TammiMammojen 2010 TAMMIJÄNNITYKSET <3

Meille syntyi torstaiaamuna klo 9.42 tällä hetkellä vuoden isoin vauva! [:D][:D][:D] pituutta herralla upeat 53cm ja painoa 4695g !!! On niin upea otus ettei tosikaan. Maailman kiltein, ei itke ja ymmärtää tissin ja unen päälle [:D] ai että <3

Ainiin, itse voin hyvin leikkauksen jäljiltä ja ehkäpä maanantaina kotiudun.
 
Ohhoh, Irium! Mahtavan kokonen poitsu, onnea!!!
Ja onnea muillekin vauvoille. Itte täällä vieläkin odotellaan.. Pupunen stidija Nenn1 otetaanko kisa, että kuka pitää pisimmälle? [:D] Ja kaikki muutkin vatsakkaat mukaan kisaan! "Älä tule vielä, älätule vielä..."

Meillä on siivottu ja saunottu ja vaikka mitä, mutta eipä taida olla hyötyä. Tänään tehdään tortilloja, extratulisia. [:)]

Tsemppiä ja supisteluja!!!
 
Heippa!

Miulle tuli vähän "äkkilähtö" viime la-su välisenä yönä... yritin tuputtaa ittelleni ettei se pikkuinen synny ihan lähipäivinä kuitenkaan ja että kerran menee yli, ni menköön sitten kunnolla... ja silloinhan kaveri päätti et ny mennään [:)]

Sunnuntaina syntyi siis meille poika klo 12.10, 49,5cm ja 3935g. Imukupilla avitettiin poju maailmaan kun napanuora oli kiertynyt kaulan ympärille.



TSEMPPIÄ KAIKILLE KETKÄ VIELÄ ODOTTELEVAT OMAA PIKKUISTA SYLIINSÄ ja PALJON ONNEA KAIKILLE KETKÄ OVAT VAUVAANTUNEET sitten viime kirjoittelun!!!!! [:)]
 
hehee! Eliisa: haaste on siis heitetty ja vastaanotettu! [:D] Kuka pääse pisimmälle helmikuulle! Huomenna laskettu aika, saas nähä.
Paljon onnea kaikille vauvaantuneille!
Ja enaj: samaa mieltä ku muut. eli soita nyt ainakin sinne polille ja kysy niistä tuloksista tarkemmin ja mee ihmeessä takaisin jos olot siltä vähänki tuntuu. en itekään välitä sairaaloista pätkääkään, mut siellä on asiantuntijoita, jotka osaa auttaa. parempi siellä kuitenkin ku kotona ilman apua kärvistellessä. jaksuja sulle paljon ja toivotaan parasta!
tänään on käyty kävelemässä, kahvilla, kaverilla ja kaupassa. kokeiltu siis 4 k:ta??? no kun ei ne s:t oo auttanu... [;)] kyllä supistelee, mut ei paljoo. joo eli helmikuuta ootellen. [:)]
nyt ei kyllä taas pää toimi eli katsellaan myöhemmin taas!
 
Taia pikku hiljaa alkaa nuita helmimasujen jännityksiä seurailemaan ku taian minäki olla helmimasu :))
 
Pitikin sitten perua se torstain neuvola........

Meille syntyi 20.1.2010 pieni poika ?
Kotona ollaan rakkauspakkauksen kanssa, meidän on hyvä olla.


Kirjottelen synnytystarinan kunhan ehdin.

Supparituulia mahakkaille!
 
Ihanaa!! Onnea SAPE ja muutkin nyytin saaneet :) Kyllä ne sieltä syntyy loputkin tammivauvat [:D]
Musta tuntuu että olis itekki viel rAskaana ku  vauva on edelleen sairaalassa ni ei pääse sitä arkea vielä elämään:( No pikkuhiljaa päivä kerrallaan mennään....
 
onnea myös sapelle!
ja vitsi niisuneiti toi sun profiilikuva on niin sulonen! [:)]

eikä täällä vieläkään tapahdu mitään. välillä vähän suppailee. no jos sitä vaik sais katottua sit ton x-factorin...
 
Jahas se olis huomenna LA [:D] mieski kävi tämän päivän töissä ku ei mitään näy eikä kuulu. Käskin sen huomiseksikin töihin ku turha täällä päivystellä.. viime viikon oli kotosalla jelppimässä kuitenki [;)] välillä supistelee mutta alan jo tottumaan niihin ettei ne ees enää tunnu missään vaikka kipeitä ovatkin [;)] odotellaan odotellaan..
 
