Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tasan samat ajatukset kun miukilla. Kun liikkeet alkaa tuntumaan saa vähän varmuutta, Mutta enne sitä etenkin mulla aina ollut doppleri käytössä.

Tää olo alkaa vähän ottaa pannuun. Tunnin päästä pitäis töihin lähtee mutta ei uskalla nousta peiton alta ettei aamupala löydy vessanpöntöstä..Ja eilen kun muka huolestuin kun ei ollu huono olo missään vaiheessa :D

Aloin tässä miettiin, kun ei ole jäykkäkouristusrokote voimassa, eikä sitä voi nyt edes laittaa nii mites jos joutuu vaikka sektioon.. yks sellanen kuiteskin jo takana.

Kannattaa varmaan kysyä lääkäriltä rokotteista jos th ei sitä anna.

Mä en ymmärrä, miten jäykkäkouristus liittyy sektioon..? Jäykkäkouristus on maaperästä haavoihin saatavien bakteeri-itiöiden aiheuttama tauti.

Noniin. Muistutellaanpa taas:

Facebook-ryhmien mainostus on kielletty. Tämä ei ole ylläpidon kiusantekoa tai mielivaltaa, tämä on norjalaisen 'emoyhtiön' antama määräys. Kiellettyä on siis jakaa foorumikeskusteluissa tai omassa profiilissaan tietoa Facebook-ryhmistä. On myös kiellettyä 'huhuilla' tietoa facebook-ryhmistä (esim. 'Jos joku tietää hyvän fb-ryhmän niin laittakaa yksityisviesti). Tämäkin luetaan mainostamiseksi.

http://forum.vau.fi/threads/huom-ti...Ä-ja-fb-ryhmistÄ-ja-hieman-muustakin.1582360/

http://forum.vau.fi/threads/facebook-linkkaukset-kielletty-foorumilla.1580768/

Oon aina luullu että jäykkäkouristus voi iskee jos saa jonku haavan näemmä oon ollu väärässä. Eihän tässä sit ole hätäpäivää!

Esim.koiran puremasta voi saada jäykkäkouristuksen mut ei noista steriileistä sairaalan välineistä

Jep, näinhän se on. Mun mielestä (ja thl:n sivut vahvisti tän tiedon) rokotusta kuitenkin suositellaan raskausaikanakin. Sit viimeistään sen pistävät, jos astut vaikka ruosteiseen naulaan. :) Munki piti oikein miettii, että koskas pitäs ite käydä piikillä, mutta se on vasta 2017.

Mulla onneks vasta 2022, viimeks oli niin epämukava kokemus että en ihan äkkiä uusiks ota :D

Mulla kans viimeks pisti terkkari sen ihan outoon kohtaan ja tuli käsi paljon kipeemmäks ku yleensä. :D

Munkin tarvis käydä ottamassa. Edellisestä tulee 10 tai 11 vuotta tänä vuonna. Eikö sitä 10 vuoden välein suositella otettavan?

Voihan helkutti. Oon ollut hetken pois täältä kun on ollut tätä muuttorumbaa niin täällä on juttua niin paljon etten saa kaikkia millään luetuksi. ehdin itse jo säikähtää että onko masussa mitään kun oireet on kadonnut, mutta väsymys on ja säilyy. Tänään ollut ihan kamala olo koko päivän oksettaa ja viluttaa. Kamalaa olla töissä.

Oli kyllä hyviä juttuja :) ja täytyy säilöä lehdet, niin niissä aika hyviä juttuja sillekin hetkelle, kun on se oma lapsi oikeasti maailmassa :)

Takaisin