Kyllä täällä juhannuskerholaisia löytyy vielä, mihinkäs me täältä... ei ainakaan synnyttämään!! [;)]
Ensinnä onneaonnea ja onnea kaikki jakautuneet tammikuiset!![:)] Elegiakin oot päässyt jo kotiin, ihanaa!! Niinhän se on, että nyt alkavat sitten uudenlaiset huolet ja murheet kun vauva on masun ulkopuolella. Onneksi on neuvola, jonne kannattaa soitella jos on epävarma.
Irium, hyvä kun vauvalla oli kaikki hyvin, vaikka pulleromaha löytyikin.. Hyvä kun nyt tutkivat kunnolla teidät molemmat.
Eilen taas S:t sai kyytiä, mutta eipä tuoneet vauvelia.. Supistelee silloin tällöin, menkkakipuja silloin tällöin, vihlontaa myös ja jotain limanretaileita tulee ulos... Mutta kun tää sama meininki on jo jatkunut niin pitkään, että en jaksa enää intoilla niistä.. Mies sanookin, että mä oon niin tottunu noihin kipuihin ja supistuksiin, etten varmaan tajua kun on tositoimet käynnissä [:D]
Huomenna pitäis soitella äitiyspolille yliaikaiskontrolliin aikaa. Enpä uskonut sitäkään koskaan tekeväni... Lisäjännityksenä tässä kaikessa on, että mun vanhemmat on lähdössä keskiviikkona matkalle kolmeksi viikoksi, eli eivät sitten näe vauvaa pitkään aikaan jos ei tää ennen sitä tule. Siitäkin oon saanut kauhean stressin itselleni kehiteltyä, vaikka enhän mä sille mitään voi tehdä.. Ja mies on järkännyt itselleen tähän 3 viikkoa vapaata ja siis ollut jo kotona viime viikon.. turhaan [:@]