Tammivauvojen arki alkaa

Voi voi ku tekee hyvvää [:)] Tepsi voitti taas.. hih..
Miehen mielestä ei niin hyvä juttu.. Se kiukuttelee ja valittaa kokoajan, koska hänen mielestä tepsin ei pitäs olla finaaleissa.. Vaan Tapparan... KJÄH KJÄH
No joo, jotenkin sairas nautinto siitä että tota veetuttaa [:D]
ANTEEKSI!

Aavan mielestä on tosi kivaa leikkiä vaaleanpunaisen elefantin kanssa, sai sellasen lahjaks ja sitä viskotaan ja heilutellaan. Aavan paavo-koira sai kyytiä meidän kahdelta karvakorvalta.. Olivat tehneet vaihtarin, tuoneet vinku kengän ja vieneet Paavon. Paavo parkaa toinen kiskoi korvista ja toinen jaloista.. En anna Paavolle paljoa elinaikaa, jos nuo saa sen käsinsä niin etten huomaa...
 
nyt se äijä läks... nimittäin sinne työkeikalle Italiaan.[:(] ja soitti just äsken et ei he pääsekään sinne telakalle töihin viikonloppuna vaikka piti. joten nyt se sitten lomailee siellä tämän illan ja huomisen. olisin kyl voinu lähtee mukaan!!1[8D]
saas nähdä onko isännällä enää tilaa sängys kun tulee takaisin! me vallataan koko peti.

mä tein äsken perunasosetta pakastimeen valmiiksi. laitoin minigrip pussiin ja taputtelin littanaksi levyksi. siitä on sit helppo murtaa paloja ja sulattaa. kun sitä tarvitaan niin vähän kerrallaan...
ja maistettiin vähän tissimaidon joukkoon laitettua pottua[:)] ehkä n. ½ teelusikallista josta siitäkin suurin osa maitoa. meni alas ihan sujuvasti mut ilme ei ollut mikään iloinen[&:]
 
Elegia:Hei joo voin tulla,ehdottomasti![:)] Se ois kiva piristys.

Mulla paino tippuu vähän liiankin paljon[:(]mies on jo vähän huolissaan musta.Mä yritän syödä mahdollisimman monipuolisesti ja riittävästi.Mutta en tiedä miks paino vaan tippuu.Painan jo vähemmän ku ennen raskautta.
No joo..kait tää täst tasaantuu ku imetys loppuu..

Ihanaa,poika nukkuu,koirat nukkuu[:D]ja mulla on nyt omaa aikaa.Mieskin on reissussa.

Kivaa iltaa kaikille[:)]
 
niisuneiti:hieno juttu...kävin kurkkaas nuita sivuja...aino vaan on 2009 vuosimallia =( joten en liity...
 
niisuneiti:öö miten mä pääsen tohon facebookin vuoden 2010 vauvat?[:-]

mun mies laihdutti tolla vhh dietillä 6 kiloa ja nyt itekkin oon vähän ruvennut vähentää hiilareita,josko
mullakin lähtis nää viimeset 5 kiloa mitä on jäänyt..[:D]ja tällä roikkuvalle mahalle pitäis kyl yrittää tehä jotain
mut tuntuu ettei ikinä oo aikaa tehä mitään himputin vatsalihasliikkeitä..huoh..
ja sit pitäis varmaan mennä ostaa uudet uikkarit,kun ei vanhat mahu päälle ja 2 viikon päästä
meillä alkaa vauvauinti..käykö kukaan muu vauvauinnissa?

iltoja kaikille..[:D]
 
me ollaan Miltsun kans käyty vauvauinnissa ja siellä on kivaa!!! aika rankkaa sekä äidille että lapselle. tarvii vähän pidemmät päikkärit sen jälkeen [;)] ollaan oltu nyt 3 kertaa. harmi kun vappu osuu just ens lauantaille niin ei sit ole uintia...
 
mamma86, mene siihen kohtaan, missä etsit henkilöitä tai ryhmiä, ja kirjoita tuo ryhmän nimi siihen. Sit vaan klik ja ryhmän pitäs löytyy.. Sit vaan liityt [:)]
 
hmm... kyllä sen sieltä pitäs löytyy...  http://www.facebook.com/group.php?gid=117966194896362&ref=ts löytyykö tuolla
 
juu nyt löyty. kiitti linkistä! Mistä nyt siellä tuntee ketään kun ei ole näitä nimimerkkejä!!!
 
