Mullakin on ongelmia pillereiden kanssa.
Otan ne aina ruoan kanssa siitä syystä. Mutta joo, kaikilla ei toimi sekään. 
Otan ne aina ruoan kanssa siitä syystä. Mutta joo, kaikilla ei toimi sekään. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Otan ne aina ruoan kanssa siitä syystä. Mutta joo, kaikilla ei toimi sekään. Viime yönä iski paniikki, et kohtahan tää pitää synnyttääki.No, jospa tämä kakkosen synnytys olis nopeempi ja helpompi..
Olinkin unohtanut tuon .. Mulla repesi kalvot viime synnytyksessä myös niin, että suurin osa jäi kohtuun. Kätilöt kyllä luulivat kaiken tulleen ulos, kun vuosin verta enemmän kuin normirajat.Mäki olisin valmis luopumaan tästä tukalasta olosta... Mut jotenki se synnytys alko vaan viime yönä jännittää. :D Tuli se pitkä ja kivulias kokemus mieleen.Mullahan jäi viime synnytyksessä istukan palasia kohtuun. Yritin niitä "synnyttää" sen kaks kuukautta pihalle, kunnes lopulta jouduin kaavintaan. Kaikki ne ikävät kokemukset pulppus viime yönä mieleen ja siinä mä sitten itkua tuhrasin nukkuvan miehen kainalossa. :D Hormoonit sentään. :D

Mut sit toisaalta on ihana kun vielä pysyy masussa ja saan nauttia vaan esikoisesta ja kivasti kasvavasta masusta
Vaikka ei nää mun kaan olot kipuineen oon mitkään mahtavat ja omallekin kohdalla on pienet traumat epiduraalista (jota nyt en siis mistään hinnasta halua ottaa ellei hätä-sektio satu kohalle), mutta kun mielessä on se kaikki kipu, mitä tuli sen jälkeen kun synnytys oli ohi, pieleen menneen epin takia ( selkäydinnesteet jäi vuotamaan ) niin ei siinä mielessä innosta synnytys yhtään. Ei mua kyllä pelota synnytys mut eka viikko sen jälkeen oli vaan niin tuskaa et hirvittää edes muistella.
En tiiä oonko sokee, vai miksen näe missään ketjussa sitä, ni kirjotan nyt sit ite tähän.
Oli puhe, et se nt on pojilla yleensä suurempi ja tytöillä pienempi, niin onks tolla nyt niinku mitään merkitystä? Eli voisko kuitenkin olla tyttö ja kätilö tehnyt "virhearvion"? Oletettu pippeli jalkojen välissä kuitenkin napanuora..? Kiveksistä ei puhunut mitään, en tiedä sitten että katsoiko edes.