Tammivauvojen arki alkaa

Pipsku: meillä välillä sama riehumishomma, mä luulen, et se on yliväsymystä. Meillä siihen auttaa tosi hyvin tutti. Siihen se nukahtaa melkeen heti, tai ainakin hiljenee. Joskus kanssa se saattaa olla ylinälkänen, nii sillonki se riehuu samalla tavalla ja auttaa ku laitan tutin hetkeks suuhun, et se rauhottuu ja sit se syö tissiä ihan kiltisti.

Yama: toivottavasti pysyt terveenä! Mulla oli vähän samat fiilikset tossa ihan alussa ja mä sain neuvolasta ohjeet, että pitäis imettää mahdollisimman usein (tai pumpata), et jos se on tukos, niin se aukee sillä. Taas jos sulla on flunssa, niin sun kroppa alkaa tuottamaan siihen vasta-aineita, nii vauva saa ne samat hyödylliset vasta-aineet maidon kautta. Sitte sain vielä aivan mahtavan ja legendaarisen kaalivinkin, joka ihan oikeesti autto. Eli otat pari kaalinlehteä, joiden pinta rikotaan esim kaulimalla tai haarukalla tökkimällä tai nyrkissä myttäämällä (tai näillä kaikilla) ja sitten se kaali laitetaan tissiliivien sisälle tissien ympärille. Aivan taivaallinen olo, jos tissejä vihloo! Siinä kaalimehussa on kuulemma joku aine joka vaikuttaa (sano lääkäri).
 
Yama: mulla kans tommost vaivaa, kävin lekuril ja sano et joku tiehye tukossa/alkava tissi tulehus. Kysyi haluunko varuksi antibioottireseptin, sanoi ettei mielellään "heti määräis" kun mul ei ollu korkeeta kuumetta. Otin resepti, en kuitenkaan koskaan kuuria syöny... yhen päivän elin käytännössä pumppu kiini tississä, seuraavana päivänä jo selkeesti parempi/helpompi olo.
 
Moikka!

Mä rupesin just tässä funtsimaan meidän perheen kesälomaa[:)] Viime kesänähän oli reilaamassa pitkin eurooppaa Nuutti mahassa mut nyt vastaavanlainen reissu ei ihan oo mielessä puolivuotiaan kanssa.. Edessä olisi siis suomen matkailua. Haaveena olis ollu kilpisjärvi eli ihan lappiin, mut sit kattelin majoitushintoja ja kalliita ovat... Ja ehkä tosiaan näin pienen vauvan kans ei halua lähteä vielä patikoimaan.
Kysymys kuuluukin, miten teidän perhe lomailee ensi kesänä kun on pieni käärö mukana???
Me ollaan jo kahtena kesänä oltu Tuurissa yhessä aivan ihanassa maatilamajoitusmestassa yötä, sinne kun saa koiratkin ottaa messiin ja ne saa siellä juoksennella vapaana.Ja majoituksen hintakin on kohdillaan! Sinne varmaan suunnataan tänäkin kesänä... Siitä lähistöltä pitäisi löytää kivoja mestoja minne mennä päiväreissuille. Oliks täällä siis joku Pohjanmaalta? Ähtärin eläinpuisto nyt ainakin kuuluu suosikkeihin.

Mulla on ihan mieletön kesäfiilis nyt ku mieski just sano et sil on jopa 5vkoa lomaa! Kolme töistä ja kaks isyysvapaaviikkoa viel pitämättä! Ei siis tartte koko kesää kökkiä Nuutin kans kaksin kotona[:D]

AInahan se on mielessä...LOMA[:)][:)][:)]
 
me joko lainataan enoltani asuntoauto jolla mennään kalajoenhiekkasärkille tai sitten mennään sautinkarille siihen 25km päähän särkistä mökkeilemään kun siellä oli yllättävän edulliset mökkihinnat ja varustelu kohillaa. Meillä kun on ehtona mökille että vessa pitää olla ehottomasti tai sitten vessa rakennus ihan vieressä. Vanhemman tytön takia nääs. Keittiöllä ei niinkään väliä.yleensä noissa pikkumökeissä kun on jääkaappi pieni nii sillä pärjää.

hirvee hinku tuonne kalajoelle..viimeksi olen käyny -95 eli vuosi enne isän kuolemaa....joten suattaa päästä siellä isot itkut.sillä olimme siel yleensä joka kesä 1-2 kertaa kesässä.kunnes isi kuoli. sit ei äitin kanssa ollu oikein kummallakkaan voimia lähtee sinne.
 
