Tammivaavit 2

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kaylies
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hehee ekan kerran tunsin kun pikkuisella oli hikka :)

yohanna:toimita vaa työnantajalle normisti se verokortti. kela laittaa automaattisesti sen 20.

Miehen tyttö o juhannuksen aikaa syntyny ja ei se tohina vie sitä synttärihumua pois, toisin kuin MINUlla kun ite olen jouluaattona syntynyt. Aina saa vain yhet lahjat :( ja ku mie haluun paljon lahjoja että ei tartte mittää ite ostaa :P kenties oon vähä itsekäs ? [:-][:D][:)][8|]

Meillä mies tulee mukaan ehottomasti ja haluaa itekkii tulla. Tuosta ettei voi kahtoo kun rakkaaseen sattuu niin tulee mieleen vaan yksi asia mulla. Kärsimyksen kautta työsi on tehtävä, sanonta. Ja se kärsimys tuo jotain aivan muuta jolloin unohtuu ne kivut ja koskut. kannattaa psyykata miestä siihen että se kuuluu asiaan, että ei siihe maailma kaadu jos minuun koskee, tärkeintä on että sinä olet lähellä ja voin pitää sinusta kiinni vaikka kiroankin ja huudankin ja vaikka se sinusta tuntuu pahalle, mutta tarvitsen sinua silloin enemmän kuin koskaan. Elämä ei ole koskaan helppoa ja synnytyksen ei kuulukkaan olla helppoa. Tottakai toisille se menee helposti ja toisille ei mutta minä lähen itse henkilökohtaisesti sillä asenteella että se sattuu ihan pirusti ja että sen pitää sattua ihan pirusti niin voin yllättyä sitten iloisesti jos se meneekin helposti. Pitää siis ajatella niin että se on työtä ja tuskaa, vaikka todellisuus ei olisi. varatua pahimpaan ja yllättyä iloisesti.

Mie höpsö nukuin sitte yli kolme tuntia samassa asennossa käsien päällä. HUOH. kädet oli kuin mitkäkin ilmapallot ku olivat niin turvoksissa, onneks eivät puutuneet sentään mikä oli ihme. Yöllä kävin yhen kerran vessassa nii sillä reissulla join sitten lasin vettä ja otin magnesium tabun ku edellisenä yönä pitkästä aikaa puoleen vuoteen veti sitten iha kunnolla suonta niin nytpä ei sitten vetänyt eikä ees yrittänyt kun join sitä vettä ja otin sen tabun. Onneks noita tabuja voi syödä 4kpl per päivä. yleensä olen sen 2tbl syöny perpäivä.

Oi yllätyin iloisesti tänä aamuna. minun lempi lastenohjelmaa näytetään taas: pikkukummitus lapasta. Olin ihan hulluna pikkutyttönä siihen. Tahtoo maija mehiläisen telkkaan ja tohtori sykerön. ja vaikka vallan mitä muita omasta lapsuudesta. ne on mun mielestä parempia kuin nää nykyajan lastenohjelmat.

Kaylies: Varmaan lapsena juhannuksena juhlitaankin synttäreitä, mutta meinasin että nyt aikuisiällä juhannusta kaikki juhlii eikä mun synttäreitä. Tai menee ne samalla, mut joskus ois kiva lähtee juhliin ihan pelkästään mun synttäreitä!! Heh, ja olkoon vaan itsekästä mutta haluan mäkin aina paljon lahjoja, varsinkin jouluna!! Niin, eikä se todellakaan oo niin paha et on synttärit juhannuksena kun jouluna, mut kivempi kun ei ois kumpanaka!!

