Nelia Ihan tarkoitin lohduttavana tuon tarinan mun veljen syntymästä! :D Tosiaan tuli tyyppi nopeasti ja vaivattomasti äidin mukaan. Kummankaan meidän kohdalla ei revennyt. Mun kohdalla synnytys tosin kesti pitkään, mutta siinä oli tietääkseni kyse ihan vaan hitaasta avautumisesta, eikä mistään ongelmista sinänsä. Minä olen siis se esikoinen. :) Mutta eihän sitä silti kamalan isoa vaavia varmaan kukaan haluais lähteä punnertamaan, varsinkaan isopäistä. :)
Mulla on myös käytössä ollut synnytystä varten ihan tuo normi Ceridal, lueskelin siitä Weledan ölystä, mutta en sitten jaksanut hankkia sitä kun ceridalia oli jo valiiksi ja kuulemma pitäis ajaa saman asian. Täytyy kyllä myöntää, että tuon selän ja lonkan (ja tietysti myös mahan) takia on jääneet varsinaiset välilihan jumppaamiset ja venytykset vähälle, kun en vaan taivu ja yletä. :D Mutta öljyillyt olen kyllä, jospa siitä johonkin olisi. Ei se ainakaan voi haitata- :D
Nyt varoitus, saattaa olla joidenkin mielestä vähän too much information, mutta tänään 'intiimin kanssakäymisen' jälkeen mies sanoi, että nykyään tuntuu kohdunsuu sielä, tuntunut jo kuulemma jonkun aikaa. Mä olen kyllä uumoillutkin moista, omista tuntemuksista päätellen. Olen ehkä vähän hassu, mutta olen vaan innoissani, kun alkaa paikat liikkua (ja ehkä pehmetäkin sitten?). :D Niin kovasti elättelen toiveita, että olis hyvä merkki aikaisesta itsestään käynnistyneestä synnytyksestä. :)
--
p.s. Mullakin menee kappalejaot enterillä?