kuulostaa kivalta nnuo mökit:) onks sinne nettisivuja?
Meil on kriteerinä se et ei olis vieri vieressä mökit et sais olla rauhassa ja koirat sais olla mukana ja juoksennella vapaana[;)]
 
minto:minähän se täältä pohjanmaalta oon...tuurin nurkilta...elikkäs juu,ähtärin eläinpuisto on ihan must,ja sit mesikämmeneen uimaan(hotelli/uimahalli),kuortaneen urheiluopistolla voipi käydä keilaamassa tai muuten seikkailemassa,siel on hienot kävelyreitit,tuos virroille päin mentäes on helvetinkolun kansallispuisto,se on kans ihan pakko nähdä,upee paikka...seinäjoki,siel on provinssirock ja tangomarkkinat,tuuris keskisellä on kaiken maailman vetonauloja...hohhoijaa...kyllä tääl äksöniä on,mutta kun ite sata kertaa samat paikat ravaa niin evvk...

jahas,tissiaika....
 
Pipsku onks Koski-Tuurin kammarit sulle tuttu? se on se maatilamesta mmis me aina ollaan! se on pari kilsaa keskisiltä.. Makee mesta ja niin ihana se talon emäntäki:D
 
http://www.himanka.fi/matkailu/
siinä himangan sivut ja sieltä löytyy linkki sautinkarille jaa iepäs  mennykkää niin sinne miten piti joten tossa sivu sinne->   http://www.himanka.fi/matkailu/ELAMYS/SUOMI/SAUTI/Hinnasto.HTM
näkyy vielä olevan vanhat hinnat mutta eiköhä nuo aikalailla ole samat.

itte asiassa tossa paremmat sivut http://www.sautinkari.net/


Meidän suunnalla suosittelen tälläisiä paikkoja->
Kuopion rauhanlahti: http://www.kuopioinfo.fi/finnish/perussivut/sarvin/organisaatio/matkailukeskus_rauhalahti.php

Ritoniemi Vehmersalmi: http://www.bluewhite.fi/showpage.php?id=3
noilta sivuilta löytyy myös tervon lohimaa

Riistavesi Pelonniemi Atrain: http://www.eurocampings.net/fi/eurooppa/suomi/kuopio/leirint%E4alue-atrain-103163/

Iisalmi Koljonvirta: http://www.koljonvirta.fi/?Yhteystiedot

Runni: http://www.runni.fi/

Tahko Nilsiä tottakai

Vuorela Kunnonpaikka: http://www.kunnonpaikka.com/

Syväniemi: http://www.eevantalo.fi/

Iisvesi: http://www.iisvedenrantapaviljonki.net/

siinä pienii paloi täältä suunnalta..tietty löytyy muitakin mut äkkiseltään muista
 
myö oltiin viime kesänä(kesäkuun alussa)ku olin jotain rv 5-10,kiertämässä suomea.
Meidän piti käydä vaan Ranuan eläinpuistossa,mutta lähettiinki ajaa pohjoseen ja ihan Norjaan asti.Oltiin pv Norjassa,trömsö(en oo varma kirjotinki oikein).Sit lähettiin ajaa Kuusamon suuntaan:)
En ollu ikinä käyny lapissa ja nyttenkin ajettiin vain "läpi"..
harmittaa kun oli todella väsyny siihen aikaan ni mulla automatkat taittu lähinnä simmut ummessa[:D][:(]

Mutta,me lähetään uudelle kierrokselle tulevana kesänä...ainakin sinne eläinpuistoon,oli kiva paikka!

Majoituksesta,oltiin ihan vaan hotelleissa..paitsi kerran nukuttiin autossa makuupusseissa paksissa[:D]....tienposkessa...![:)]
 
Kyllähän täällä Pohjanmaalla on vaikka ja mitä tekemistä ja hienoja paikkoja joissa käydä... Sehän ihan riippuu siitä, että miten käsittää tämän Pohjanmaan...[:)] Googlettamalla selviää, mitä oikein ajan takaa [:D]. Meidän perheen kesälomaan ei tällä kertaa liity remontti millään tavoin. Hyvällä tuurilla käydään vähän sukuloimassa jossain päin Suomea, mutta sata varmana mennään mökille nauttimaan rantasaunasta ja hyttysistä [:D]. Pääasia on, että kerrankin rentoudutaan oikein kunnolla loman merkeissä...