Kiitos [:)]
Tuo nalle on Avan ensi nalle... Isi on VÄHÄN suuruuden hullu.... [:D]
Tottahan siitä oli kuva otettava, niin pikkuinen näkee joku päivä kuinka pieni hän on ollut..
 
Heipparallaa ja hohhoijaa...
Mahan kanssa kuljetaan kohti helmikuuta.. Eikä edes supistele. Alkaa päivät käymään vähän pitkiks. Ei viitti kylillekään lähteä, kun ei ole rahaa lanttiakaan, tulis vaan keljutus. Kait se on otettava muri kauniiseen käteen vaan, ja sen jälkeen jos vetäsis kunnon hikijumpat. [:D]
 
Eikä vieläkään kuulu Enaj:sta mitään [:o]  ei ole perjantain jälkeen kuulunu mitään. Jokohan siellä on pikkunen kainalossa [:D]
 
Täällä tänään LA eikä mitään tapahdu. Neuvolassa käyty ja kaik muuten ok, mutta nyt alkaa tuota turvotusta olemaan. Viikossa oli tullu 1600g painoa [:'(] sf-mitta oli 37 [8|] että aikalailla se jo pyllyä tukkii tuohon eteen. Kohdunsuun tilanne oli sama ku synnärillä viime tiistaina eli väljästi sormelle auki ja vielä takana. Ei mulla ole aikasemmissakaan raskauksissa kiinnittyny pää ennen ku sit vasta ku synnytys ollu jo käynnissä. Ajattelin alkaa lueskelemaan tyttöjen neuvolakortteja ajankuluksi [:D][:D]
 
Jos täällä on enää muita jännäämässä ni tsemppiä kaikille vielä odottaville [:D] vaikka taidanpa olla jo viiminen ku niin hiljasta on [:@]
 
onko täällä harventuneessa joukossa kukaan saanut lähetettä painoarvio ultraan? Siis sen takia että vauvan oletetaan olevan iso. Jos on niin millä viikoilla ootte ultrassa käyneet?
 
 
 
Ch,

Minä sain viime torstaina lähetteen ja perjantaille tulikin heti aika. Viikkoja oli kasassa 39+5. Oli siis sunnuntaina LA [:)]
Vauva oli arviolta 3636g. Keskiviikkona taas neuvolaan. Voi olla että sain lähetteen jo tässä vaiheessa kun olen ensisynnyttäjä eikä mitään kipuja ole ollut koko raskauden aikana tai nyt paineentuntua alakerrassa vaikka vauva onkin laskeutunut.
 
Ite olin synnystystapatutkimuksessa, jossa sitten otettiin painoarvio. Se tais olla viikoilla 36+5. En tiiä sitte et millä viikoilla sinne normaalisti mennään, mitä nopeemmin sen parempi eiks je [:D] Ettei käy niinku mulle et viikoilla 39+6 huomataan et oho, eipäs muuten mahukkaan, on aika iso vauva [8|] Kukaan sanonu mitään sitä ennen mun mahan ylisuuresta koosta (sf-mitta 40 [:D])
 
Näin mäkin luulin että mahdollisimman hyvissä ajoin katsovat tuon koon ja mahtuuko tulemaan...itse sain ajan vasta kun viikkoja on kasassa 41+5, aika turhalta tuntuu sitten ihmetellä sitä kuinka isoksi poika kasvoi...Mulla kans sf sen 39cm ja yli käyrien on koko ajan menty, vaikka se ei nyt mitään välttämättä tarkoitakkaan.
 
stidi: täällä ollaan vielä! toivottavasti ei enää kauaa. limatulppa lähti osa eilen ja tänään osa. [:D] eilen neuvola ja kaikki edelleen ok. verenpaineet normit, hemppa noussu(!!!), pissa kuulemma niin puhdas ettei ikinä, karkea kokoarvio noin 3,7kg. (th teki siis ihan näppituntumalla) Seuraava kontrolli onkin sit äippäpolilla varmaan ens viikolla, jos mitään ei tapahdu. ja käynnistys varmaan aikasintaan sit 2 viikon päästä, jos tarvii. sitä ennen ne ei varmaan mua sisään ota, ku kaikki arvot on niin hyvät. ja vauvakin liikkuu hyvin ja sykkeet oli hyvät. eli en valita. paitsi tylsyydestä. [:(] ja kärsimättömyydestä.
Pitäkää peukkuja, et pian tapahtuis jotain. mäkin pidän muille vielä mahakkaille! [:)]

niin ja enaj: missä oot? toivottavasti sulla on vaavi jo sylissä ja kaikki hyvin!
 
Takaisin
Top