Tammikuun turinat

Niin tuostakin piti vielä kirjottaa, että täälläkin liike loppuu heti, kun sanon miehelle, että kato/kokeile mahaa...sit kun hän (mies) on vielä niin malttamatoon, ettei jaksa odottaa kovin kauaa seuraavaa liikehdintää ja taas menee ohi. Mutta on kyllä sitte varsinkin iltaisin/öisin sängyssä saanut mojovia potkuja selkäänsä, kun makaan kyljellään masu häneen päin ;)

Pikkunöösä nyt menee albetolia 100mg 3 krt/vrk.. Alipaine nyt on suht inhimillinen pysyy 95-100 pintaan, mutta kun kaverina tuo yläpaine lähtee nousuun, niin ei kiva.. Näyttää siltä että tää on taas uneton yö.. Alkaa kyllä väsymään tähän oloon ihan lopullisesti, mä olen sitä mieltä,että tiistaina aletaan suunnitteleen käynnistystä.. Ei tästä tule enää mitää.. Kuitenkin tunti sitten tuli jo se 37+0 täyteen :) illalla oli kyllä ihan hirveä päänsärky, nyt vähän helpottanut kun vaan maanut, mutta eipä tää känniolo ole hauskaa yhtään.
Luulisi tällä ololla unen tulevan, mutta ei. Ei olisi taas saanut illansuussa torkkua yhtään, mutta pakko oli kun pää meinasi hajota.. No tulee se aamu taas ennen pitkään sieltä ;)

Muokattu viimeksi:
Kohta on sitten neljäskin tammikuinen helmi! :D Mutta onhan se nyt vähintäänkin asiallista, että alkavat päästää sua Dangel pian tosta olosta! :O Oot jo tosi pitkään jaksanut kärvistellä! Ja kuitenkin 37 on jo täydet. :)

Voi että, ompa ikävää Dangel!
Mulla menee samat annokset. Toivottavasti käynnistelevät sitte, toisaalta miksipä ei, kun tuo 37vkoa on kerran täynnä. Lääkeannosta toki voi vielä lisätä jopa 3 X 300mg päivässä, mutta eipä taida olla tässä vaihtoehtona, kun kerran ns. täysillä viikoilla mennään. Mulla tulee huomenna, tiistaina 37vkoa täyteen...

Täällä vaan vedellään jo niin täysillä viikoilla! Pitää kyllä nyt ihan toivoa, ettei kaikki poksahda jo tammikuussa! :O Mulla on muuten toooosi pitkä odotus edessä yksin, kun vasta 24.2. on laskettu.. :D Malttaisko edes joku 'pysyä kasassa' vähän pidempään? ;) Niitten ei tartte kuunnella tätä pyyntöä, joilla on ikävä olo. :D

Ootko Dangel ottanut panadolia päänsärkyyn? Aattelin, että auttas saamaan ees unenpäästä kiinni...

No mun olo on kyllä tällä hetkellä sellanen, ettei hetkeen kyllä tapahdu mitään...vauva viihtyy masussa ja paineet ok, niin aivan varmaan on vielä helmikuussakin mahassa...jotta älä ReginaVeritas huoli :)

Mä tässä tänään pohdin, että on kyllä noi supistukset muuttaneet laatuaan viimeaikoina. Oli monta kuukautta semmoisia kyljistä napa kohti suuntautuvia, nyt on alkaneet ihan selvästi olemaan alaspäin painavia suunnaltaan. Aattelin, että ehkä se vois olla hyvä merkki, ettei ehkä tarttis käynnistellä, vaan vois alkaa hyvissä ajoin iteksiin. Mites muilla? Itsellä kun ei oo kokemusta tai tietoa näistä. :)

Mulla tuli tänään täyteen 'vasta' 34+0...

Mä en varmaan oo vielä ees kunnon supistuksia tuntenut. Kävelylenkeillä ehkä muutaman kerran joutunut pysähtymään ja miettimään jotta olikahan nämä nyt niitä harjotussupistuksia vai mikä olotila tämä tällainen oli...