Täällä on ollut ainakin jossain vaiheessa puhetta rokotteista... Meidän kossi rokotetaan rokotusohjelman mukaisesti ja mahdollisesti myös suostumme pneumokokki-rokotteen tutkimukseen. Onkos muille tullut tietoa tästä tutkimuksesta ja mitä mieltä oikein olette siitä? Puolentoista viikon päästä ois ensimmäinen lääkärineuvola pojalla, jota odotan tosi innoissani, kun saapi nähdä, että kuinka paljon tuo meidän Himppu on oikein kasvanut [:)]. Onneksi tämä neuvola on kuitenkin vasta ristiäisten jälkeen, koska sillonhan annetaan ensimmäinen annos sitä rota-rokotetta, josta voi tulla itkuisuutta yms. Muutenkin arki täällä sujuu oikein hyvin, varsinkin kun ollaan päästy oikein kunnolla vaunuttelemaan. Nytkin poika nukkuu päikkäreitä ulkona, kun siellä ne unet maistuvat kaikista parhaiten. Ja onpa mulla aikaa tehdä sisällä semmosia hommia, joissa tarttee kahta kättä [:D]. Taidankin siis nostaa ahterini tästä tuolista ja lähtiä tuusailemaan, niin saa sitten illalla hyvällä omalla tunnolla rötvätä sohvalla...
 
en mä nyt ilmeisesti ole tulossa kipeäksi onneks kuitenkaan. nyt on jo parempi olo.

me varmaan kesällä lomaillaan vaan mökillä. Harrastetaan tätä talvilomailua enemmän. Ainakin nyt tämä matka on mennyt hyvin. Mä en tiedä onko lappi kiva paikka ihan pienille kesällä koska muistan ainakin omasta lapsuudesta kun reissattiin niin täällä oli hyttysiä aivan älyttömästi!!
Aion nauttia kesällä äitiyslomasta ja viettää mökillä vähän pidemmän ajan putkeen. Se on saaristossa joten veneellä mennään ja se on totaalisesti sivistyksen ulkopuolella, ei sähköä eikä nettiyhteyksiä!

Mut en mä näe siinä mitään estettä etteikö vois lähteä ulkomaille.. me ollaan paljon matkustettu miehen serkun perheen kans joiden pojat on nyt 5 ja 7. Silloin kun vanhempi poika oli 8kk oltiin Bulgariassa laskettelemassa. Poika laitettiin rinkkaan ja isän selkään ja mukaan rinteeseen. Oli pojalla hauskaa kun pääsi rinnettä alas!
Voisin kuvitella et vaeltaminen olis ihan hauskaa lapsen kans. Sinne vaan rinkkaan ja menoks. Tietty matkat vähän lyhyempinä.

Nyt alkaa olla täällä mökissä semmoset jutut!![&o][&o] yllämainittujen poikien pappa ja meidän Miltsun vaari on ottanut punssia tossa koko päivän ja nyt alkaa olla jutut sen verran korkealentoisia et tekis mieli vaihtaa maisemaa!! Olen lapsenvahtina...
 
Taitaa meijän kundi pyyhkiä kohta kaikkien vanhempien ohi, keskiviikon neuvolassa paino 5515g ja pituus 58cm ja ikää oli se vajaa 5 viikkoa. Kummitätikin jo kauhulla odottaa että minkä kokoista jötköä joutuu sylissään pitämään kun poika on jo niin iso =)
Onko täällä muilla isokokoisia vauvoja? Meillä syntymäpaino oli 4600g ja pituuttakin 54cm...
 
