Meillä on 65 neliöinen kolmio. Muutettiin tänne, kun alettiin yrittää lasta. Vauva nukkuu ensin meidän huoneessa ja kun yöheräilyt vähenee, niin siirtyy isosiskonsa huoneeseen. Esikoinen nukkui alusta asti pinnasängyssä mun sängyssä kiinni. Pinniksestä sai kaksi puolaa irti, niin yöllä tytön herätessä muuten kuin nälkään, pistin käden aukosta pinnikseen ja silittelin tyttöä. Päiväunet nukuttiin aina välillä vierekkäin mun sängyssä. Nyt olisi tarkoitus vauvan kanssa tehdä samalla tavalla. Pinnasänky meidän sänkyyn kiinni ja mies nukkuu vauvan puolella :)
Unista ollut puhetta. Olen ainan nähnyt paljon painajaisia, mutta se määrä lisääntyy ja sisältö pahenee kun odota. Esikoisesta näin paljon painajaisia ja nyt herään usein todella ahdistuneena enkä enää haluaisi nukkua. Suurin osa mun unista on sitä, että mies pettää mua mun nähden. Vaikka ne on vain unia, niin olo on silti aika kamala kun oma mies "pettää" joka viikko. Ne unet jää pakosta mieleen pyörimään ja koko ajatus ahdistaa ihan hirveästi. Pelkään, että joku kerta niin tapahtuu oikeasti. Ja kun unissa mies on pettämisen jälkeen todella välinpitämätön mua kohtaan.
Nukkuminen muutenkin on vaikeaa öisin. Voisin nukkua helposti koko päivän, mutta kun tulee ilta, unisuus katoaa (vaikka en olisi päivällä nukkunut). Esikoinen herättää kahdesta kolmeen kertaa yöllä ja unen saaminen sen jälkeen on todella vaikeaa. Aamusin väsyttää niin, etten meinaa pystyssä pysyä
Kylkikipu alkaa tätäkin raskautta vaikeuttamaan. Pitkään istuessa oikealta puolelta rinnan alta kylki kipeytyy niin, että on pakko mennä maate. Viimeksi tämä tarkoitti munuaisessa olevaa laajentumaa ja vietin sen vuoksi kaksi yötä poliklinikalla. En haluaisi sitä samaa enää
Kävelykin alkaa olla kivuliasta, kun liitoskivut vaivaa joka päivä
Joko on toukokuu!?
EDIT* Me saatiin poikalupaus kaksi päivää sitten ru:ssa ja kyllä hoitaja sieltä kivekset bongasi! Sanoi, että tytöllä voi häpyhuulet olla turvoksissa, niin saatetaan luulla pojaksi ja poika taas voi piilotella vehkeitään ties missä, niin tulee sen vuoksi herkästi tyttölupauksia, vaikka poika olisikin