Tammivaavit

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja paukke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! täällä ilmoittautuu uusi odottaja joukkoonne. Nyt mennään rv. 6+5. eka neuvola on ensi tiistaina, mutta jouduin eilen käymään päivystyksessä kun torstai iltana alkoi tiputtelemaan verta ja sitä on jatkunut eilen sekä tänään... Vähän pelottaa...
Onko muilla ollut mitään vuotoa?

Jotkut sanoo, että vuoto on jopa normaaliakin, ettei aina tarkoita pahaa...Itellä tänään vuoti ihan minimaalisesti mut ei puhtaasti verta...Hiemanhan tuo pelottaa...rv 5+4 menossa, joten iso vaara on vielä saada keskenmenokin...Mutta toivotaan, että ei oo sellaisesta kyse. Mitä ne sanovat siellä päivystyksessä?

Ruokavaliosta puheen ollen...Kyllä menee alas hedelmät, piltit ja kaikki ns. raikas...=) Ja pottujakin alkoi tuossa kotimatkalla tehdä mieli=)

Heposilla kyllä uskallan maastoon mennä, mutta kyllä pitää miettiä millä hepalla lähtee=) Jops ois itelläkin ollut pitempi väli, mut en muista ees millon oisin ollut 2kk pitempää ratsastamatta minkään takia, niin se on vaan niin osa elämää...

Siis ootko saanu jo tehtyä sen kuvan valmiiks? Entä tallentanu sen omaan käyttäjätiliin allekirjotukseks? ja joka viestiin rastitat ton lisää allekirjoitus kohan?

Millä rv viikolla teillä on ekat neuvolakäynnit kun itsellä vasta 17.6. eli vasta rv 10/11..

Sepäs hassua kun päivystykses ei sanonut oikein juuta eikä jaata... oli nuorempi naislääkäri et ehkä ei vaan tiennyt. Teki kyllä tutkimuksen alapäähän ja koitteli sormilla kohtua eikä ainakaan sattunut mihinkään.
Toivon kyllä niin paljon että kaikki olisi kunnossa.
Antoi ensi ke aamuun ultra ajan sekä ensimmäinen neuvola on tiistai aamuna, ehkä sitten olen paljon viisaampi.
Päivystykses antoivat sairaslomaa sinne keskiviikkoon ja käski olla hyvin rauhallisesti ja lepäillä.
Minäkin myös ilmoittaudun heppaihmiseksi ;)
Yamacraw: Terkkuja, me tunnetaan :) Ekaa kertaa kun tulin tänne lukemaan kirjoituksia pisti nimimerkkisi silmään, että sen täytyy olla sinun, paljon onnea!!! sekä tietysti muillekin! Heppahoitatajalinjalla asuttiin samassa solussa ja pidän pirkanmaalla rats.koulua...

Katsos vaan maailma on niin pieni. Onkos sulla Elisabet toinen muksu jo?? Vai muistanko ihan väärin vai tunnistinko väärin??!

Jessi.ca: meinaan ratsastaa niin kauan kun hyvältä tuntuu, mulla se on kumminkin ihan ammattina ja päiväs menee n. 3-4 heppaa. Kenttäkisat jätin kyllä suosiolla pois. Mut koulua kisataan ihan täysillä. Ja tähän asti on ollut niin et kaikki mahan kipristelut ja pahat olot helpottuu vain ratsastaessa kokonaan.
Ja ehkäpä en ota koulutettavaksi mitään pukkikonetta. Mulla onneks kaikki vakkari ratsutettavat super mukavia vaikka ihan kisakuntoisia.

kyllä ihan oikein tunnistit. Jep, meillä on yksi tyttö. Täytti torstaina kuusi vee.
Yritetty ollaan vuoden verran siksi harmittaa jos kesken menee, mutta eihän sille sit mitään voi. Eipä auta kuin odotella...

jessi.ca ja elisabet, mullakin ollut vuotoa. sellasta rusertavaa tihkua ja pari tippaa ihan kirkastakin (tikistelyn jälkeen ku ummetus tuli heti ripulin perään,perkele). aika huolissani olen mut ei auta muu ku odottaa miten käy. perjantaina ultra. kaveri kyl hirveesti googlas ja tuli siihen tulokseen et vuoto on yllättävän yleistä, kirkaskin, kunhan sitä ei tule kuukautisia enempi. etenkin tyttöjä odottavat vuotavat herkemmin. outoa mutta totta. eli nyt vaan peukut pystyyn et kaikkien masukit pysyvät matkassa!!!!

Moi,

Täällä vielä yksi odottaja tammikuulle. Raskausviikkoja 6+1 ja olo on mainio. Välillä tosin on pientä huimausta. 30 v., mies 32 v. ja molemmille eka. Hieman on epätodellinen olo...

