Moi.
Täällä pumpulipussi taas pitkästä aikaa. Täälä mä käyn aika säännöllisesti lukemasa juttuja vaikka vähä taka-alalla oonki. Tyttö onpi huomena 3kk :) viimeviikon nlassa saatiin painoksi 5365g (2715g syntymäpaino) ja pituus 56cm (44.5cm syntyessä) Että kasvannu on, posket on ku omenat :)
Irium Meillä kans oli pari vkoa sitte rs-virus kylässä. Tyttö oli ni räkänen ja aivan tukossa. Ja se yskä oli aivan hirveää!!!! Tuntu et reppana tukehtuu siihen ku punasena haukko happea samalla ja oksensi limaa [:(]. Oltiin sit yö lastenosastolla, imivät räkää ja oli siinä saturaatiolaitteessa. Nyt ollaan jo onneks terveitä :))
yama: http://www.sairaslapsi.com/frame.cfm/cms/id=583/sprog=4/grp=2/menu=1/
Siellä tietoa tuosta rs- viruksesta.
Oli vaikka mitä juttuja johon aattelin ottaa kantaa mut ny on mielesä vaa kesä ja kärpäset [8D]
Pikkusen on sit jollaki kivat naapurit, oliko se
kyliesillä!!!! Koputtelevat seinään ku vauva itkee!!! Raivostuin aivan täysin!!! Voi vit.. Kai oot kertonu isännöitsijälle????? Aivan naurettavaa.. No kukin taplaa tyylillään [8|]
Jollaki oli vähä kiva mummo, heh [:D]!! Koita kestää. Itelläni puolestaa on vähä yli-innokas anoppi..[:@] Sekaantuu VÄHÄ liikaa!! Ja aina samat jaaritukset ku käyään niillä "meijän pikkuvauvasta on tullu ny isä!!" Voi luoja, tämä pikkuvauva, mun MIEHENI, on kohta jo 30!!! Ni "ja kai te tiätte että imetys ei ole ehkäsykeino" Ni ja sit aina mä oon muka laihtunu sen silmisä monta kiloa ja saarnaa että älä laihuta enempää älä laihuta.. Viimeks oli jo pakko sanoa että haloo en oo kuule ny laihtunu kiloakaa puntarin mukaan ja kai mä ny tiiän sen itekki et mulla ei oo tarvetta laihuttaa/en saa laihuttaa ku imetän!!!!!! Ym anopin jaaritukset tähän vielä!!!!! Mut tottakai anopeista on myös apua, voi viiä hoitoon vauvan sinne jne!! Koitetaan vaan kaikki kestää anoppejamme ja mummojamme jne jne.. !! hyväähän ne vaa tarkottaa!!
Meillä tyttö hymyilee niin nätisti :) Ja on alkanu jokeltaan. Leikkimaton roikkuva sammakko ja aurinko on sen hyviä kavereita [:D][:D][:D] Ankara jokellus ku näkee ne. Siitä kakka jutusta. Meillä kans tyttö välistä kakkoo montaki kertaa päivässä ja joskus voipi mennä parikin päivää et ei oo vaipassa ku pissaa. Ihan normaalina oon pitäny tuota.
Mintolla Söpö vauveli. Ja ihanaa ku pääsitte kotia [:)][:)][:)][:)][:)]
En yksinkertasesti ny muista mitä muita juttuja aattelin tänne!!
Moro!!