Bimbe83, samaa mieltä.. Ei mulle kyllä huomautettu silloin rakenneultrassa kun kysyin, mutta oli semmonen tunne, että ei se kovin innokkaasti zoomaillutkaan sitä sukupuolta. Se ultrasi vielä pikaisesti uudestaan, kun oli unohtanut jotkut isot suonet tarkistaa! Siinä sanoi, että tuossa on virtsarakko.. mutta niin nopeasti meni, että ei kerinny nähä mitä muuta siinä seudulla oli.. ja oliskohan ne tytön sisäiset osat (munasarjat, kohtu) vielä näkyneetkään?
Nyt sunnuntaina ultrattiin taas, kun jouduin hakemaan päivystyksestä sairaslomatodistuksen kun työhommissa kumartuessa ja kyykistellessä ylämaha kramppasi niin ettei työnteosta tullut sitten mitään. Harmitti kyllä olla niin "VAIVANEN"... vaikka ymmärtää sen kuitenkin että kannattaa varovainen olla ja kuunnella oloaan ettei käy pahemmin. (Alkuraskaudesta naureskelin vielä työkaverien hössötykselle, kun kaikki kiipeily ja nostelu tuntui olevan kiellettyä ja mulla ei tuntunut missään...[;)] nyt oon huomannu, että kylläpä tuntuu, just venytykset ja kumartelut) Kaks päivää sain saikkua ja lääkäri sanoi, että menee nopeasti ohi.. no se oli kyllä jo oikeastaan ohi kun jonotin niin kauan sinne lääkärille... Mutta kyykistely olis voinut laukasta sen uusiksi ja sitä ei voi tuossa työssä välttää mitenkään. Niin mutta siinä sen lääkärin ultratessa en sitten kehdannu kysyä, näkyiskö sitä sukupuolta NYT, kun se vauva oli siellä eri asennossa kuin sillon, nyt se seisoi päällään... harmitti jälkeenpäin, mutta kun muutenkin "nolotti" se vähäinen vaiva jonka takia olin sinne päivystykseen mennyt (lähinnä hyöty oli se s-todistus) niin sitten vaan jäi kysymättä vaikka pyöri kielellä. Kaikki oli kuitenkin hyvin, istukka mullakin etuseinässä, ihan hyvällä paikalla kuulemma ja sydän sykki siellä missä pitikin. Toivottavasti ennen synnytystä nyt vielä ultrataan, vaikka eipä ne ole ennen vanhaankaan saanut tietää kumpi sieltä tulee ennen kuin synnytyksessä.. Mun isälle oli soitettu synnäriltä, että poika tuli, kun minä synnyin, hoitaja oli sekottanut toiseen vauvaan joka syntyi samana päivänä.. tuli muuten samalle luokalle yläasteella! Sitten kun isä tuli osastolle niin tyttöpä siellä oottelikin..
Väsymyskin on palannut takaisin, kesällä (nyt näyttää jo syksyltä..) olin hetken aikaa, ehkä pari viikkoa jopa pirteä [:D] Täytyy vaan yrittää psyykata itsensä kiinnostumaan taas töistäkin ja muusta elämästä, vaikka tekis mieli vaan vetää viltti silmille ja nukkua...
Mutta hyvä asia on se, että seksiä tekee sentään taas välillä mieli [;)] eikä synnytyskään vielä ainakaan pelota, kaikista kauhujutuista huolimatta. Ja riidat on taas sovittu.. [:)]