Ite en oikein ymmärtäs ellei mies haluis tulla mukaan synnytykseen, koska ohan se kauheeta kattella toisen tuskaa, mutta veikkaan että mies siinä pääsee kuitenkin helpommalla kun nainen!! Ja jotenkin tuntuu et ite tarvii siinä kaiken henkisen tuen, ja mies saa toimia myös puhemiehenä ellei ittestä oo siihen (jos on vaikka niin väsyny tai ei yksinkertasesti jaksa kertoo mitä haluaa/tarvii). Mutta ellei elegian mies tule mukaan, niin hyvä jos ootte sen sopinu eikä mitään riitaa tuu asiasta!! Kukin tavallaan!

Onkohan sitä enää omaa elämää kun täällä ramppaa k+mota kertaa päivässä? Veikkaan et varsinki lomalle jäädessä asuu näillä sivuilla..

Heippa pitkästä aikaa.

Täällä voidaan paksusti ja mitään vaikeuksia ei ole mahan kanssa vielä ollut. Vaikkakin mahan ympärys on jo 102 cm. Kovasti vauva kyllä potkii, mutta ei ne potkut huonolta tunnu. Potkuja tulee pääasiallisesti vielä kuitenkin kylkiin. Supistuksia ei ole ollut vielä yhtään ja yötkin olen saanut nukkua rauhassa.

Käytiin tiistaina tutustumassa Naistenklinikan synnytysosastoon. Kaikki muut mukana olleet oli jo viikoilla 36-37. En osannut kysyä mitään kun ei oikein tiedä mitä on sitten luvassa kun tosipaikka on edessä. Pitää vaan toivoa että kun menee synnyttämään niin mitään kauheaa ruuhkaa ei olisi niin voisi saada perhehuoneen.

Meilläkin neuvolassa sanottiin että perhevalmennukset voidaan joutua perumaan rokotuksien takia. Meillä perhevalmennus olis vasta kuukauden päästä.

Mä luin jostain että toi isyyskuukauden pidennys ei tule automaattisesti niille jotka syntyy ensi vuoden puolella, vaan niille joiden lapsen äiti on alkanut saada äitiysrahaa vuoden 2010 puolella eli silloin kun laki astuu voimaan. Eli näillä näkyvin se ei koskisi meitä tammikuussa synnyttäviä.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille [:)]

Nyt oli uutisissa et jossain sairaaloissa kielletään isien meno mukaan synnytykseen sikainfluenssan takia!!! [&:] En tiedä mikä sairaala..ei ainakaan kai etelä-suomessa.... Mä en ainakaan synnytä jos mun mies ei saa olla mun mukana!!!! Toihan voi oikeesti tulla koko suomen sairaaloihin säännöksi...
Nii ja et vauvaa ei saisi sit käydä vierailijatkaan kattomassa sairaalassa ollenkaan...HUH HUH

Missä uutisissa tollasta o väitetty?? Siinä käy sellanen homma että kukaan ei tule tuohon suostumaan, en ainakaan mä ja siitä tulee potilasasiamiehelle heti valitukset jos ei isiä päästetä synnytykseen. Epäilen että ehkä ennemmin se kielto on niitä muita tukihenkilöitä kohtaan kuin isiä.
Toi vauvaa kohtaan oleva kielto on jo voimassa että vain isät ja sisarukset saa käydä, mutta sisarukset rajoitetusti, isät saa normaalisti käydä. Ku tuolla meijä synnärillä o ainakin ollu silleen että on voinu myös muukin sukulainen käydä hakemassa äidin ja vauvan kotiin tai vierailla enne syntymistä nii ne on nyt rajoitettu mutta kyllä siel viel sai kyädä muutkin tukihenkilöt, mutta piti olla varma ettei ole kipeä. Nii no sen ymmärtää jos on kipeänä isä että sillo kielletään.

Mutta jos tohon mennään niin taitaapa aika monet äidit tehä että jäävät synnyttämään kotiin.