Me ollaan menossa kesällä etelä-Eurooppaan, mutta ihan matkatoimiston reissulla eikä reilaamalla. Sen ainakin luulis olevan ihan kätsyä pikkusenkin kanssa (tai neiti on jo 5kk sillon)! Toivottavasti vaan lennot menee hyvin ettei napero siä hermoile. Ja olis kans kiva joku mökki vuokrata vaikka ees viikonlopuks. Muuten varmaan on sellasta pientä retkeilyä, esim piknikkiä laiturilla, grillausta ja muuta halpaa ja helppoo lähialueilla. Just jotain eläinpuistoo sun muuta. Ja sit on helppo kesällä tehä vaikka mitä tässä omassakin kaupungissa, kun sillon ollaan jo vanhempia ja syödään muutakin kun maitoo, mennä päiväks keskustaan pyöriin, ostaa torilta tuoreita eväitä ja istuskella puistossa, rannalla jne. Vaunut ja hoitolaukku vaan messiin! Nyt kans tulee kauhee kesäfiilistely kun miettii kaikkee tollasia, ja tänäänkin oli niin lämmin ja nätti päivä...
 
minto...tiedän mä sen koski-tuurin...no ei täällä voi olla tietämättä.mulla on hyvä kun asun nyt alavudella,mut oon syntyjäni ähtäristä ja koulussa oon käyny ihan soinia myöten...on tuttua aluetta nää kuusiokunnat...aijuu,asuinhan mä välis vuoden töysässäkin...[:D] nyt kyllä ankkuroitunu loppuelämäkseni tänne naskalpyysitin ydinkeskustaan(sisäpiirivitsi...tää meidän kylä on vajaa 3km päästä päähän ja taloja on hurjat 7,joissa 5 asutaan...joten ydinkeskustassahan me asutaan[:D])

me vietetään vakkarikesä,lentopalloa isoveljen mökillä tuos parin kilsan pääs,värikuulasotaa,yks kunnon reissu johonki,viime kesänä oltii veljen perheen kanssa naantalissa muumimaassa ja väskin seikkailusaaressa(veljellä on 6 lasta).sit varmaan ampumas käydää ahkerasti,että taas syksyllä osuu sorsiin ja juotetaan tietty veljen vanhin poika pöhnään(lasketaan ripille tulevana sunnuntaina)...mitäs viel,niijuu,ja grillipileet joissa syödää helposti kilon verran piffejä per lärvi ja tietty veljen perheen kanssa sekin...ja sit mökkikauden päättäjäiset herkkuineen kruunaa kesän...mä oon kokki toiselta ammatiltani niin onnistuu melkoset gurmeemuonat...

raivarit jatkuu,tää on yliväsymystä selvästi.syötin oikee kunnon satsit tälle päivälle nii että neidin masu oli ku jalkapallo,silti hermostui taas kuuden jälkee.aina samaan aikaan.nyt neiti on siinä kunnossa(nukkuu) mun sylissä et vois tehdä mitä vaan,paitsi laittaa sormia sen niskaan,siitä se ei tykkää...hauska tapaus kuitenki...kovasti tekis mieli purasta vähän tuosta pikku nenusta...mut ei henno...rakas pieni mönkijäinen...[:)]

vaihdoin siinä uuden kuvan...Aino 2kk

 
ch: kiva kuulla, että muitakin jättivauvoja on [;)]. Meillä oli 1kk-neuvolassa 5370g 54cm ja 2kk-neuvolassa (joka oli jo ennen 2kk-päivää) 6160g 59cm. Ja tosiaan syntyessään oli kuitenki "vaan" 3945g. Tänään vauvajumpassa tavattiin 8kk vauva, joka oli 7kg, siis vain ihan hitusen meidän 2kk möhkälettä isompi [:D][:D], ellei tää oo ehtiny kasvaa jo sinne seiskaan saakka... Tänään aamulla ku herättiin, nii tuntu, että tyttö on kasvanu yön aikana ihan hirveesti [8D]

Kesäsuunnitelmista: mä meen parille musiikkileirille opettamaan ja tyttö+isi tulee mukaan. Muuta en vielä tiiä. Joku vaellus olis kyllä todella houkutteleva. Täytyy vaan muistaa, et ku kantaa vauvaa, nii ei pysty samalla kertaa kantamaan niin hirveesti muuta. Että varmaan ei mitään telttareissua. Mutta tutut on kertonu, että on kätevää reissata imeväisen kanssa, ku on aina eväät mukana. Ja vaipatki voi kesällä vaihtaa vaikka nurmikolla (toivotaan aurinkoista kesää...)! Junamatkailua luultavimmin tullaan harrastamaan, autoa kun ei omisteta. Ähtäri ja Savonlinna listan kärjessä.

