Tammikuun törinät

Winnie, kyllä meilläkin oli matka sairaalasta kotiin yli tunnin , joten en usko että kauheen paha juttu on jos sillointällöin nukkuu kaukalossa. Meillä ei oo tarvinnu sinne nukuttaa mutta oon huomannu että kun johonkin lähetään niin on nukahtanut kaukaloon ennen kun ehditään edes autoon :D
 
Voihan imetyshormonit... Mulla alka pyöriin päässä aina ku imetän ja silmät lupasee ja tulee hölmö olo. Luulen et hormoniryöppy saa aikaseksi. No... Imetyksen jälkeen ei kannata varmaan miehen kanssa mennä keittiöön laittamaan ruokaa pöytään... Sain kauhean kohtauksen ylikypsäksi keitetyistä perunoista... Huoh... :P
 
Mulla kans tulee tommosia että tuntuu tajunnut lähtevän imettäessä.. Makuultaan jos olisin niin varmaan nukahtaisin :)
 
Mä hikoilen ja oon kuumissani imettäessäni ja se hiki haisee! Sitten muuten palelen, nytkin on villasukat ja viltti yllä ja haaveilen saunasta.
 
Mulla kans puskee hiki joka yö. Tekis mieli vaihtaa lakanat kolmesti yössä... Ah, hormoonit!
Tänään lopetin burana+panadolin. Kaks viikkoo siis sektiosta, eikä särkyjä oo ollu enää hetkeen. Eikä oo tänäänkään ollu leikkausarven kanssa mitään ongelmaa. Mutta ihan jäätävä päänsärky! Vieroitusoireita... :/ Ja tissit särkee. Mut en kyllä ota nyt särkylääkettä näihin. Eiköhän tämä päivässä tai parissa mene ohi.
Sit mulla on toisessa kyljessä niin outo röhelmä, että en kyllä tajuu mistä se on tullu. Vähän niinkuin ihottumaa, mut ei kutia. Tänään katoin käsipeilillä, ihan vesikellojen peitossa! Mikä tää on??!! Mä oon jo keksiny vyöruusun ja sairaalabakteerin... Äh, toivottavasti menis ohi, ettei tarvi lääkäriin lähteä.
 
Indie, mulla oli jäätävä päänsärky kans noin kolmisen viikkoa sektion jälkeen. Se kuulemma voi johtua puudutteista.
 
me lähdettiin tänään käymään pitkästä aikaa mökillä.. saunomaan kunnon puusaunaan.. tosin isännän olis pitänyt jo aamusta lähteä lämmittämään tai eilenkin käydä lämmittämässä sekä tänään.. Sisällä nimittäin -15 astetta. :D. pikkuinen oli vaunuissa kyllä ulkona suurimman osan ajasta. Sitten, kun olohuone takkojen (toinen takka siis oli viereisessä huoneessa) ansiosta lämpeni plussan puolelle, niin sisälläkin pystyi olemaan. Syöttämässä kävin saunan puolella, kun se alkoi hieman lämmetä.

Mukava päivä ollut kyllä, vaihtelua. Huomenna tulee ystävä käymään :Heartred
 
Voi perse. Iski 38 kuume, illan olin syväjäässä, päätin mennä saunaan ja vielä sielläkin oli alkuub kylmä. Koko kropan lihakset olleet koko päivän jumissa ja kipeet niiku flunssassa yleensä on. Toivottavasti ei vaa oo rintatulehdus :/ maitoa tulee kyllä hyvin kokoajan ja imetän sen parin kolmen tunnin välein. Ei tunnu suurempaa 'pakkautumista' eikä oo punotuksia. Toivottavasti menee ohi! :grumpy:
 
Jos nyt laskin oikein, meillä täyttyy koliikin kriteerit. Huutoa vähintään siis 3h per pv 3päivänä viikossa 3vko ajan. Todellakin saa nukkua nyt yöllä yhden pätkän turvakaukalossa kun ei muualle iltahuudolla nukahda. Pitänee soittaa jo alkuviikosta neuvolaan, jis ei muuta niin sais apua kotiin et vois sit päivällä nukkua. Mies lähtee töihin niin omat päikkärit voi unohtaa, tuskin saa lapsia yhtäaika unille.
 
