Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aBu ajattelin Firkonin vaunuja, Comfort Luxe mallisia. Moni on kehunut että on toimivat pelit vaikka hinta ei päätä huimaa! :) Vauvan vaatteitakin olen jo pälyillyt ja vaikka mies toppuuttelee että pitäis muka rauhottua, niin ajattelin ostaa sitä mukaan kun osuu esim. aleista sopivia vastaan :D

Juu, täälläkin mies kovasti toppuuttelee ja vielä en ole sortunut ostamaan mitään. Saa nähdä, miten käy kun palkka kolahtaa taas tilille :D

Onko täällä ihmiset naimisissa? Kihloissa? Avoliitossa? :>

Mä en pääse ostamaan juuri mitään,ku esikon jäljiltä kaikki tallessa. Höh! :D Äitiysvaatevarastoa täytyy varmaan täydentää vähän ja parit uudet imetysliivit pitää hankkia.

Naimisissa ollaan, vuodesta 2011. :)

Täällä syödään. Kananugetteja ja kermaviiliä. Normaalisti en kyllä syö kumpaakaan, varsinkaan kermaviiliä. Puhumattakaan aamiaiseksi moista.

miuk, äläs sano! Voihan uusi tulokas olla eri sukupuolta ja pääset edes vaatteita ostamaan jonkun verran :) minä ainakin heitän paljon pojan vanhoja vaatteita pois jotka ostin "nää on niin ihanan pieniä" -huumassa :D Äitiysvaatteista suurin osa kulahti niin että uusia kehiin vain. Housut aattelin hakea kaappiin odottelemaan jo aika pian. Mukavampaa sitten kun on jotain vetää jalkaan kun alkaa normaalit housut ahdistaa istumatyössä...

Mun kans tarvii ostaa kaikki.. meillä ei oo mitään vauvan tavaroita, paitsi 1body(pinkki) :) jonka ostin alesta kun veljen poika oli tulossa, en siis tienny kumpi tulee ni ostin molempien vaatteet.. jospa sen syksyllä sais vaikka käyttöön..

Mun esikoinen on siis 7v ja nyt tää uusin tulokas on eri miehen kans, joka on kyl tytsyllekkin ihan isä. Mut onneks voi ostaa käytettynä ja sit varmaan joltain sukulaiselta tai ystävältä saa kans jtn tarvikkeita käytettynä, ei tuu niin kalliiks.. tälläi opiskelijana ei tota rahaa kauheesti tuu..

Meilläkin edessä se, että kaiken saa ostaa. Ei löydy yhtään mitään ennestään. Toisaalta vähän elättelen toivoa, että isovanhempamme innostuu jotakin ostamaan. Kummallakin löytyy sellaiset, jotka on aina tukena ja turvana :)

Mut oon mä kyl jtn ajatellu ostaa ihan uutena, en tiä viä mitä kyl.. :) mulla oli täysin eri tilanne kun odotin esikoista, ni nyt pääsen nauttiin erilailla. Ja tulevalle isosiskolle kertomista mä ootan kyl eniten..
Nii ja mä oon kihloissa. :)

En ole kirjoittanut tähän lasketun ajan ryhmään muistaakseni vielä. Plussa tuli 30.12. Tallella on esikoisen jäljiltä kaikki, joten välttämättä ei tarvitse mitään hankkia, mutta varmaan tulee vauvakuumeissaan jotain ostettua. Onneksi pääsen esikoisen kanssa shoppailemaan sille vaatteita, kun melkeen kaikki pieniä taas. Äitiysvaatteita on kyllä pakko ostaa, koska niitä oli esikoista odottaessa tosi vähän, en jotenkin raaskinut sillon ostaa paljoa kun lyhyen aikaa vaan tarvii. Ois kannattanut. Oli niin ruma olo muutenkin niin nätit vaatteet ois varmaan auttaneet siihen.

Muokattu viimeksi:
Onnea plussasta Orm Onnekas!!
Kyllä äitiysvaatteet on mukavampia ja istuu paremmin. Mäkin ekassa raskaudessa en ostanu ku muutaman äitiysvaatteen, nyt aattelin kyl panostaa mukavuuteen...

Hei Orm! Tervettuloa talle puolelle :) Pari "tuttua" taalla nytte :)

Naimissa vuodesta 2012.