Tänään tyttö on nukkunu ihan hirveesti. Aamuyöstä söi ihan sikana ja sit herättiin ja noustiin ja ennen jumppaan lähtöä ku yritin syöttää, nii ei kelvannu, tuli raivarit ku oli väsy ja sit se nukahti. Jumpassa (klo10:30) kauheet raivarit ku heräs kieputteluun, mut ei kelvannu vieläkään ruoka. Eikä jumpan jälkeenkään. Sit käytiin miehen kanssa kiipeilemässä klo 13 paikkeilla ja edelleen pikkunen vain veteli Zetaa ja vasta puol neljä se heräs kun oltiin kirjastossa ja söi pikkasen ja nukahti vaipanvaihdon jälkeen uudestaan (sillä oli sama vaippa aamusta asti, ku en raaskinnu herättää pientä unikekoa eikä vaippa tuntunu haittaavan sitä mitenkään). Sitte taas nukku ihan täysillä ja puol seiskalta aattelin, että nyt täytyy heräillä ja laittaa pientä äksöniä, että saa yön nukkua sitte kunnolla. Vähän se söi (ja raivos, ku ei halunnu syyä, olis varmaan vaan halunnu nukkua) ja sitte leikittiin. Klo 20 kylpyyn ja petiin ja sitte se söi hyvällä mielellä vähän ja nukahti. Saapi nähdä tuleeko millanen yö...
 
Moi!

Meillä oli neuvola torstaina. Tyttö oli sillon 4vk 6pv, eli melkein jo viis viikkonen!
Tyttö oli saanut hienosti painoa lisää, ja painoikin jo 4760g ja pituutta oli 58cm! Hyvin on kasvanut, syntymäpaino oli 3530g ja pituus 52cm.

Meillä on ensimmäinen tarkoituksellinen hymy tuli kun tyttö oli tasan kuukauden! Nykyään tulee helpommin hymyjä, varsinkin jos isi leikittää vauvaa! Hän laulaa vauvalle ja heiluttelee käsiä samaan tahtiin, johan rupeaa hymyilyttää!! [:D]

Päätä pitelee hienosti ylhäällä myös, on pitänyt jo muutamia viikkoja. Todella jäntevä tyttö! Neuvolassakin ihmeteltiin kun oli jo liikkeellekkin lähössä kun mahalteen oli. Pää ylös ja jalat vispaa! [:D] Eihän se siitä kuitenkaan mihinkään päässyt.

Itsekin sain ajan jälkitarkastukseen.. Iik... Se on vielä tässä kuussa!

Ristiäis paikkaa varaillaan sitten maanantaina, kun isyydentunnustuksessa ollaan oltu. Ens kuulle toivottavasti saatais tilat varattua, ja pappi tietty. Maksaako muuten, jos pitää tarjoilun kirkossa? Siis jos vaikka vie itse tarjoiltavat, mutta se tilan vuokraus tms..? [8|]

Pakko kyllä sanoa nyt vielä, että meillä on tasan kerran valvottu yö!! Nyt taas tyttö nukkuu yöt ja heräilee syömään 5-6 aikoihin. Ja seuraavan kerran 8-9 aikoihin (tänään on jopa venynyt tuokin [:D], äiti odottelee koneen ääressä... hihii).

Tänään SAUNAAN. Kahden kesken miehen kanssa. Ilman keskeytyksiä! Ja sieltä on muutenkin tulossa hieno päivä, joten ylös ulos ja vaunuilemaan! [:)] (Kunhan kaikki täällä ovat vain hereillä).
 
Heippa! Meille kuuluu kiiruista, mutta erittäin hyvää! Paljon on käynyt ystäviä ja sukulaisia kylässä, ja oma olokin on säilynyt suht energisenä. Oliver nukkuu yleensä kahdet pitkät päikkärit päivän aikana, ja se tarjoaa hyvän mahdollisuuden tän äipän kuntoiluun - eli kahdesti päivässä vaunuillaan pitkät lenkit! Alkaa pikkuhiljaa kilotkin karista ihan normaalilla syömisellä, nyt enää n. 3kg "ylimääräistä" jäljellä. [:)] Salille menostakin haaveilen tässä lähiaikoina, jos tuosta pikkusesta vaan raaskis hetkeksi luopua!

Täysimetyksellä mennään meillä, ja hyvin tuntuu lapsi kasvavan vaikka virallisista mitoista ei ole tietoa. Seuraava neuvola ens viikolla, yli 6 viikon tauon jälkeen! Sillon taitaa tulla se eka rotarokotekin. Joku kyseli pneumokokista, me päätettiin osallistua siihen tutkimukseen. Ymmärsin että se otetaan virallisesti mukaan rokotusohjelmaan ensi syksynä, joten eiköhän se melko luotettava ole.