Niisuneiti...hä???mistä tunnistit???jos tarkotit sitä sun facebook-sivua ni emmä siel oo.[:D] en viittiny liittyä kun Aino on syntyny 2009,ei 2010
 
päh, niinhän sä kirjotit... Siis ööh.. tuota.. ajatus katkos [:D] kello jo niin paljon.. (seli seli)..
Siis, kayliesin, JT10 ja PIUDEN [:D]
 
Helouu!!

Perustin kans yhteisön TAMMIMAMMAT 2010  tuonne facebookkiin! tulkaahan mukaan:) niisuneidinkin perustamaan liityin mut sit ajattelin et pitäähän meillä olla ihan IKIOMA yhteisö vaan tälle porukalle.
sieltä on helpompi kattoa kuvia jne:)[:)]
 
ja Pipsku kans tammimammoihin [;)] vaik Aino onki 2009synt ni silti oot tammimammakastissa ku täällä aina jutskailet:)
 
Meillä on nyt sitten aloitettu peruna [:)] Pahaa oli [:D]. Tjooh sitä tässä pohdin että kun te jotka jo annatte soseita niin haiseeko teitin vauvan kakka erilaiselta ehkä pahemmalta kuin ennen. No ollaan tänään menos 4kk neuvolaan niin täytynee sieltä kysellä kans. Ehkä se on vaan sit muuttumas "ihmismäisemmäks kakaks kun se haiseekin jo [:'(].

Meitin kisut sai nyt väliaikaset kodit. Siksi aikaa jos vaikka sitten joskus löytys pysyvä ratkasu. Joutuvat eripaikkoihin kun niissä molemmissa paikoissa on jo ennestään 2 kissaa.... joten eivät sit päässyt samaan paikkaa. Mut parempi näin. Saanpahan vielä nähdä kisuja kun ovat lähipiiris. Toivottavasti edes vähän kotiutuisivat. Voipi olla että toiseen paikkaa se neiti kisu vois vaikka "unohtua"[:D] iso paikka ja hiljanen ja ujo mirii niin eihän sitä sie kukaan huomaa [:D]. Toinen paikka onkin sit eri juttu että pojulle täytys kyl löytää ihan oma paikka ainakin.
Näin nyt sitten oli helpompi ja päästään kokeileen pojun kans heti, että helpottuuko iho oireet kun kissat lähtee ja koko kämppä siivotaan lattiasta kattoon. Toki ei se kissapöly heti katoo voi kuulemma kestää vuosikin [:-]. Tyttö läks lauantaina ja poika sit tänään illalla. Ihan haikeeta. [:(]

Että tämä viikko sitten menee suursiivousta tehden... hmm kevät siivous siis mut perusteellisempi. Aikaa menee kun ei voi siivota kun silloin kun poju nukkuu päikkärit sen 3 tuntia ulkona. noh viikonloppuna sitten voi siivota kunnolla vasta kun mies on kotona koko päivän.

Sit tää tukkakin on alkanut irtoomaan, jollakin tais olla samaa ongelmaa. Perhana. en mä haluu joutuu kaljuks. kyl se päänahka sieltä jo paistaa läpi. Kiva mennä suihkuun kun aina lähtee kourallinen tyyliin hiuksia päästä tai ainakin tuntuu siltä. Voi olla osaks sitä että on niin paljon ollut stressiä ja sit toi imetys. Täytys varmaan alkaa syömään kalkkia enemmän.
 
http://www.facebook.com/group.php?gid=141625542304&v=wall&ref=search#!/group.php?gid=141625542304&v=wall&ref=search

Onko se tää vai joku toinen? Mullei muita tullu ku tää...
 
http://www.facebook.com/group.php?gid=121200627893794&ref=search&sid=588841435.2062785477..1
Olettaisin, että tästä on kyse [:)]

Liitytään siis
 
Takaisin
Top