Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun piti kanssa käydä ostamassa uudet rintsikat :D

Unettomia öitä täälläkin, väsyttää kyllä mutta aamuyöstä tulee valvottua.. huoh.
Oli pakko tehdä uusi digi ja onneksi viikot siinä nyt kasvaneet, jee! Vaikka en sitä minään takuuna pidä mistään, niin eiköhän ne hormonitasot siellä nouse. Nyt siis 2-3 kun tiistaina oli 1-2.

Tervetuloa uusille!
On jäänyt tää foorumilla roikkuminen vähemmälle kun viime päivinä oon lähinnä yrittänyt selvityä päivästä mahassa vellovasta olosta huolimatta. Äsken ehdin jo innostua että tänään olisi vähän parempi päivä, niin se pahoinvointi iski sittenkin.
Taitaa mennä tämä viikonloppu lähinnä sängyssä lepäilen..:hungover:

Tsempit huonovointisille! Mä oon ihmeen hyvin välttynyt siltä, vaikka välillä vähän heikottaakin..

Tänään tuli kaveriporukassa eka kinkkinen tilanne :grin yksi näistä tietää, muut ei. Maistelivat siinä siideriä ja yrittivät mullekin tyrkyttää, johon sopersin että jos mää tätä kahvia... Onneksi tämä asiasta tietävä kaveri pelasti tilanteen ja juttu kääntyi ihan muuhun... :angelic:

Hyi kamala kui pahaa tekee istua autosss pitempää matkaa... huomenna sama edessä vielä, miten siitä voi selvitä

Laulaminen auttaa nimim. tänään 2 tuntia autossa ello-oloissa ja laulamalla selvitty Anoppilaan ja takaisin kotiin ;) liittyiskö jotenki hengittämisee?

Moikka! Mä plussasin lopultakin tänään ja tämän hetken la on 28.9. Minulla oli kkm viime lokakuussa ja keskenmenon jälkeen ehti olemaan kahdet menkat ennen kuin uusi plussa tuli. Kova usko ja luotto on, että tämän pienen saamme syliin saakka! :Heartbigred Tällä hetkellä olen kotona kuumeessa ja kovassa flunssassa, aivan kuten viimeksikin heti alkuraskaudesta. Toivotaan, että menisi pian ohi. Aika paljon pieniä oireita muutenkin jo esiintynyt, kuten alavatsan erilaisia nippailuja, tarkentunut hajuaisti (En voi mennä kaupassa lainkaan vihannes- ja hedelmäosastolle. HYI! :woot:), aaltomainen huono olo sekä turvotus... Mutta siis ihana liittyä joukkoonne! :happy093

Tervetuloa Katchu! Meitä onkin jokusia km:n ja kkm:n kokeneita tässä porukassa.. Toivotaan, että meillä kaikilla menee tällä kertaa kaikki hyvin!

Mäkin oon vähän ollut taustalla täältä. Viikko menny hujauksessa enempi ja vähempi etovasta olosta kärsien. Töissä onneks ei oo tarvinnu kärsiä huonosta olosta kun ei ole ollu aikaa "miettiä". Mä oon myös huomannu et hapotettu vesi auttaa jonkin verran huonoon oloon.

Tervetuloa Katchu!

Pari päivää onkin mennyt ihan kohtuullisilla voinneilla eikä ykä oo lentänyt. Mut jossain vaiheessa iltaa hiipii tosi voimakas pahoinvointi, alkaa viluttaa ja väsyttää ihan sikana :o eikä siihen kerta kaikkiaan auta muu ku mennä nukkumaan. Jo useemman illan ollut sama kaava. Ei oo mitään rentouttavia iltoja ollut ja onhan se kurja mennä nukkumaan kun mahassa vellooo. MUTTA otan mielummin tämän kun 24h vellomisen ja paha olo helpottaa aina kun saa nukahdettua ja yö menee hyvin. Onneksi!

Myky mäkin oon huomannut et laulaminen/hyräileminen toimii monessa kiperässä tilanteessa. Varmaan just liittyy hengitykseen ja rentoutumiseen. Mä hyräilen aina hammaslääkärissä, kun oon muuten niin pelosta kankeena :D

Anell, onneksi olo edes hiukkasen parempi! Eihän se mukavaa ole illallakaan voida pahoin, mutta ehkä tosiaan siedettävämpää kuin ympäri vuorokauden..

Mä heräsin kaks kertaa vessaan ja sit kolmannen kerran jälkeen puol seittemältä en enää saanut ollenkaan unta.

Täällä ei saisi puhua ollenkaan faceryhmistä tai niihin pääsystä Ym, Se on uusi sääntö ja ylläpito valvoo ja on käynyt jo varoittamassakin :(

sitä varten täällä on nyt omat salaiset ryhmät, kun face on vetänyt täältä porukkaa pois.

Elkäähän ystävät kadotko täältä :) ite ainakin koen vielä,tässä vaiheessa muakavampana jutella nimimerkillä.

Mä olen vasta tänne tullut, joten en ole asiaa huomennut. Olen pahoillani! Eikä tarkoitus ole täältä lähteä, mutta tykkäisin myös liittyä aiemmin kysymääni ryhmään :)

Olisiko yöt ruvenneet meneen mammoilla ees vähän paremmin, hyvä niin!

Mulla on ollut nyt näköjään Semmonen rytmi öisin, et 23-24 simahdus, sit Eka vessareissu 3-4 ja mahdollinen yöpala, toka vessareissu 6-7 ja sit 10.30 herätys. Öisin on nyt saanut ihan hyvin nukahdettua uudestaan ja nukuttua tullut kunnon unia. Huomenna sit taas töihin, et vähä rytmit muuttuu ku herätys 6.30 :o

Takaisin