ihana leluri ku tutki oikein kunnolla! Kuulostaa ihanalta teiän reffit, harmi ku täällä päin ei asu varmaan kukaan tästä ryhmästä! Mut onneks mun hyvällä ystävällä on reilun kuukauden nuorempi vauva ni sen kanssa on paljon yhteistä tekemistä ja höpistävää. Ja on aina ollu mut varsinki nyt! Ja toinenki kaveri on viä äitiyslomalla kohta 1-vuotisensa kans niin on välillä päivällä seuraa. 
 
Pakko tunnustaa... Olin lauantaina siä viihteellä ekaa kertaa, ja sorruin maistaan kaverilta tupakista yhen välistä. Toisaalta hyvä että maistoin, maistu niin karseelle ettei varmaan tuu toista kertaa ees hönössä mieleen maistella. Yök, maistu sille ku ois tuhkakuppia nuoleskellu!! Ei tee todellaka mieli alottaa uudelleen kessuttelua!
 
Jei, saatiin uudet pihakalusteet! Nyt vaan venaillaan et alkaa kunnon helteet ja päästään takapihalle hengaileen! Vitsit ku tuiski oikein hellekesä, nyt kun on ekaa kertaa koko kesän "lomalla" sitten kasiluokan!
 
Huomenta!
Eilen tavattiin,oli kyl tosi kiva nähdä muitakin äitejä![:)]
Aaro tais olla ainoa jolla oli itku kurkussa välillä,mutta pistetään se siihen väsymyksen piikkiin.
Poitsu nukahti samantien ku lähettiin liikkeelle ja nukkuis ilta kuuteen asti.

Mä kotona viel funtsin vähän niit "perhe tunteja"raskaana ollessani, ni nyt jotenkin muistan sut lauranen sieltä.Taisitte olla samaan aikaan tutustumassa synnärille ku me.
Taisit muuten ehtiä siihen bussiin ku ei enään näkyny,hyvä niin[:)]

Elegia:Toivottovasti eemelillä ei ois mitään koira allergiaa,se ois aika ikävää..Mutta hyvä että saitte enemmän selvyyttä siihen tukkoisuuteen!
Mä oon näköjään todella mielikuvitukseton..(menix oikein)en oo tajunnu tota et vois sekottaa pottua ja luumusosetta[8D]

Meillä alkaa tänään kakkujen leipominen huomista varten.
Saa nähä mitä kivaa mies on keksiny mulle,vai onko mitään..[8|]
[;)]

Kivaa päivää kaikille!
 
Kotkalaiset, tsekatkaas tuo teidän vaun postilaatikko, laitoin teille sinne mun tarkempia yhteystietoja kun jäi eilen kysymättä/kertomatta! Olipa kyllä mukava teitä nähdä. [:)]

Hienoa Elegia, että sait apuja Eemelille sieltä lääkäriltä. Oliverinkin nokka rohisi viime yönä, mut aattelin nyt vielä noilla suolatipoilla pärjätä ja tarkkailla tilannetta. Ihana uutinen se ettei teillä koira-allergiasta ole ainakaan kyse. Tai siitä "maitoallergiasta".... [:D] Oliverkin oli muuten kovin iloinen illalla, tais tehdä sillekin gutaa tuo vauvaseura. [:)]

Hiawatha, ehdin joo bussiin ihan hyvin, kun se oli tapansa mukaan myöhässä. [:D] Ja pitelin Oliveria sylissä koko matkan, kun huuto alkoi heti ku päästiin bussiin sisään. Sylissä pysyi oneksi tyytyväisenä eikä kuskikaan ajanu ojaan... Ai sä olit siellä synnärikierroksellakin sillon mun kans! Niin se kyllä tais olla, nyt kun mainitsit! Eli vanhoja tuttujahan tässä jo ollaan... [;)]

Meillä onkin jännä päivä tulossa tänään, odotellaan ystävää vauvoineen kylään sekä puutarhakaluste/grillitoimituksia! Mies oli käyny vähän shoppailemassa eilen sillä aikaa kun lounastettiin, ja oottelen nyt niitä roudaajapoikia saapuviksi. Ja myös kalusteita. [:D] Tällä kertaa yritän olla imettämättä kun avaan oven, just in case...
 
Elegia: Kuinka paljon annatte luumua/vrk? Meil tuntuu et kans vähän umpi vaivaa kun saa nyt perunaa ja porkkanaa. Ei kuitenkaan kiukutella, mut aikamoisen työn saa poika tehä ennen kun kakat vaipassa.
 
Minä jätin potun syönnin pois ku ei maha Joonalla toimi. Poika ei oo kiukkunen tai mitään, mut viikon aikana on tullu kaks hyvin, hyvin pientä kakkaa ja ennen sitä oli joka vaipassa! 
 
Täytyypä meilläkin kokeilla tuota luumusosetta. Olen antanut vettä, jossa oli luumu keittymässä mukana, mutta se nyt ei aiheuta ku pahan hajusia pieruja [:'(]

Jatkoimma sittenkin tuota potun syöntiä ku ei poitsu kipee ole. Tänään laitoin hieman porkkanaa sekaan ja johan maistu [:)]
 
Meillä kakkatahti tällä täysimetyksellä on että taukoomatta tulee! Ehkä pari vaippaa ollu ilman, ja melkein jo huolestuttiin kun tuli sellanen 15 tuntia ilman kakkaa! Meiän oma kakkalinko!!
 
Vähän oon ollu ahkera tänään, aamulla pyörällä x-biking+pump-tunnille, pyörällä kotiin (kotimatkoihin meni yht tunti), ja äskön viä 1,5h lenkillä! Eli 3,5h liikuntaa. Ja ny porkkanaa nassuun, on kumma ellei nää läskit ala lähteen!!
 
Jees, jos menis Pihlan kans lukeen jotain jänskää kuvakirjaa!
 
Takaisin
Top