Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juu mää just siks aattelin sanookin, et uudet ei oo varmaan tietoisia :) Niin ei sit Tuu mitään hankaluuksia ylläpidon kanssa.

Mä ajattelin kans, et nyt alussa mukavampi turista nimimerkillä. Kunhan viikot pidemmällä, niin sit olen myös kiinnostunut siitä mistä ei täällä puhuta :wink

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille!

Kuulun niiden oksentavien ja pahoinvoivien joukkoon, valitettavasti. Tämä ärsyttää ja jurppii kun koko elämä pyörii pahanolon ja syömisen ympärillä, ei tietoakaan ihanista raskausajatuksista. Ihan kaikilla saroilla elämä on rajoittunutta tämän olon takia. Jos hyvällä lykyllä saat aamulla hitaasti aikaakuluttavasti sullottua jotain suuhun niin et se pysyy siel ni eikös jo sit oo taas oaha olo ja jotain pitäis taas yrittää syödä. Kaupassakäynti mahdoton, ruuanlaitto ei onnistu. En ymmärrä miten oon selvinnyt edellisestä raskaudesta joka on ollut samanlainen, mutta mulla on ollut siinä mukana vaippaikäinen taapertaja. Olisi ollut niin ihana nauttia tästä kolmannesta raskaudesta, mutta etenee kuin edelliset, synnytys lopettaa pahan olon. Voi kun olisi jo syyskuu ja tämä nyytti olisi sylissäni!
Onhan tässä vielä aikaa olon ja kovasti toivon että olo helpottuu. Kovasti tsemppiä kaikille varsinkin heille jotka kärsivät huonosta olosta! Toivotaan että sen 12.viikon jälkeen muu elämä alkaisi voittamaan!

Ai niin piti vielä kysymäni että jos jollain on ehdottaa ihan mitä tahansa kotikonstein kikkakolmosia olotilan parantamiseksi niin olen avoin kaikelle! Rannekkeet on, kaikenlainen jääpala ja hedelmäsektori uppoaa juuri ja juuri. Olisi niin paljon helpompaa jos ei tarvis syödä....

Tsemppiä Kirpula! Jospa tämä raskaus olisikin erilainen ja pahoinvointi loppuis ekan kolmanneksen jälkeen?
Tosi kurjaa jos elämä pyörii syyskuuhun asti sen pahan olon ympärillä... Vaikea suunnitella menoja ja tekemisiä jos olo jatkuvasti kurja :(

Kirpula voi kurjuus sentään :( kovasti Juu nää ajatukset tuntuu olevan kääntynyt vaan siihen omaan pahaan oloon, positiiviset jutut on lähinnä hetkiä tai tunteja. Ja ihan varmasti sitä toivoo että jos edes yhden paremman raskauden saisi kokea. Minkä ikäinen sulla on nyt kuopus? Ootko pystynyt töissä oleen? Täällä Pitäis mennä taas huomenna kokeileen. Kovasti voimia olotilojen kanssa <3

Olen ollut töissä, mutta sielläkin oleminen on sellaista selviytymistä, muutoin normaalisti nautin töistäni. Kiitoksia myötätunnosta! Tiedän etten ole ainoa, tämä oli tällainen vuodatus tilanteesta.
Kun tämä kirppu syntyy niin n. 6 vuotta tulee siitä kun viimeksi synnytysosastolla ponnisteltiin. Toinen lapseni, esikoiseni, menee syksyllä kouluun. Eli kyllä vuosia on näistä tapahtumista vierähtänyt, ei sitä kaikkea muistakkaan :)

Pahoinvointiin on toki lääkkeitäkin. Reseptillä ei kovin helpolla saa (paitsi yksityiseltä vähän iisimmin), ilman reseptiä saa Postafenia (matkapahoinvointilääke). Itsellä pahoinvoinnit olleet rankkoja kaikissa raskauksissa, pahemmaksi menee varmaan tässä viidennessäkin. Viime suunnuntaina lähdettiin koko perhe laivalle ja siellä otin kahtena päivänä puolikkaan Postafenin aamuin illoin. Helpotti kovasti ja selviydyin risteilystä Tukholman kiertelyineen. Aiemmissa raskauksissa en ole käyttänyt, enkä varmaan tule enää tässäkään käyttämään.

Testaapa Kirpula vielä B6-vitamiinia! Sitähän käytetään ihan matkapahoinvointiinkin, saattaa auttaa tai ainakin helpottaa pahoinvointia!
Itse hain Apteekista B6 + Magnesium lisän ja vielä ei pahoinvointi ole rantautunut! Mutta älä ota aamulla tyhjään vatsaan, vaan myöhemmin päivällä vaikka ruuan päälle tms. Tsemppiä pahoinvoinnin kanssa taisteluun!!

Oi ihanaa Nelroni!!!!! Itekin just tänään metsästin, mut ei vielä kuulunut. Sulla taiskin olla jo vähä enemmän viikkoja?

Mulla on joku maksimus vitutus masennus päivä ja yrjökin lentänyt. Just Semmonen olo ettei olis pitänyt aamulla nousta sängystä ollenkaan :D onneks pääsee huomenna töihin! Mä en kerta kaikkiaan nyt jaksa enää tota mun miestä kattella tässä neljän seinän sisällä. Aivoton ja ymmärtämätön tapaus. Riitaa, riitaa ja kommunikointiongelmia :(

Hei mulla on kans angelsounds ni josko viikon päästä taas uudestaan yrittäis kuunnella. Kuuluko ihan siitä häpyluun yläpuolelta? Mulla,on kyllä taaksepäin kallistuva kohtu et voi olla et kuuluu vasta myöhemmin.

Itsekin aluks etin painamalla häpyluun "alle", sit kokeilin vähä ylempää niin löytyhän ne :)

Takaisin