Jos nyt laskin oikein, meillä täyttyy koliikin kriteerit. Huutoa vähintään siis 3h per pv 3päivänä viikossa 3vko ajan. Todellakin saa nukkua nyt yöllä yhden pätkän turvakaukalossa kun ei muualle iltahuudolla nukahda. Pitänee soittaa jo alkuviikosta neuvolaan, jis ei muuta niin sais apua kotiin et vois sit päivällä nukkua. Mies lähtee töihin niin omat päikkärit voi unohtaa, tuskin saa lapsia yhtäaika unille.

Ootko harkinnu koliikkikeinua? Ois parempi asento kun turvakaukalossa. Ja muutenkin vois helpottaa pienen oloa?
 
Ois kyllä kiva nukkua.. Tehtiin tänää miehen kanssa ns vahdin vaihto.. Mies hoito lapsen 0-3 ja mie oon nyt kolmesta asti Valvonut niin että torkuin välissä ehkä 20 min..
 
Kuumeilu jatkuu ja isäntä on lähteny aamuvarhain kaveriporukalla pilkille toiselle paikkakunnalle :/ saa kyllä illan olla sit vauvan kanssa mahdollisimman paljon että mä saan jossain kohtaa levättyä. Toivottavasti pikkune ei ala kuumeilee...
 
Nyt tais tulla tehtyä virhe, kun söin eilen lakuja. Vauva kipuillut masua aamusta lähtien..kauankohan kuluu että ne eiliset lakut häviää maidosta. :confused:
On tämä kyllä kun eka radin takia piti vahtia syömisiä ja nyt imetyksen.
 
Mikä ihme tässä nyt on kun pää särkee koko ajan! Viimeiset 3 päivää särkenyt eikä särkylääke auta.. Onneks sain nukuttua päikkärit kuitenkin ja pakko mennä ajoissa sänkyyn tänään kun mies ei oikein voi auttaa jos yöllä vauvalla kurja olla. Miehen täytyy kuitenkin olla huomenna siinä kunnossa että sen uskaltaa antaa aja töihin..

Mies päätti lähteä kauppaan vaunujen kanssa niin saan ite vielä vähän levätä.. Vaikka enhän mie osaa mitään levätä ku lähdin viemään roskat ja pesin pojan pullot.. Nyt vois sit ehkä levätä hetken :D
 
Eikös se Fuji ollut niin, että päätä voi särker sektiosta käytettyjen puudutteidenkin takia? Toki myös tämä yövalvominen on raskasta, itselleni tulee välillä migreeniä sen takia!
 
ALotta, kuulostaa raskaalta. Voisiko kyseessä olla refluksiaa? Sehän saa myös aikaseksi paljon huutoa, jos on oikein pahana.
Voimia anyway!

Voi olla refluksiakin, siihenkin täyttyy useampi oire. Mut huono puoli, ettei kumpaankaan ole muuta hoitoa kuin aika... neuvolalääkäri viikon päästä, mutta tuskin muuta apua voidaan antaa kuin kupliapilkkova lääke ja sitä on jo käytetty vaikka en juuri huomaa et auttas.

Pitää googlata tuota koliikkikeinua, päivällä jaksaa sylissä kanniskella mut joskus itsekin nukuttava
 
Mulle iski kumma ahdistus kun viikonloppu on just ohi ja pitää töaas ensi viikko selvitä vauvan kanssa kahdestaan. Mies siis ollut jo viikon töissä ja ihan hyvin meni mutta nyt on vauva ruvennut valittamaan mahaansa.

Onneksi on kyllä ohjelmaa suunniteltu ensi viikolle, mutta sekin jännittää. Pitäisi lähteä oikein kaupungille vauvatreffeille mutta saa nähdä mitä siitä tulee.
 
Takaisin
Top