Musta myös ja ajattelin kanssa säilöä! Jos ar ultrassa kaikki hyvin, taidan uskaltautua tilaamaan!
Ja ens numero pakko saada kun siinä on se vaunuvertailu!
Joo. Mäki niin tartten vaunuvertailuja nytten! Ensimmäinen mukula tulossa, ja mä tiedän vaunuista tasan sen, että niissä on pyörät ja koppa johon mahtuu vauva.
Snuzzle, ookko ikinä pannu merkille, että niissä on myös se aisa (vaimikänylieoli), josta niitä on hyvä työntää ; ) Myös jarru ja alakori taitaa löytyä...
Täällä ollaan aika kallellaan Emmaljungiin.. Lähes ainoat vaunut joita on kunnon sohjossa ja lumessa pystynyt työntämään, ei vetämään!
Katsotaan nyt kumminkin muitakin! :)
Emmaljungat ilmakumipyörillä on hyvät, meillä ilmarenkailla toiset ja toisissa umpikumimikäliekennokumit. Jestas kun ne kerää lunta ympärilleen suojakelillä.
En oo osannut oikein miettiä mitään hankintoja vielä tässä vaiheessa. Mutta nyt bongasin cdon.comin sivuilta muumit dvd kokoelman jossa on kaikki muumijaksot sekä vielä muumipeikko ja pyrstötähti-elokuva. Voi olla että sellainen on pakko laittaa tilaukseen
Mulla on ABC design vaunut. Ite oon niistä tykänny ku ovat kevyet työntää. Lunta kerää renkaat kunno lumi kelil mut enpä oo kokenu hirveeksi ongelmaksi. Hyvät ja käytännölliset ollu. Pitäisi hankkia kantokoppa vaunuihin kun sain äidiltä vanhat emmaljungat jotka meni sit nopee rikki. Emmaljungan vaunut on kyllä tosi hyvät. Mutta pirun kalliita jos uutena hommaa.
Apua tätä pulinan määrää, en ollu kun alle vuorokauden vilkaisematta tänne :D
Mä en osaa vielä edes ajatella mitään vaunuhommia, tuntuu kovin kaukaiselta vielä
Peukut Hope- muumeille! Tätini nauhotti aikanaan esikoiselle muumeja telkkarista ja ku saatiin kasetti kotiin mää istuin nenä kiinni ruudussa kattomassa muumeja ku muksua ei yhtään kiinnostanu :) Myöhemmin joskus pari vuotiaana innostu niistä ja se oli menoa sitten. Muumibuumi iski!
Apua! Oon niin loppu etten jaksa soittaa päivystykseen. Koska olis aika mennä lääkärille. Vatsatauti alkoi 15h sitten aluksi tuli molemmista päistä ja mies kun toi troppeja niin oksu loppui mutta toisesta päästä tulee alle vartin välein. Nyt on tunnin sattunut alavatsaa tosi kovin. Mikään ei pysy sisällä
Ei tuo nyt ainakaan hyvältä kuulosta! En tiiä kyl yhtään millon pitäs lääkäriin mennä.. Ei miehes pystys soittamaan? :> kyl se varmaan täytyy pian sinne lähteä, jos ei mikään pysy sisällä?