Tää o vaa tätä turhaa panikointia taas. Iha yhtä lailla voisi sitten samalla ruveta kieltämään että raskaana olevat eivät saa mennä kauppaan kun sieltä voivat saada sen taudin. liika kieltäminen tekee sen että kohta oikeasti kaikki tekee sitten uhallaan, ainakin minä teen.

aamulehden uutisissa oli ollut juttu että kemin saitaalassa on kielletty isiedn pääsy synnytysosastolle. Sinne oli kuulemma tupannut selvästi siaraita ihmisiä. Mutta sit siinä jutussa viel mainittiin et siinä sairaalassa oli kaikki synnytys, vauvala yms vuodeosastot samassa tilassa joten yks tauti pesä saattoi sairastuttaa monta. Ja se ilmeisesti on voimassa vaan maanantaihin asti.
Tiedä sitten tuleeko muihin sairaaloihin saman tyyppisiä rajoituksia jos epidemia pahenee. Mut se nyt on tietty selvää et jos joku isä on sairas niin ei sinne sitten voi mennä mukaan. siinä ei auta itku markkinoilla jos niin käy.

Mut toivotaan paras ja pelätään pahinta.

Heippa!

Meillä oli tänään perhevalmennus, 5 h lähes paikallaan istumista huoh.. jotenkin itestä tuntui turhalta, ettei kamalasti uutta tieto tullut. Neuvolan terkka joka piti sitä kertoi omistaan 4 synnytyksestä.... 

Päijät hämeen keskussairaalas saa isät ja aiemmat sisarukset vierailla synnyttäneiden osastolla, muut ei. RS-virus perusteluna. Mutta liekö vielä ohjeet muuttuu nasutaudin jyllätessä..

Isännän siskon perheessä on nasutautia päällä, "onneks" ei olla nähty niitä vähään aikaan.

Selän kanssa alkanut olla ongelmia, nukkuminenkin tosi monena yönä katkonaista. Kaurapussia kokeiltu sekä tyynyjen kanssa rennon asennon hakemista ja se hiukan helpottaa mutta kuitenkin herää kun pitää vaihtaa kylkeä. Töissä koko päivän 8h jaloillaan niin se kyllä kostautuu :(

Rentouttavaa loppuviikonloppua!

Tuosta synnytyksestä. Meillä mies ehotti (luojan kiitos vitsillä) kotisynnytystä. Kun hän sairaanhoitaja ammatiltaan ja joskus toiminut ambulanssissa hommissa, kertoi omaavansa valmiudet hoitaa synnytyksen. On tainnut kahdessa synnytyksessä ollakkin "kätilönä", tosin tästä aikaa vierähtänyt sellaset 20-25 vuotta. Itse piti loistavana ideana, mut mua ei naurattanu...[:D]

Sit uhkasin kun rupes tuommosia puhumaan etten laske häntä lähellekkään synnytyssalia, ettei vain rupea opastaan kätilöitä[;)] Mut joo...
Saa tulla mukaan ja läsnä olo suotavaa(jos osaa käyttäytyä), jos vain suinkin töiltään pääsee, kun tekee kans noita yövuoroja ni niistä ei sitten lähdetäkkään kesken vuoron pois.

Sit siitä sairaalakassista. Näin tällasen listan mitä ottaa mukaan...

-Neuvolakortti
-hampiharja+tahna
-dödö, sampoo+hoitoaine
-huulirasva, kosteusvoide, hiusharja
-lukemista, päiväkirja tai kannettava
-puhelin, kamera
-imetysliivit+liivin suojat, sukat, sisätossut
-Omat vaihtivaatteet
-Vauvan vaatteet
-Herkuja itselle: suklaata tms.

Onhan tos aikaslailla tavaraa, mut ehkä hyvä runko josta voi muokata itselle sopivan... 

