Pipsku
Satasella mukana keskusteluissa
ihan vinkiksi vaan...voi sanoa suoraankin jos ketuttaa että toiset keskustelee asioista,jotka omaa mieltä painaa ja haluaa toistenkin näkökulmia asioihin...ei mua ainakaan oo vielä tänä päivänäkään ketuttanut teidän muiden jutut,oon sit vaan haravoinu tekstit silmillä nopeesti läpi,jos huomaan,ettei niissä oo mitään mua kiinnostavaa kuten kaverin luona yöpyminen,lapsen kääntyminen,lapsen kasvaminen joka neljäs viikko tai harrastukset.en mä ainakaa tietääkseni oo vielä kertaakaan kieltäny ketään keskustelemasta näistä aiheista enkä mä usko että kellään teistäkään on oikeutta kieltää mua ja freyaa vertailemasta näkökulmiamme vellien ja syöttöjen suhteen,vai onko???on aika kurjaa huomata,ettei ookkaan tervetullut keskustelemaan omista mielipiteistään ja ajatuksistaan muiden kanssa kun muut alkavat heti jurnuttaa jos ei omia tekstejä kukaan huomioi...ei saa kuitenkaan yleistää...kyllä täällä tuntuu olevan ihan järkeviäkin juttuja ja mukavaa luettavaa ja kivoja ihmisiä,mutta on myös näitä toisen ääripään kulkijoita.mitä mä seurailin nuita muiden kuukausien tekstejä ja niissä kirjoittelevaa porukkaa,olin hirmu ylpee tästä meidän porukasta.kaikki vastailee kaikille ja kyselee ja syntyy keskusteluja...mutta nyt oonkin jo toista mieltä asiasta...kurjaa kyllä =(
kertokaa mielipiteitänne ja sanokaa että nyt piisaa tällanen keskustelu...turhaa te siellä itseksenne murisette.sillähän se loppuu kun laitetaan loppumaan vaiko eikö???
kertokaa mielipiteitänne ja sanokaa että nyt piisaa tällanen keskustelu...turhaa te siellä itseksenne murisette.sillähän se loppuu kun laitetaan loppumaan vaiko eikö???