Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viimeksi eilen olin neuvolassa ja siellä katsottiin, että "juu, pää onkin jo jonkin verran laskeutunut lantioon" Neuvolalääkärikin katsoi muutama viikko sitten tilannetta ja tulos oli myös raivotarjonta!! Tänään synnärillä sanottiin, että "hankala sanoa, mutta onko ollutkaan raivotarjonnassa"... Onneksi tässä ei käynyt niin, että ollaan siinä uskossa, että kaikki on normaalisti ja sitten itse synnytyksessä tulee kaikki oikut vastaan

Mulla ei ole tullut koko raskausaikana tipan tippaa missään vaiheessa, mutta tuolla pumpulla sain viidessä minuutissa molemmista rinnoista tipat tulemaan (pitihän sitä heti samantien kokeilla vielä toiseenkin rintaan, että toimiiko se). Täytyy nyt vaan unohtaa tuo pumppailu, kun ei kai tässä ole tarkoitus pumpata vauvalle tärkeitä ensitippoja pihalle ennen kuin vauva on syntynyt. Syntyisi nyt vaan pian, kun eväätkin on jo valmiina. :D
Siispä kaikki synnytystä kaipailevat, nyt nännejään hiplailemaan :D
(tai laitetaan miehet taas töihin, hihii ) Ja muistetaan myös ne korvalehtien hermoratapisteiden painelut!
Sämpylöitäkin tein aamusesta ja hyvin kelpas muksuille.