Maha senkun painaa ja laps jumppaa, kipeetä tekee kun oikeen hitaasti venyttelee et meinaa nahka revetä...[;)]

Elegia: Meillä neuvolantäti sanoi, että jos mies kokee synnytykseen tulemisen ahdistavaksi tai nainen ei jostain syystä halua miestä mukaan, on toisen tunteita kunnioitettava. Minusta teet hienosti, kun annat miehesi itse päättää. Itselläni on sellainen tilanne, ettei mieheni ole todennäköisesti kotona, kun synnytys käynnistyy. Työmatkalla ulkomailla...ja vaikka lähteekin heti kun soitan kotiin, voi matkan teko kestää. Olenkin asennoitunut yksin menemään. Äitini voisin ottaa mukaan, jos siltä siinä hetkessä tuntuu.

Täällä minun kotipaikkakunnallani vain isit ja sisarukset saavat vierailla sairaalassa. Se on kyllä kurjaa, koska olisi ihana jos isovanhemmat voisivat tulla ja työkavereissanikin on muutama, joiden näkeminen ilahduttaisi (työpaikkani on ihan synnärin vieressä). Täällä ei edes enää pääse tutustumaan synnärille, koska siellä on remontti meneillään. Salit on jo valmiit, mutta vierihoito-osastolla remontti on vielä kesken. Neuvolassa kyllä epäilivät, että tämä käytäntö jatkuu myös remontinkin jälkeen.

Täällä on vietetty aktiivista viikonloppua. Äiti on ollut käymässä ja ollaan lenkkeilty koiran kanssa koko viikon edestä [:D] herra on tyytyväinen [;)] Aloitimme myös joulusiivon ja vein matot jo pesulaan. Aattelin, että ois hyvä pestä ees kerran ennen kun lapsi tulee. Täällä on taatusti likaa ja koirankarvoja "ehkäisemään" allergiaa siitä huolimatta[:D] Lisäksi äiti oli saanut tutultaan 3 kassia vastasyntyneestä 12 kk:n ikään asti mahtuvia vaatteita ja niitä olen järjestellyt innolla[:)] Siirrettiin myös vauvan sänky jo makkariin, jotta koira tottuu siihen ja löytää itelleen uuden nukkumispaikan. Sänky kun sijoittui lähes sen lemppari kohtaan kaikkein parhaiten. Tiitiäinen osallistui toimintaan potkimalla palleaan oikein urakalla!

Muuten on vointi pysynyt hyvänä, mutta unet jäävät huonoiksi. Lonkat on kipeät ja joudun jatkuvasti vaihtamaan asentoa. Hyvää harjoitusta tuo heräily tulevaa varten...[:)]

meillä voi täällä synnärillä käydä siinä osaston oven takana vieraat moikkaamassa ja oven läpi nähdä lapsen ja osastolle ainoastaan isit ja perheen edelliset lapset. Mutta nyt on vähä tarkemmin noiden lasten kanssa että ei saa olla missää nimessä mittää oireita mistään taudista ku tulevat osastolle. Mutta eivät ne oo kieltäneet sitä jos joskus o erikoistilanteessa ollu joku muu sukulainen yksinään käymässä äidin luona.

Hajin nimittäin veljen tytön tuolta osastolta seurannasta kesällä ja sain olla sen seurana siellä nii kauan että hän pääsi pois osastolta ettei mun tarvinna odottaa osaston ulkopuolella. Ja kun hänen huoneessaan ei ollu vastasyntyneitä nii sain olla huoneessa myös.olivat oikeastaan ihan hyvillään että sillä oli joku tukena ja seurana vahtimassa ettei se rasita itteään ku epäilivät sillo sitä raskaus myrkytystä.

