Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuolla kotidoppler-ketjussa joku kävi vinkkaamassa, että verkkokauppa.comissa hyvässä alessa androis/iOS-puhelimeen liitettävä kotidoppler. Puhuin siitä miehelle ja sehän oli sitä mieltä, että semmonen on ehdottomasti hankittava! :) Naputin äsken tilaukseen, ei maksanut ku 29,90 e, eipä oo iso menetys jos osoittautuu turhaks vekottimeks. :)

• Tykkään
Reaktiot: aBu
Mä pistin nyt tosissaan harkintaan kotidopplerin hankinnan, mutta en vielä osannut valita minkä tahtoisin :D

Se olis 30e ja angelsound halvimmillaan 40e. Arvon, että mahtaako niissä olla mtn eroja..

Joo, mäki oon päättänyt, etten ala stressaamaan jos niitä ei löydy! Mut kivahan niitä on miehenkin kuulla myöhäsemmässäkin vaiheessa, kun ei pääse neuvolakäynneille mukaan. :)

Ihanaa nelroni! :) taidanpa itekki laittaa ens viikolla doplerin tilaukseen palkkapäivänä. Tulee kotiin sit sopivasti kun rv 8 tulee täyteen ni voi sykettä alkaa sit etsimään :)

Voi ei, nyt mäkin haluan doplerin!! o_O
Siis 8+ viikoilla vois kuulua kotonakin jo? Iiks, oispa kivaa kun mulla se neuvolakin niin kaukana.. Vai saankohan paniikin jos ei sit löydykään ääniä...

Lieneekö noissa dopplereissa laadussa kauheesti eroja... Meidän doppleri on angelsoundsin Semmonen näytöllinen sydämen muotoinen vehje. Vuonna 2009 ostettu ja monet odottajat kiertänyt, ja edelleen vaikuttais toimivan niinku pitää. En koskaan raaskinut myydä kun ajattelin, että ehkä joskus sitten kuitenkin vielä on meidän aika :) Näytti jossain olevan alessa 65€, mut ihan saman asian ajavat halvemmatkin.

Uskon et kaikki aika saman herkkysiä. Joissakin on vain näytöt ja sykkeenlaskurit. Ja joissakin on se sauva :) Nehän hintaan vaikuttaa

Ootte ehtiny paljon jutella. Mä ku en pääse puhelimalla kunnolla kirjottaa, ni tulee välillä taukoja sit tähän kun pääsen kirjotteleen. Lukemas käyn kyl aika ajoin.

Mä voin helposti pahoin autossa ja laivalla sekä jotku hajut tekee mulle pahan olon todella helposti. Mutta täs raskaudes en ole yllättäen voinut pahoin. Olenkin alkanut miettimään, että jos sielä onkin tällä kertaa tyttö. Kun taas tunnemyrskyissä oon ollu tosi paljon.

Täällä on voitu hyvin ja joskus epäilen jopa raskauden mahdollisuutta, mutta kai se joskus voi olla oireetonkin tai ainakin lähes oireeton.

Tervetuloa kaikille uusille ja tsemppiä heille jotka ovat joutuneet lähtemään uudelle kierrokselle. <3

Mä olin tosi yllättynyt, kun mies halusi, että tilataan. Se on yleensä kaikesta tommosesta sitä mieltä, et ne on ihan turhia höpöhöpö-juttuja.

Nyt oli itsekin pakko käydä dopplereita katsomassa, kiitos teidän :p "Minähän en sellaista hanki".... :grin

Mä oon niin hermoheikko että jätän suosiolla tilaamatta. Ei se raskauden onnistumista kuitenkaan takaa ja jos ei kuulukaan mitään niin romahdan varmasti kun nytkin jo pelottaa koko ajan.
Kavereiden näkemisestä selvitty kuivin jaloin, oli onneks ihan hyvä päivä ilman pahoinvointia niin ei näkyny mitään ulospäin :)

Noita Hemskun ajatuksia pyörittelen minäkin... Kyllä-ei-kyllä-ei... Pitänee miehen mielipide kysellä vielä.. :)

Jep, tiedostan sen, että mitään se ei takaa. Mä en haluaisi vaan enää joutua kokemaan sitä, että kuluu viikkoja niin, että mä luulen kaiken olevan kunnossa ja sitten todetaan vauvan kuolleen. Tiedän siis, että kuuntelulla ei keskenmenoa estä, mutta haluaisin ainakin tietää heti jos jotain menee pieleen. Kammo jäänyt keskeytyneestä keskenmenosta. Ja ammattini puolesta uskon, että en "turhista" huolestu, eli jos esimerkiks näillä varhaisilla viikoilla en saa ääniä kuulumaan. Mutta ymmärrän kyllä miks joku ei doppleria halua, en mäkään ekassa raskaudessa edes harkinnut sen hommaamista.

Takaisin