Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oon omalta osaltani vetänyt sen johtopäätöksen, että vaihtamalla parani. Ja siis mies viihtyy kans mun seurassa, meillä on tosi kivaa yhdessä (ollaan tunnettu tosi pitkään), että pikemminkin yritän patistella välillä et menis jonnekin, ettei mun naama ala tökkiä. :D Mut ei käy kaljalla tai baareissa, että enemmän sit urheilee itsekseen tai tekee töitä tmv.Odette, ihan kuin olisi omalta näppäimistöltä peräisin kirjoituksesi!
Exän kanssa ei ehditty muuttaa yhteenkään, kun hän alkoi puhua naimisiin menosta yms. Toivoin aina, että voi kun hän ei tulisi taas tänään luokseni.
Nykyisen kanssa jopa sille nyyhkytän menemään, kun mies menee viettämään kavereiden kanssa peli-iltaa/lähtee saunomaan ja baarissa käymään. Tiedossa loppuvuodesta 1-2vko koulutusreissu monen sadan kilsan päässä ja varmasti nyyyh nyyh itken menemään avuttomana kuin mikäkin
Oon omalta osaltani vetänyt sen johtopäätöksen, että vaihtamalla parani. Ja siis mies viihtyy kans mun seurassa, meillä on tosi kivaa yhdessä (ollaan tunnettu tosi pitkään), että pikemminkin yritän patistella välillä et menis jonnekin, ettei mun naama ala tökkiä. :D Mut ei käy kaljalla tai baareissa, että enemmän sit urheilee itsekseen tai tekee töitä tmv.