pirun housut.viimosen vuoden aikana o housut ku housut hanganna mun jalkojen haaroväliin reisiin pienet näpyt joita aika ajoin kutittaa iha mahottomasti ja arvatkeepa osaanko olla raapimatta. oon niitä läntränny vaikka millä rasvalla ja välillä käsidesilläkkii ja välillä ne häviää mutta taas ku o samassa kohassa saumalla olevat housut nii noi näpyt tulee heti. Eivät siis tykkää minun reidet saumoista ollenkaan vaan ärsyyntyvät ja tekevät näpyt. ja kun pelkkä hame päällä ei voi taas olla ku sitten hankaa reidet toisiaan vasten ja sitten menee samantien ihorikki. eli aina olisi oltava vähintään shortsit tai legginsit jalassa. sukkahousut o vielä pahempi asia noille kohille. enkä kyl niistä muutenkaan tykkää. Ei sattus teillä olemaan jollakin vinkkiä miten saisin ehkästyä? oon jo kokeillut kaiken mitä o päähä tullu... sitte kuha vaavi on ulkona niin sitten alkaa kyl jalkojen kiinteytys operaatio ettei noi läskit ottas nii pahasti yhteen jaloissa.

Olipas villin tuntonen, kun pikkuisella oli elämänsä ensimmäinen hikka eilen illalla [:)]  Ei voinu ku nauraa [:D]

Huoh.. tuntuu taas että on sellattinen yleisvitutus päällä.
Oon katsellut netistä taas koko netin asuntotarjonnan läpi.. Ollaan siis vieläkin tässä homekaksiossa ja kiinteistöltä ei olla vielä edes tultu uudelleen tätä katsomaan..
Mietiskelinkin tuossa, että onko tämä normaali käytäntö stadille, että jos asunto on menossa x päivänä remonttiin keittiö + wc, niin siinä välillä ei kiinteistöllä ole kiinnostusta asuntoa kohtaan. Tuntuu niin väärältä et miks pitää kituuttaa täällä, hengittäminen on ajoittain toosi hankalaa.
Esim. keittiössä tiskatessa ei meinaa vaan happi riittää ja joudun pitämään vähän väliä taukoja, että jaksan loppuun. Painaahan tuo pikkuinen keuhkoja, mutta en kyllä laita kaikkea pikkuisen piikkiin!..
Taas meni ihan valittamiseksi.. kirjoittelen taas positiivisempia kuulumisia kun on sellainen olo..

Viikonloppu on lusittu ja täällä sitä ollaan töissä taas "yli-innokkaana"...

Niin kuin monilla muillakin, niin täälläkin tuo liikehdintä masussa on välillä niin raisua, että pitää toista komentaa lopettamaan. Jos se ei muuten lopeta, niin ei auta muuta kuin hakea isä paikalle ja laittaa sen käsi masun päälle. Sitten kyllä osataan olla rauhassa [:D]. Mutta näin töissä se on hiukka hankalaa, vaikka ollaankin saman työnantajan palveluksessa, niin fyysisesti ollaan eri toimipisteissä. Ja vois muutenkin olla hieman epäilyttävän näköistä, kun toinen istuis vierellä ja pitäis kättä masun päällä [:)]...

Istuminen on ehkä kaikista hankalin asento tällä hetkellä. Muksu painaa niin mukavasti keuhkoihin ja palleaan, että pitää koko ajan olla selkä tosi suorana. On kuulemma ensimmäisen raskauden vaivoja, kun paikat on vielä niin piukat [:)]. Muuten täällä voidaan tosi hyvin pienistä liitoskivuista huolimatta. Monta yötä on mennyt niin, että ei ole kertaakaan tarvinnut nousta ylös vessaan taikka juomaan.

Mutta kylläpä nyt jumittaa tuolla pääkopassa. Kun rupesin kirjottamaan, niin oli sata ja yks asiaa, joista piti kertoa. Nyt en enää muista edes sitä yhtä. Pitää siis laittaa aivot lopullisesti narikkaan ja alkaa tekemään töitä... [:D]

ALKUPERÄINEN: minto

Nyt oli uutisissa et jossain sairaaloissa kielletään isien meno mukaan synnytykseen sikainfluenssan takia!!! [&:] En tiedä mikä sairaala..ei ainakaan kai etelä-suomessa.... Mä en ainakaan synnytä jos mun mies ei saa olla mun mukana!!!! Toihan voi oikeesti tulla koko suomen sairaaloihin säännöksi...
Nii ja et vauvaa ei saisi sit käydä vierailijatkaan kattomassa sairaalassa ollenkaan...HUH HUH

Ihan mielenkiinnosta kysyn että et synnytä jos mies ei saa olla mukana??? Mitä ajattelit tehdä? Laittaa tulpan alakertaan? [;)] ja [:D] ..ei sillä, jos ratkaisun keksit, kerro mullekkin!!

