Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä alan testaan aina joka kierrossa Dpo 10 ni näkee sen nousemisen aika helposti ja ikävä kyllä myös kemialliset...

Mä tein ensimmäisen testin sinä päivänä, kun kuukautisten olis kuulunut alkaa. Ja sillon oli jo ihan kunnon viiva. Sen jälkeen oon vaan testannut, että pysyy plussana. Eilen kontrolliviiva oli haaleampi, kuin se toinen.. Olisihan sitä nousua varmasti ollut kiva seurata :>

Mmm se on vaan masentavaa jos onkin kemiallinen ja nousu tyssää ku seinään. :/ Enää en sitä sentään pelkää kun hyvin tummunut, mutta tuulimunan ja kohdunulkoisen pelko on järkyttävä. Aivan kunnollisia paniikki kohtauksia tullut tässä viime päivinä jos asiaa ajattelee liikaa.

Meillä ennestään poika 6kk :) haluttiin toinen lapsi pienellä ikäerolla mutta ei uskottu että näin nopeasti tärppää uudestaan :D kun esikoista tehtiin kolme vuotta. Mutta tämä pikkuinen on kyllä kovin toivottu<3

Ei saa noin liikaa ajatella :) stressi ei ole hyväksi. Koska karu totuus on, ettei pelollakaan voi noita asioita estää.. :<

Mä oon seurannu, että plussana pysyy. Toki huoli olisi varmasti iskenyt, jos olisi haalenemaan lähtenyt.. Mutta samassa tai hiukkasen tummui vissiin.

Juu tiiän, mutta en saa itelleni mitään. :/ Kun nyt jos menisi kesken nii se olis sitte taas inseminaatio yms. hommat edessä ja mä en vaan enää jaksaisi yhtään mitään lapsettomuushoitoja.

Orm, hui joo käytettynä ostetaan. Ei oo oikein varaa uutta kun mies on vasta valmistunu ja minä opiskelen ja teen hanttihommia :P

Mä pistin joululahjarahoilla uusia imetysliivejä tilaukseen. F/G-kuppi jo valmiiks, ni halvalla ei hyviä liivejä löydy. :)

Miuk sama ongelma, ennen esikoista oli E mut se lähti kasvaan jo plussan aikoihon ja sitte ku maito nous niin ei mahdu ku J :eek: Ei mikään kaunis näky, paitojenki oltava mallia teltta.. Nyt vähän kammottaa et ei kai ne enää lisää.. Lumigneriestä löysin omaa kokoa imetysliivejä mutta hinta kyllä huippaa aika raskaasti o_O Ilmankaan ei voi olla :grin

Mulla oli ennen esikoista A, imetyksen aikana B ja sen jälkeen AA. Jokseenkin surkee ta. :D

Mä en vaihtanu imetysliiveihin missään vaiheessa. Tavallisilla menin kun imetysliivit ei tuntuneet yhtään omilta :)

Mulla ei onneks kasvanu sit maidon noustessa enää ku pikkusen. Uskalsinkin siks jo ostaa uusia liivejä, otin kuppikoon isommat.

Aaria, suosittelen figleaves.comia. Löyty taas tarjouksesta parit liivit, yhteensä n. 50 e. Lisäks tilasin nettiemosta parit sellaset pehmeät liivit yökäyttöön, bravadon body silk seamless (yhdet on jo ennestään ja on loistavat!) ja jotku boobin.

Mä taas en ois voinu kuvitellakaan käyttäväni muita, ku imetysliivejä. Vanhat on sen verran kulahtaneita, että hyvällä omallatunnolla uusin varastoa. :) Jääköön vanhat varaliiveiks, jos on kaikki pyykissä samaan aikaan.

Täytyypä käydä kattoos toi figleaves! Mulla oli isoimmat mahdolliset noi bravadon seamles.. ja loppuraskaudes käytin niitä yöllä mm mut synnytyksen jälkee ei menny päälle enää. Muuten olis ollu tosi hyvät!

Mulla on AA se normaali. Nyt A on muuttunut sopivaksi tässä kohdin :)

Voin vaan kuvitella miltä nää tissit näyttää ku on toisenki muksun imettäny.. Kyllä tekee painovoima tehtävänsä. Vaikka on se kyllä sen arvosta! Ja kunnon liiveillä saa kurottua tissit oikeelle korkeudelle. :D

Mä pistin joululahjarahoilla uusia imetysliivejä tilaukseen. F/G-kuppi jo valmiiks, ni halvalla ei hyviä liivejä löydy. :)

Mulla sama tuon rintojen koon kanssa, aina pitää erikoisliikkeestä hommata, kun ison kupin lisäksi pienehkö ympärys. Changen liivejä itse suosin, taitaapa yhdet imetysliivitkin sieltä olla jossain jemmassa.

Miuk! Kiitos! Ihan kun ois taivaat avautunu kun meni tonne nettiemon verkkokauppaan. Mulla oli jotain halpoja ruppanoita esikoisen imetysaikana, eikä istuneet ei millään. Toista ois tavoitteena imettää melko pitkään niin kyllä siihen on oltava hyvä vaatteet että jaksaa.

Muokattu viimeksi:
Hei kaikille! Esittäydyin tuonne Syyskuiset 2015 ketjuun jo, mutta täällä siis yksi uusi syyskuisen pienen odottaja. Ja listaan päivittelin itseni myös:) Onnellista odotusta kaikille!

Viimeksi ostin kaikkea ihan typerää ja turhaa :D paljonpaljonpaljon vähemmällä pärjää joten tälläkertaa panostan vaan fiksuihin..

Vaunuista joku puhui niin bugaboo donkeyt meillekkin tulossa vaikka ikäeroa ttulee vähän yli 2v. käyn kuitenkin kunnon lenkeillä koiran kanssa päivittäin mitä ei sen ikänen kuitenkaan vielä jaksa ja saa helposti otettua sen toisen istuimen pois ja lisättyä sen korin siihen :)

Me ollaan myös oltu naimisissa 2012 asti.

Takaisin