Lilypie Expecting a baby Ticker

Hehe, näköjään tämä liittynee foorumin liittymisriittiin, että menee keturalleen tuo laskuri.

Onko muuten kukaan teistä huomannu että nää lasketun ajan laskurit eivät anna samoja tuloksia. Esim tääl näyttää mulle viittä viikkoa ja vauva.fi näyttää kuutta viikkoa. ja laskettu aika päiväkin heittää....kolmesta paikasta löysin tuon laskurin...ainoastaan helistimessä selostettuna että jos ole esim viikolla 34+5 niin silloin viikkoja on 36. Mielenkiintoista...Miks ei tähänkin yksin kertaista vois tehä :P

Rinnat kipiät kuin olis ne ollu nyrkkeilysäkkinä :P

Joo ja pitää heti editoida näköjään tekstiään kun kirjottaa ihan puuta heinää joukkoon...Jos nyt joutas vihdoinkin mennä nukkumaan näin yövuoron jälkeen. :P

Huomenta!

Kaylies: raskausviikot lasketaan niin että esim rv5 on 4+0 - 4+6 ja rv6 on 5+0 - 5+6 jne. Näin myös vau.fi:n äidille/isälle kirjassa jonka saa ensimmäisellä kerralla neuvolasta. Kyllähän tuo itseäkin alussa hämmensi että millä viikolla sitä olikaan mutta nytten jo osaa sanoa sen muillekkin.

Lilie: kannattaa käydä liittämässä tuo koodi tämän sivun ylälaidassa olevaan oma käyttäjätili kohtaan automaattinen allekirjoitus niin se tulee sitten joka kerta automaattisesti.

Maajo

täällä ilmoittautuu uusi odottaja 34v joukkoonne, ensimmäistäni odotan[:)] nyt vasta uskaltauduin...oon käyny lukemassa teidän juttuja jo pidemmän aikaa[:D] no kerronpa sitten tän hetkisen tilanteeni eli eilen starttasi 9vko[:)] LA 2.1.2010 kävin varhaisultrassa omalla kustannuksella alkuviikosta ja voi sitä onnen hetkeä kun näki pienenpienen sydämensykkeen[:D] ja kaikki näytti kuulemma muutenkin normaalilta[:D] no palataan vielä alkuun eli rinnat vatsa ja alaselkä mulla kipeyty samointein kun lapsi saanut alkunsa...ehkä outoa, mut näin vaan kävi ja siitä lähtien kuumeisesti odotteli et voi testin tehdä ja päivä ennen menkkojen alkua plussas[:)] eka neuvola mulla oli 2vkoa sitten ja eka varsinainen ultra on 18.6...luulin jo ettei pahoinvointia tulis, mut sekin vaivannu nyt vkon verran, mut ei onnex oksentelua, ei aina välipalojen nauttiminen auta[>:] ja voi sitä vatsan turvotuksen määrää iltaisin kuin ois jalkapallon nielassu[8|] nonni tässähän tätä tarinaa sitten tulikin näin alkuun[:D]

Olet ottanut väärästä kohdasta koodin... eli ensimmäisestä sarakkeesta kun pitää ottaa toisesta jossa lukee näin : PseudoHTML, UBBCode™ or BBCode
ja sen koodin on [url

kyllä se sieltä viel selviää :D

Ainiin ja viel toinen asia. Kävisittekö uudet mammat kirjoittamassa tuonne meidän lista foorumille tietojanne tarkemmin niin saahaan lista ajantasaan [:)]

ALKUPERÄINEN: Vimpula34

jaahas tein kyllä ihan ohjeiden mukaan tuon aikajanan...mut ei vaan näköjään toimi[:@]

Vimpula34: Ota listasta se [*url=http://lilypie.com][*img]http://bd.lilypie.com/kcV2p3/.png[/img][/url] ilman noita tähtiä tietysti :) Toi linkki minkä pistin oli mun omaan janaani, mutta teehän sinäkin oma ja valitse samanmoinen linkki, keskimmäinen tais olla [:)]

EDIT: jaajaa, joku ehti ensin! Liian kauan jahkailin [:D]

On ihan pakko kommentoida tuosta lilypien allekirjoitus-ongelmasta.

Vimpula34, oot tainnu kopioida väärän "osoitteen" sieltä lilypie:stä. Pitäis ottaa se, mikä alkaa url...
Allekirjoituksen paikka on varmaan ihan oikein. Vaun sivuilta löytyy "usein kysytyt kysymykset", siellä on myös mun mielestä selkee ohje tohon.  

Kiitos hyvistä neuvoista ja nyt haluan kokeilla et onnistuko. Tervetuloa mukaan myös uudet mammat! [:)]

Takaisin