Meillä hymyillään ja naureskellaan paljon, leikitään ja laulellaan ja ollaan ulkona. Oliver on alkanut kokeilla omaa ääntään ja puhuu sellaista omaa g-kieltä kiljaisuilla ja pärinöillä höystettynä. Kaikki leikit missä saa hyppiä paljon on kivoja, ja minun laulua se jaksaa kuunnella keskittyneesti ja usein esitys palkitaan hymyllä. [:)] Sellaiset jenkeistä tilatut babyjazz-kirjat ja levyt on myös saavuttaneet suurta suosiota. Päivän odotetuin hetki on ehkä silti kylpyyn meneminen isin kanssa. Tai no isi ei luonnollisesti mahdu kylpyammeeseen, mutta leikittää siinä vieressä... [:D] Se kylvetystuki oli muuten loisto-ostos vaikka sitä etukäteen vähän epäilinkin!

Kesäsuunnitelmissa meillä paljon kesämökkeilyä sekä laivareissuja naapurimaihin, ei mitään kovin suurta ja ihmeellistä siis, mutta toivottavasti leppoisaa vaihtelua tavan arkeen. [:)]
 
Hei kaikille!

Ilmoittautuisin uutena joukkoonne, jos huolitte [:)] Olen teidän juttuja lukenut jo melkein alusta alkaen, muttta koitanpa tässä kertoa jotain itsestäni:

Meidän vauva syntyi tammikuun lopulla. Raskausviikot olivat tuolloin jo 41+6, eli pitkään odoteltiin... Itse synnytys meni kuitenkin aluksi aika vauhdikkaasti: klo 18 illalla alkoivat säännölliset supistukset ja kun klo 20 päästiin sairaalaan, niin olin 7cm auki ja ennen klo 22 jo kokonaan auki. No, siitä se odottelu sitten taas alkoikin, sillä vauva ei laskeutunut synnytyskanavaan. Odoteltiin neljä tuntia, kunnes sydänäänissä tuli laskuja, jolloin lääkärin ultrattua vauvan todettiin sen olevan nenä napaani kohti, jolloin laskeutuminen on mahdotonta... [:(] sektioon siis päädyttiin ja kaikki meni hyvin, mutta kyllä se oli jotain aivan kamalaa, kun joutui olemaan vauvasta erosta ne ekat pari tuntia... Tytön mitat olivat 55cm ja 4500g [:D] eli ehkä hyvä siltäkin kannalta, että tuli sitten sektiolla. Ties millaiset repeämät tuommoisen paketin punnertamisesta olisi tullut...

Vauva-arki mennyt oikein mukavasti. Imetys lähti alkuvaikeuksien jälkeen oikein hyvin käyntiin. Tyttö imi alusta asti niin hyvällä otteella, että rinnat eivät kipeytyneet juuri ollenkaan. Koska maito nousi vasta kun päästiin sairaalasta kotiin ja tytön paino laski aluksi liikaa (yli 10% synt.painosta) jouduttiin sairaalassa antamaan lisämaitoa. Kotona ollaan pärjätty ihan omilla maidoilla ja viimeksi neuvolassa (ikä 5vk ja 6pv) paino oli 5900g ja pituus 59,4cm, eli ihan hyvin tuntuu maito riittävänkin.

Tyttö on ollut oikein superihana <3 Päivät menee aika tarkkaan, niin kuin tässä artikkelissa on kuvattu [:)]
http://imetystukilista.net/sivut/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=100
Kannattaa lukea, jos muillakin on virka-aikaa jne. noudattavia vauvoja [:D]

Pakko lopettaa, kun tuolta sängystä kuuluu "äh äh äh" -ääniä :) Jatkan myöhemmin. Tsemppiksiä kaikille vauva-arkeen!
 
Sai meidä poika eilen kasteessa nimen Rami Akseli. Juhlat sujuivat todella hyvin, poika varsin sosiaalisella tuulella. Kovin hymyili ja seurusteli kaikkian kanssa. Hieman taisi juhlat kutenkin uuvuttaa kun yöllä nukuttii 22.30-7.40.
Äiti ja isi sangen helpottuneita, ihanaa päästä jatkamaan normaalia arkea!
 
Takaisin
Top