Ma en oo edes ajatellu nimea, enka sita et kumpi ois. Mulla ennestaan 2 molempia joten tan kanssa ihan sama :)

Onnea Orm Onnekas! :)

Itse olen avoliitossa. Kihlautumisesta ollut puhetta, mutta ei vielä.. Haluaisin kihlautua ennenkö ilmoitamme raskaudesta.. olen vanhan aikainen edes jossain määrin! :D

Täällä on eletty aamu aika kauhunsekaisissa tunnelmissa. Tein aamulla rfsun digitestin ja tulos oli NO-. Avasin testin että näin millainen liuska siellä oli ja selvät kaksi viivaa.. ImageUploadedByVau Foorumi1420192570.324450.jpg

Äkkiä sit apteekkiin ostamaan apteekin oma testi ja clearbluen digital ja positiivisethan ne onneksi oli! Oli tasan viimeinen rfsun testi mitä ikinä ostan. Oon myös aikaisemmin saanut rfsun liuskatestiin positiivisen vaikka en raskaana ollut. ImageUploadedByVau Foorumi1420192729.583487.jpg

Oon kateellinen teille jotka uskaltaa/pystyy miettimään jo nimiä (toki me ollaa mieheni kanssa huvikseen mietitty valmiiksi nimiä ennenku edes alettii yrittää tosissaa lasta..nyt kun plussa on tullu niin kumpikaan ei uskalla puhua nimistä mitään :D) katsomaan kärryjä netistä, vauvan vaatteita, äitiysvaatteita.. mäki jo haluaisin mutta en jotenkin osaa ennenku on todisteita että yksiössä on asukas :D Tosin tälläviikolla on alkanu nippailut ja pienet repäisyt mahassa, jipii! ;) Varovasti oon miettiny lasten huoneen sisustusta, oikeastaan mulla on jo täysin suunniteltu mielessä minkälainen siitä tulee ;) Tuleva lastenhuone on ollu meillä vierashuoneena, milloin koirien huoneena kun jouduttu rajaamaan joskus niiden tilaa ja varastona..ihana saada sinne kunnon lämmin vauvahuoneen sisustus! :) Ja avioliitossa on tullu eleiltyä 1,5v.

Niin ja naimisissa ollaan oltu vuodesta 2013 :)

Mulla on kamala ongelma tuplavaunujen suhteen, kun mä en jotenkin tykkää niistä yhtään :D ainoat jotka olis mieleiset olisi Bugaboon donkey duot, mutta todella liian kalliit :D millaisia tuplavaunuja muut on ajatellut keillä semmosiin on tarve? :)

Meille pitäis tosiaan ne tuplat sit jossain vaiheessa hakea. Entuudestaan löytyy Emmaljungat kotirattaina ja autossa brion matkikset joten jommista kummista pitäis ehkä luopua :D uuden kaukalon hommaan vauvalle ja sit tolle esikoiselle oma sänky mutta muuten ei kamalasti tarvii hommata. Vaatteita ostin vaan muutamat uudet tälle ekallekkin kun tutut ja sukulaiset ja mummot kuskaa sitä vaatetta ihan simona. En uskonut sitä eka mutta sit ku kirjaimellisesti lastenhuone hukku vaatteisiin niin päätin että seuraavan kohdalla en osta juuri mitään vaatetta valmiiks :D ihan pienimmät 50 koon pari bodya ja housua ostan mutta siihen jää. Meillä esikolle ostettiin ihan kaikki muut paitsi pinnasänky. Ostin kaiken facen kirppareilta vaunuja ja vaatteita myöten ja päästiin kyllä tosi edullisesti joten suosittelen! Noi meidän Emmaljungan duo Edge yhdistelmät sporttirungolla vuosimallia 2012 makso 500e ja oli lähes käyttämättömät.

Ja naimisissa mekin ollaan oltu 2012 asti :) yhdessä kohta 6 vuotta. Minkä verran teillä on ikäeroa miehenne kanssa? Mie oon kohta puoliin 25 ja mies täyttää parin viikon päästä 38.

Meilla ikaeroa 5v eli mina 33 ja mies 38.

Kaksi nuorinta lasta siis miehen ja vanhimmat edellisesta suhteesta.

Te joilla ennestaan lapsi(a), minka ikasia? Mulla on 15v, 13v, 3v ja kohta 2v.

Meidän esikoinen täyttää kesän lopulla 4v. Ja naimisissa ollaan oltu vuodesta 2010. Meillä ikäeroa vuosi.

Minusta on ihanaa kun ei tartte nyt olla kaikkea hankkimassa, kun esikoisen jäljiltä niitä jo olemassa. :)

Takaisin