No mä olenkin tasapaksu että kaikki ei todellakaan ole masussa, vaa mulla o isot ja paksut jalat ollu aina. Sisko painaa 80kg ja näyttää lihavalle minuun verrattuna ja ite painan tällä hetkellä 117kg ja enne raskautta painoin jottai kaite 105 paitti että tais keretä se paino nousta koska ekassa neuvola mittauksessa oli 113kg. Koska toi mittaus oli varmaa kuukaus enne raskaaksi tuloa...siis toi 105. mut siis kysin lääkäri sano mun painosta että ompas yllättävän maltillisesti noussu paino, toisinkuin meijän neuvolalääkäri joka huuti mulle hulluna tuosta painosta.
Ja ku mulla o nää iiiiisot roiskeläpätkin tuossa rintavarustuksessa jotka painaa :P
Mut siis ei mulla normivartalo ole. ku pituutta o vaa 170. mutta ku se o tasasesti joka puolelle jakaantunu nii se huijaa vähä katsojaa :P
Ja ku mulla o nää iiiiisot roiskeläpätkin tuossa rintavarustuksessa jotka painaa :P
Mut siis ei mulla normivartalo ole. ku pituutta o vaa 170. mutta ku se o tasasesti joka puolelle jakaantunu nii se huijaa vähä katsojaa :P