ALKUPERÄINEN: mandariini79
Tota nukkumista olisin halunnu teiltä tiedustella, että kauanko nukutte yö unia? ku ite oon työttömänä niin ei ole aamusta heti mitään kiirettä niin nukun helposti tollaset 12 tunnin unet, okei heräilen siin välis kyl mut en jaksa/viitsi nousta ylös..ja tänään ollu taas nuo nivuset AIVAN TULESSA..kiva kävellä kaupungilla ku joutuu raahaa ihteään väkipakolla eteenpäin..no lepäilen nyt ja kyllä se tästä.. Edelleenkään ei olla hankittu mitään varusteita..vaunusponsori saatiin [:)] ihanaa!!
minäkin työttömänä kotona lusmuan ja tulee kyllä nukuttua aika paljon. mulla on aina ollu vähän myöhempi unirytmi, eli menen nukkumaan myöhään ja herään myöhemmin. nyt nukkumatti tulee joskus 12 aikaan (yleensä, joskus myöhemmin) ja aamulla heräilen kans tuossa 10 aikoihin. ja sama täällä, eli jos joutuu ennen sitä herään, niin ei koko päivästä tuu mitään. kiukuttaa, väsyttää, kolottaa ja käyn hitaalla. yöt nukun ihan ok yleensä, muutamia pieniä pätkiä on ollu, et menee pari kolme yötä huonosti nukkuen ja sit on niin väsy et itkee vaan. mut pissalla en oo yöllä joutunu (vielä!) käymään kertaakaan koko raskauden aikana. saapas nähdä koska sekin alkaa...
me ei myöskään olla vieläkään hankittu mitään. meinasin tuossa keskiviikkona ostaa jonkun kivan lelun vaunuun, mutta en osannu päättää minkä ja sit aattelin et ostetaan miehen kans yhessä kuhan ehitään. ja mun äippä oli ostanu muutamat potkarit lisää. aikas suloisia!
kaikki vauvan vaatteet aattelin pestä ihan samoilla aineilla ku omatkin, eli hajusteettomilla ja hellävaraisilla nestemäisillä, joita meillä on säästötonkat sekä pesuainetta, että huuhteluainetta.
vaavi potkii välillä kovemmin ja välillä kääntyilee vähän rauhallisemmin. hassulta se tuntuu kyllä. mutta ihanalta. välillä juttelen masulle ääneen ja pitäis tota pianoa soitella useemmin, mutta ei oo jaksanu viime aikoina kauheesti. ja tuutulaulua oon yrittäny vauvalle miettiä. mies ei oikein oo kauheeseti masulle puhellu tms, siitä tuntuu varmaan vähän hassulle semmonen. musta se olis kyllä kiva. ja vauvahan kuulemma tottuu äidin ääneen ja isänkin jos vaan sille puhuu jo masuaikana.
seuraava neuvola on kolmen viikon päästä ja samalla sillon myös lääkäri. kelaan vein laput viime viikolla (eikä siellä osattu auttaa mua) ja tänään mulle yks kelan täti soitteli. lupasin viedä palkkalaput 6kk:n ajalta ennen työttömyyttä, kun se täti oli sitä mieltä, et niillä voisin saaha vähän enemmän rahaa ku 2007 verotiedoilla. saas nähä. onkos teille siis tullu äitiyspakkauksesta tieto jo ennen äippärahapäätöstä??? kun sen mä jo tahtoisin kovasti!
eipä sit varmaan tällä kertaa muuta. pitkä sepustus tästäkin jo tuli... hyvät viikonloput ja potkivat massut!
pupunen+möksy 23+5