Eikös oys oo ottanu saman linjan kuin Kemi? Eli ei isiä mukaan edes synnytykseen ja ei ketään vieraita osastolle.. [:(] Täähän on nyt ihan uus rajotus, aiemmin ollu noissa sairaaloissa myös tuo, ettei osastolle muita kuin mies (ja lapset?) vierailuaikana, päivähuoneeseen myös muina aikoina ja käsittääkseni myös muut voi käydä siellä päivähuoneessa? En tiedä oonko käsittäny oikein.. Mut ei todellakaan tunnu kivalta tuo ettei mies pääsis mukaan synnytykseen lainkaan. [:@]

Siinä suhteessa ajattelen positiivisesti, että todennäköisesti nää rajoitukset ehditään purkaa ennen tammikuuta. Aamulla uutisissa sanoivat että pohjois-Suomessa alkaa/alkanut nasutaudin tartuntojen määrä jo laskemaan, eli ajattelisin että tauti-aalto talttuu viimeistään kuukauden kuluessa näillä lakeuksilla..

Minä kyllä huomaan odottavani jo aika kovastikkin että saisin vaavin syliini hoivattavaksi..
?
..no ei oo enää kauaa.. Mittarissa jo huikeat 32+1..

Joo nasu taati o täälllä itä-suomessa mun tietääkseni ainakin kaveri piirissä hellittänyt, mutta nyt alkoikin sitten masutaati. puolet kavereista ja heidän lapsistaan tullu ton viikonlopun aikana masu ja oksennustaatiin niin täällä Iisalmessa kuin Nilsiässä, Kuopiossa ja näissä ympäristö kunnissakkii.. :(

Isännälllä alko masutaati yöllä [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] en voi olla nauramatta. Siitä on tullu rassukka viinan suhteen. Se ei voi enää juoda yhtään mitään muuta kuin kaljaa vaikka kuinka paljon tai pari lonkeroa. Jos se ottaa lonkeroo enemmän, se halaa posliinia. Jos se ottaa paukkuja ihan mitä tahansa, se aloittaa posliinin halauksen heti autoon noustua eli se halailee autoa eka ulkona. Niin kävi eilen illalla. Kaverinsa oli piiiiitkästä aikaa liikenteessä ja lupauduin pojille kuskiksi. Käytiin sitten buarissa ja tää sen kaveri tarjos sille kossubatteryä. Ku lähettiin kaveria viemään kotiin vieremälle nii piti jo siinä sinne mennessä kerran pysäyttee. Pois tulo olikin vielä hauskempi kun pysähdyimme 15km matkalla 7kertaa. Kesti yli tunnin tuo matka kaverin kotiin ja takas iisalmeen. Heh. Sitten meijä pihassa vielä raasulla oli huono olo ja sisälle päästyä ku pakotin sen juomaan vettä ja mehua poju tykkäs posliinista urakalla. Aamulla se joi lasin mehua ja vettä nii eikun takas veskiin. Ei oikein pojan kouluun lähöstä tullu mittään. Ja ku se ei loppujen lopuksi ees juonu paljoa eikä ollu ees vielä humalassa illalla. Mutta noi kirkkaat o ruvenna sille tekemään tuota, että jos juot yhenkään niin sillo lentää. HAHAHAHAHAH. Jotain hyvää tästä seuraa...se ei pysty taas juomaan pitkään aikaan :) joten rassua säästyy :) no ompaha mulla ainakin hauskaa jos ei muuta :)

Hitsi pitäs taas hakee noita sokeriliuskoja. Ei jaksais ku huomenna o aamusta kuitenkin neuvola.Taidan olla tuhma ja olla hakematta. Kehtoo sitäkää kiusata koko aikaa ja joka päivä kesken töiden. On tossa viel tälle päivälle muutama että saa tärkeimmät mittaukset mitattua ja jos jättäs yhen huomiselle aamulle.

