Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Huh uskallankohan myöntää?! :D varmaan 10 kaupasta haettua liuskaa ja sit kolme apteekin testiä. Digi näytti 24.12 negaa vaikka liuska näytti haalena jo 22.12. Siitä se neuroottinen tikutus sitte alko kun alkoi verinen vuoto. Piti aamulla ja illalla jatkuvasti kahtoa haaleneeko vai ei. Ukko jo nauroi kun vessassa paperin päällä makasi tikkuja rivissä :'D loppuviikosta kuitenkin viiva vahvistui tosi vahvaksi ja mies oli yhtälailla mukana tarkistamassa vahvistuko vai ei.

Ooo, hienoa että vahvistui lopulta! Kyllä etenki noita halpistestejä voi tehdä helposti kourallisen jos se vaan itsea rauhoittaa. Mäkin keräsin testit piiloon tuossa kun tuli vieraita käymään. Olisivat varmaan pitäneet hulluna kun vessan pöydällä oli vertailurivi... :D

Mie aloin jo miettimään että mitkä tuplat meille tulee!? Puol vuotta tuon esikoisen kanssa on mennyt niiiiiiin vauhdilla! Kohta herään siihen että pitää lähteä synnyttämään :D onko muilla -14 syntyneitä? Meidän poju on 6/14. Ajattelin kesän tehdä töitä ja sit heinäkuun lopussa lomalle jos paikat kestää. Esikoista jouduin jäämään 3kk ennen LA saikulle kun meinas syntyä. Supistukset vaivaski sit sen koko loppuajan :/

Mie vollotan aivan kaikelle. Telkkari on pysynyt visusti kiinni ja hädintuskin radiota uskallan kuunnella. Jo pelkkä esikon vieressä nukkuminen alkaa itkettää :D :D

Ja kahvi tuoksuu nenässä koko ajan! Esikoista oottaessa saatoin keittää kahden aikaan yöllä kahvit koska teki mieli ja nenässä tuoksu :D

Täälläki mies naureskelee että teenkö mä kollaasia vai suunnittelenko veskiin uutta mosaiikkia... Digitesti polttelee laatikossa mut sen teen vasta ku menkat on edes myöhässä.. :D

Oi ku kiva kuulla miten teillä sit menee Jeniita! Me kans alotettiin toista yritteleen ku eka tuli 6kk mutta nyt "vasta" toivottavasti nappas matkaan ku ehti täyttää vuoden. 2013 on syntyny. Kyllä täs vähä ajattelin että aika tiukilla sitä olis heti tärpänny ja nyt olis viimesillään.. Ei oo mikään helpolla päästävä toi esikko :D Mutta toisaalta alkaa olla jo silleen iso että jos olis yhtään leppoisampi luonne ni vois hyvin onnistua :)

Mä oon tässä koko yritysajan listannut kivoja nimiä ylös :D nyt niitä on jo 35.. :D toista kivaa pojan nimeä olis kyllä vaikeampi keksiä, me kun ei haluta semmosta nimee mikä on jokaisella vastaantulijalla :) toiset nimet meillä muuten onkin jo valmiina, ne kun tulee suvusta :)

Jos meille nyt tyttö tulee niin siitä tulee Viola. Tosta esikoisesta olin ihan varma että on tyttö mutta rakenneultra sano että poika :D joten siitä tuli sit Väinö. Jos nytkin tulee poika niin ei mitään käryä nimestä.

Meillä ei vielä ole mitään suurempia nimi ideoita oikeastikaan. Toki ilmoille kaikenlaista heitetty matkan varrella, mutta ei..

Tänään starttaa rv5. Niin ne viikot menee eteenpäin! :D

Täytyypä oikein muistella et miten tämä menee. Kun tänään on rv 5+0 niin nythän on viisi viikkoa täynnä eli alkaa kuudes raskausviikko, eikös? aBu tarkotit siis varmaan just tuota 5+0 mutta piti vielä avata tää et ajattelenko nyt oikein etten mee kenellekään mainostamaan omia viikkoja väärin :P

Jep just noin! Eli 5+ jotain on se kun kuudes viikko alkaa vähitellen täyttyä.

Meillä etunimi valmiiks mietittynä sekä tytölle, että pojalle.:) Meille piti tosiaan alunperin tulla toinen lapsi 1 v 4 kk ikäerolla, alettiin yrittää toista ku esikko oli 6 kk. Kyl sitä välillä kauhulla miettii, et meillä oli ollu muutaman viikon päästä kaksi lasta. Vaikka niinhän me oltais toivottu ja oltiin asiat suunniteltu. Mut aina ei mee asiat niinku toivoo, ehkä sitten kolmonen pienellä ikäerolla? ;)

Kaikki ei voi mennä elämässä suunnitellusti. Niin se vain menee :) mutta kaikella on tarkoituksensa!

Onnea plussasta Jeniita :)

Ihanaa kun muutkin on katsellut jo vaunuja ja vaatteita ja kaikkea muuta :grin Täällä on jo vaunujen malli päätetty, kuosista en ole vielä varma kun niitä voi tulla kivoja uusiakin vielä ennen kuin pieni syntyy ;) Heh...

Ja tuosta nimiasiasta, meillä on tytölle ja pojalle jo molemmat nimet valittuna, sen näkee sitten aikanaan että onko sopivat nimet :)

Millaiset vaunut Heppunen? Itse olen sortunut vilkaisemaan jo vaunuja, turvaistuimia ja muita. Ja vauvan vaatteita voisin jo ostaa, vaikka äitiysvaatteet tuntuu kaukaselle :D

Äh, en kestä, luen just äitiysblogeja ja näin Uuden Vuoden aikaan moni on kerrannut kulunutta vuotta ja ikimuistoisia hetkiä lapsensa kanssa. Meinasi itku tulla kun tajusin, että tänä vuonna meistä tulee oikeasti perhe ja mekin pääsemme kokemaan ne hetket ja seuraamaan kun oma, rakas lapsi kasvaa :Heartred

Oletteko muuten seurannut sellaista ohjelmaa kun Manhattanin äitiyskonsultti? Se on välillä aika huvittava sarja :grin

Takaisin