Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onkos kenelläkää tietoa Tampereen tai lähialueen alkuraskauden ultran hinnoista? Tiedän kokemuksesta että en tuu malttamaan sinne rv12 asti ekaan ultraan..

Tervetuloa Josmu, meillä onkin samanikäiset esikoiset. :)

Mä kattelin niitä mut en löytäny mistään hintoja. Luulisin et me pyörii jossain 100e paikkeilla.. ite aattelin kysyä tuolta taysin lapsettomuuspolilta et tekeekö ne yhtään tälläsiä seurantoja ku ollaan sen asiakkaana nyt oltu tässä syksyllä.

miuk, niimpäs onkin, mullakin myös poika :) tosin LA oli lokakuussa, mutta syntyi ennenaikaisena.

Kyfi5687830, mä en myöskään löytänyt hintoja :( mä kävin esikoisesta sillon 2013 Pihlajalinnassa ja olisko ollut vähän reilu 100€, mutta oliskohan hinnat siitä vielä noussut :/ Mä oon ainakin kuullut, että jos hoidot on lapsettomuuspuolella aloitettu niin pääsisi alkuraskauden ultraan, toivottavasti sinäkin pääset! :)

Onnea plussasta Josmu!!
Tosi huonosti on noita hintoja. Ei auta ku soitella paikkoja läpi ja kysellä hintoja.. mä soitan huomenna sitte taysin lapsettomuuspolille ja kysyn et tekeekö ne meille sitä varhaisultraa. Meillä ei varsinaisesti vielä aloitettu hoitoa mut tutkimukset käytiin läpi..

Meilläki oltiin just alottamassa lapsettomuushoidot, verikokeet ehdittiin ottaa. Saa nähdä soittaako lääkäri kun ilmoitin hoitajalle et raskaana ollaan :)

Meille piti aloittaa hormonihoito helmikuussa mut nyt kävi näin.. onneks! Meiltä kerettiin tosiaan tutkiin jo vaikka mitä..

Multa ultrattiin munasarjat ja kohtu valmiiks. Ihan hyvä et luomuna raskauduin :)

Niin mahtavaa, että ehditte tuolleen juuri tulla raskaaksi ennen hoitoja. Niin ihanaa! :)

Kävin äsken nimipäiväkalenterin läpi ja merkkailin nimet, joita voisin harkita. Sitten mies merkkas niistä, mitä se vois harkita. Kauhean vaikeaa, onneksi on pitkä aika miettiä ja vääntää. ;)

Tytölle olis helpompi, vaikeutta edessä, jos se kiinalaisen ennustekalenterin poika pitää paikkaansa. :-o

Oon Belle-A samaa mieltä! Jos toinen kiva pojan nimi pitäis keksiä niin haastavaa olis. Katsotaan nyt kumpaa saadaan alkaa sitten aikanaan pohtimaan :)

Voi ei, jotkut suunnittelee jo nimeä! Mä taidan sittenkin olla rauhallisuuden perikuva asenteella "aikaa vaikka kuinka". Varmaan havahdun elokuun puol välissä kuin meillä ei ole mitään! :D

Haha mä mietin et miten kiinalainen kalenteri osaa kertoa jos on tulossa tyttö JA poika :D

aBu meille kerkis viimeks tulla maistraatista se muistutus että lapsi olis pitäny jo nimetä ennen ku saatiin päätettyä :grin

Niin muuten.. onko ne sitten jotenkin hedelmöittyneet kuunvaihteessa keskiyöllä jos tulee kaksoset, jotka on tyttö ja poika :s

Minä tykkään nimien mietinnästä. Ihan jo ennen esikoisen odotustakaan saatoin esim unta odotellessa pyöritellä päässä nimiä, mitä voisin joskus mahdollisesti lapsia saadessa heille nimeksi laittaa. :D Ja esikoisellekin oli nimi mietittynä about puolivälissä raskautta. Toki se lyötiin lukkoon vasta sitten vauvan maailmaan tulon myötä. :)

Me varmaan tapellaan nimestä vielä siinäkin vaiheessa, kun nimi pitäs päättää virallisesti! :D en halua vielä edes ajatella asiaa..

Takaisin