Tammikuun turinat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja miuk
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meillä ikäeroa puoli vuotta, minä 22 ja mies täyttää kahden viikon päästä 23. :) Meillä on 1v 3kk yhteinen poika ja miehellä 4v poika.

Heh heh, Ormin tekstissä kaikki piti paikkansa myös mun kohdalla plussauspäivää myöten.. naimisissa ollaan oltu miehen kans muutama vuosi, esikoinen täytti 2014 lopulla vuoden. Esikoisen kohdalla palo kyllä rahaa kun ihan kaikki piti ostaa, ei olla saatu oikein mitään. Ja miehellä on joku lude trauma eikä anna mun ostaa mitään kirpputorilta edes.. o_O Nyt ei sitten tarvi ostaa paljonkaan. En taida ostaa edes tuplia ku tykkään paljon enemmän kantaa vauvaa (kantorepussa), ja taas jos vauva onki vaunuissa niin esikko mahtuu kans reppuun, se on mun lempi vauvanhoitotarvike :grin Ehkä ostan kotikäyttöön jonkun kivan trikooliinan. Itelle kyllä tarvii ehkä jotain äitiysvaatetta ja saattaa olla että jotain pientä ihan omaa tulee vauvallekin hankittua, ku ei malta olla hankkimatta.. Niin ja esikolle isompi autoistuin niin kaukalo jää vauvalle, mutta sen typy tarvis muutenkin.

Itse saan siskoilta vaunut lainaan ja istuin ostaa. Kävim sit alennusmyynneissä ja ostin 2 ihanaa paitaa ja kotona sit tajusin ku pistin paidan päälle, ettei kauaa enää mahdu tämä paita :D

Josmu, mulle tuli yllätyksenä kun ostin rfsu:n liuskatestipaketin, että siellähän oli sisällä niitä tasan samoja halpis-onestep-testejä mitä oon netistä tilannut, mutta halvemmalla. Jotenkin kuvittelin että rfsu ois luotettava merkki...

Jollain liuskatestillä mulle on käynyt niin että avasin sen paketin ja se oli valmiiksi positiivinen (se oli marketin joku, oisko ollu pregcheck) :) Oletin ettei se tarkoita että olen raskaana, koska ainakaan minä en siihen ollut lorottanut.

Muokattu viimeksi:
Aaria :) Mikä reppu sulla on? Oon kans tykännyt repusta, mutta vielä kahden vaiheilla tuplarattaiden kans, kun esikoinen kuitenkin vasta suurinpiirtein puoltoista kun vauva syntyy. Toisaalta kunnollisten tuplarattaiden hintahaitari lähtee tonnin paikkeilta, mutta toisaalta ei tartteis säätää vaatetuksen kanssa sitten talvella niin paljoo. Eipä toi esikoinenkaan kyllä missään vaunuissa ekoina elinkuukausinaan viihtynyt, eli repussa kulki kuitenki

Muokattu viimeksi:
Mulla on Tula ja meidän suhde on puhdasta rakkautta :grin Oon kokeillu muitaki mut tossa on niin helpot ja idioottivarmat säädöt ja hyvä istuvuus jne et en vaihtais muuhun, tosin sillä ei saa lonkalle. Mut mulla on semmonen lonkkapussukka erikseen missä on kantopuolella olkatoppaus ja turvayöhihnaa joka kelautuu nappia painamalla olkatoppaukseen millä säädetään korkeus ja se mis istutan, on valmiinsi muotoiltu, että ei vois sekään juuri helpompi ja nopeampi olla :)Mun esikoinen on sitten jo 1v9kk ja osaa varmaan seistä semmosella laudallaki tarvittaessa. On kyllä tyyristä tavaraa noi rattaat!

Fillarikärry-DIY kuulostaa jo semmoselta "Hiljaisuus! Keksijä työssään."- tyyliseltä :D Mikä reppu sulla?

Me ollaan kihloissa ja ikäeroa on reilu vuosi, minä 25 ja mies 24. Oli kyllä tarkoitus mennä naimisiin ennen lapsen hankkimista, mutta ne semmoset bileet on niin kalliita, että taitaa jäädä myöhemmäksi :D

Nimiä tai tavaroita ei juurikaan olla uskallettu miettiä vielä :P neuloin syksyllä villahaalarit ja ostin yhden pikkubodyn, mutta kaikki muu pitää hankkia jostain. Voi olla että sukulaisilta tulee jotain. Auto menee vaihtoon ja sitä mies on jo varmaan puoli vuotta katellut :D

Suosittelen kokeileen kans tota Tulaa, jos pystyt jossain! Se istuu aina vaan tosi hyvin, vaikka on eri kokoisia käyttäjiä. Siinä on kyllä se erillinen vauvatuki, mutta se oli musta helppo käyttää, ainoa miinus että se kuljeksi aina jossain sohvilla ja sängyillä jos ei ollu käytössä :rolleyes:

Vaatetta ei paljon tarvitse hankkia. Vaunut ja kaukalo ainoastaan. Muut ovat tallessa esikoiselta.

Meillä on miehen kanssa ikäeroa kuukausi.

Vaatetta ei paljon tarvitse hankkia. Vaunut ja kaukalo ainoastaan. Muut ovat tallessa esikoiselta.

Meillä on miehen kanssa ikäeroa kuukausi.

Me on oltu 3,5 v naimisissa. Tunnettu kyllä jo 7 vuotta. Esikoinen tulee toukokuussa 2v. Nimi mietitään sitte kun on pakko siihen hätäkaste lappuun jotaki keksiä.

Helposti. Tikuissa viiva tummenee ja kun ke cb:n testiin tuli raskaana 1-2 niin viimestään ens ke siihen pitäs tulla 2-3 ja sitä seuraavana 3+.

Tuon cb:n viikko jutun meinaan itsekin tehdä 3+ kohdalla. Mutta itsellä kovin tummat viivat heti kättelyssä, niin ei niiden tummentumista paljoa seurailla..

Takaisin