Pikkanen potki yöllä ku rupesin nukkumaan niin kovaa että nyt kerrankin se jo vähä häirihti. Mutta ei siinä mielessä että olisin yöunet menettäny. Olin vaan tyytyväinen kun kummastakkii kylestä tuntu ku se oli poikittain pitkästä aikaa tuolla masussa. Pääasiassa o raivotarjonnassa ja saa pallea ja kylkiluut vauhtia (onneks ei viel kipeästi). Mietin että oliskoha hemppa laskenu ku oon ollu viime viiikon aikas väsyny. No huomennapa se selviää....

tällä kylällä ei tuota sikatautia oo vielä ollu, *koputtaa puuta*, mut naapurikunnissa/kaupungeissa kylläkin. Ei tosin haittais vaikka jättäs tän kylän väliin kokonaan.. Toivossa on hyvä elää.

tänään aamulla oli taas mielenkiintoista toimintaa...
olin ihan turkasen väsynyt ja painelin torkkunappia useampaan otteeseen. Sit kun päätin herätä niin lättäsin kännykän tyynylle josta se kimpos seinälle ja siitä sängyn päädystä lattialle sängyn alle. No ei tämä ns. normaalitilanteessa olis mikään ongelma mutta milläs tällä mahalla konttaat sängyn alle? Hetken siinä pohdittuani totesin et kaikkein paras on yrittää siirtää sänkyä. Siinä sitten ähisten ja puhisten siirtelin sänkyä joka ei tietty ole ihan kevyin. Mut sain sen puhelimen kuiteskin! ja nyt se särisee oudosti kun soi...[:-]
Kaikenlaisia ongelmia sitä eteen tulee mitä ei ole ennen tullut ajatelleeksi että sängyn alle kontaamisessa olis joku hankaluus![:)]

hmm katsotaan tuliko päivitykseni esille.

No ompas tää nyt ku suostu kuvaani näyttämään...

Ja ei vieläkään....

Kuva otettu eilen kun viikkoja oli 30+0 ja masun ympärys on 126cm ollu jo melkein kuukauden.

tälleen ainoastaan antaa mun tuoda kuvani tänne mutta ei omaan profiiliin vaikka oon kaikkeni jo tehnyt. HUOH. no tää palvelu on täällä viime aikoina mulle muutenkin tökkinyt, esim ei aina päästä kirjautumaan sisään tai jos päästää nii sitten ei tänne keskusteluun päästä kirjautumaan.

Täällä on pikkuisen liikehdintä vähentynyt ja muuttunut muutenkin viime viikkojen aikana. Potkut eivät ole enään niin selviä ja eivät tule ulos päin. Muutenkin pikkuinen on ihan eri asennossa kuin ennen. Tuntuu että pikkuinen päätti jo viime viikolla käntyä toisinpäin. ainakin ajoissa jos ei muuta, muttta eiköhän tuo seuraavassa neuvolassa selviä jos asia on jo näin.

Olisi hirveää jos isä ei saisi tulla synnytykseen mukaan!
En minäkään suostu synnyttämään ilman miestäni. Hän on suurin tukeni ja turvani! Noh katsotaan mihin tuo eristys synnytyssairaaloissa johtaa.. Toivotaan että täällä pk seudulla asiat on jo tammikuussa kunnossa ja possuflunssa melkein kadonnut! :)

Takaisin