En tiiä ootko kuule Pikkunöösä missannut mitään. :D Itsellä ainakin juuri noi kävelystä ja muusta rasituksesta aiheutuvat supistukset on aika kipeitä, viiltäviä. Nää mitä nyt on alkanut tulla, on mun tulkinnan mukaan puhtaita harjoitussupistuksia (tulee ihan riipumatta siitä mitä tekee tai tekeekö mitään).

Ahaa ok, no sit jos ne sulla tosiaan tulee ihan levoskin jo, niin ovat varmaan jo ihkaoikeita harjotussuppareita...tuleeko usein tai säännöllisestikin?

Panadolia vedellään päivittäin lähes aina se 3 krt 1g minkä saa.. Älytöntä se on mun mielestä tätä vieläkin lääkkeillä pitkittää ja odottaa vaan että menee vielä huonommaksi.. Mutta minkäs teet jos lääkärit on eri mieltä.
Supistuksista mietin tänään että olisi niin kiva kun ne tulisi sitten kun synnytyksen aika on ja sillä selvä. Eipä tarvitsi pohtia aina, että joko nyt, joko nyt.. No ei :D
Mulla on kyllä sellainen fiilis että mistä vetoa tämä vauva on mahassa pari viikkoa ylikin, pidetään ihan mun kiusana, kun tämä ollut niin hauskaa ;D

Niin ja supistuksista. Mulla jo jonkin aikaa supistukset vetänyt tonne alas, kuukautiskipumaisia kouristuksia ja välillä fiilis, että on tennispallo tuolla toosassa ;) koko vatsa vetää kivi kovaksi ja saa läähättää supistuksen läpi. Aikasemmin maha vaan veti harkkarista kovaksi ja painavaksi ja sitten helpotti.. Nyt tosiaan on kipua ja painetta mukana.. TULE JO ULOS!! :D :D

Pikkunöösä ei välttämättä säännöllisesti, joskus tulee lyhyt 'sarja'. Enkä tiedä mikä on 'usein'. :D Vähintään kolme ehkä enintään kuusi päivässä suunnilleen on tullut.

Dangeli alkaa sielä sitten tiistaina vaatimaan suureen ääneen vauvaa ulos! :D Ihanaa kun jaksat vielä naureskella aiheelle, mutta onhan toi ikävää. :( Jotenkin kyllä tuntuu tosi hurjalta, jos ne oikeasti meinaa, että vielä pitäisi jaksaa! :O

Ekassa raskaudessa mulla tuli muutamana yönä jossain 37-38 viikolla muutama tunti ihan säännöllisesti supistuksia 10 minuutin välein ja sitten ne loppui aina kun ajatteli että nytkö lähetään :) eli sitäkin saattaa käydä.. Eipä tätä jaksa jos ei huumoria välillä kaiva esiin ;D

Joo Dangel, jos sä joudut noin usein ottaa panadoliaki (ei oo normaalia, pitäs kyllä lekurinki tajuta), niin sanot kyllä, että sää et enää kestä, pää on niin kipee jne. valitat siis oikeen kunnolla ja huolella. Sanot, että kaikki raskausmyrkytysoireet on ilmassa, vaikkei ny aiva kaikki olisikaan.
No mä en oo vielä tuntenu kyllä tennispalloa toosas, jotta ehkä en sitte niitä supistuksia oo vielä tuntenut :D
Lähinnä liittyen noihin häpyluuliitoskipuihin, tunne on välillä ollu niinku ois potkastu huolella jalkovälihin ;)

Täytyy juu marista tiistaina viimeistään jos en jo huomenna/tai siis tänään joudu menemään. Mä viimeeksi tiistaina ilmoitin, että viikon 37 voin odottaa tulevan täyteen, mutta jos olo jatkuu huonona, niin sitten alkaa olla mun mitta täynnä :D

Takaisin