Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä! Päivystykseen soittamalla saat kaikkein parhaat ohjeet, joten koita jaksaa.

Nyt kyl tuntuu pahalle, ku ajattelin hieman edes hehkuttaa ku olot jo hieman voiton puolella. Tokkiisa etovaa oloa löytyy päivässä, mut päivän aikana on jo johonkin energiaa ja saa jotain tehtyä. Tos toki on se huonopuoli et herkäst unehtuu syöminen ja senhän tietää mitä se o sitte :/ Mut ehkä tässä ns. selviää. Ainakin jollain asteella :)

Ei musta oikein vielä ollut lätkämatsiin. Aika pahaa kieltämättä tekee! :/

Vaunuista, niin meillä Gessleinin sellaset kolmipyöräset ja olivat kyllä hyvät ja monitoimiset! Ei mitään ongelmaa talvikeleillä ja kaupungillakin kätevät kääntyvän etupyörän ansiosta. Menevät pieneen tilaan, on kevyet ja alussa adaptereilla sai kaukalon niihin kiinnitettyä. :)

Noniin! Antaa maaliskuun tulla :) Terve vaan munkin puolesta kaikille pitkästä aikaa :)
Toi vaunukeskustelu oli jännä, olisin halunnut nähdä lisää.. Täällä on pohdittu useita eri merkkejä ja tehty vertailuja miehen kanssa silleen suurpiirteisesti. Kun vaan pääsis kuulemaan aitoja kokemuksia ja livenä hipelöimään :)
Emmaljungat on mun kaverilla ja koin itse ne vaunut tosi tönköiksi kun ne pyöräthän ei liiku mihinkään.. Tuuditin kaverin vauvaa ulkona ja oli jäätä ja hiukan lunta ja mukavasti soraakin ja pikkukiviä niin auta armia sai olla hemmetin varovainen kun käänsi vaunut, jouduin oikeesti tekee töitä! Haluaisin itse siis kääntyvät etupyörät! Ja tietenkin ilmakumipyörät kaikki pyörät. Mitä mieltä te olette? :la

Takaisin