Tammikuun törinät

Ääh nukuttaminen tulee olee ongelma tällä tyylillä. Poika ei nukaha ku tissille (+vaunu ja auto mutta niitä ei nyt lasketa)
Tutti ei kelpaa, sylissä tykkää olla vaan pystyasennossa ja kenenkään muun syli ei kelpaa koska keneltäkää muulta ei saa tissiä. Viereen nukahtaa, tissin jälkeen.
Nytkin iltapäivällä nukahti siis tissille pidin sylissä hetken että on nukahtanu, siirsin sohvalle ja silmät aukeaa heti ja tulee itku. Väsymysparkua jatkuu niin kauan kun jälleen annan tissin suuhun ja annan nukahtaa syliin. Annoin huutaa tunnin verran ja yritin muita konsteja, hyssyttelyä, hyräilyä, tuttia kunnes oma hermo meni. Tällä hetkellä ustun sohvalla nukkuva poika sylissä koska itseäkin väsyttää enkä jaksa kuunnella väsymysparkua juuri nyt :/
Meillä on täsmälleen sama juttu. Yöllä saan siirrettyä pinnikseen peittokäärössä, päivällä oon päättänyt että nukkukoon sylissä, kyllä sen myöhemmin kerkeää opettamaan, kun on vanhempana enemmän ymmärrystä. Nukkuu kuitenki vaunussa 3-4h.
Voihan sitä peittokäärökikkaa kokeilla päivälläkin.
 
Winnie niitä on kuulemma 2 eri valmistetta ja ainoastaan tätä mitä meillä on määrätään täällä (näin sanottiin neuvolassa). Toki kuulemma voi kysyä jos sen voi vaihtaa siihen toiseen..

Meillä ei sit taas nukuttu.. Poika nukahti joskus 22 ja heräs 23:15.. Siitä valvoi en edes tiedä mihin asti ku pyysin miehen nukuttamaan pojan ku ite ihan itkun partaalla taas. Sit herätys uudestaan 1:30 josta nukuin yllättävä kyllä seuraavaan herätykseen 4:30 saakka. Sen jälkeen ei olla sit nukuttu yhtään ja lopulta sit puol 7 syötin pojan ja otin syliin nukkumaan
 
Fuji, valittiko poika vatsaa vai oliko pirteä niin kuin yks yö meillä? Tyttö oikeasti valvoi iloisena klo 0:00-06 yöllä! Ja se oli just sopivasti se yö ennen ristiäisiä...vähän v ä s y t t i. :D
 
Meillä neuvolan terkkari antoi "siunauksen" nukuttaa satunnaisesti turvakaukalossa. Koska selvästi olis refluksi-tyyppiset oireet niin että edes jossain nukkuu mukavasti ja saa itse levättyä.
Viime yönä herätin miehen 01:00 kun en enää jaksanut. Typy nukahti sit vartissa, tosin mä kuulin sen vasta aamulla, kun nukahin ihan samantien kun pistin pään tyynyyn vierashuoneessa
 
Ihana kuulla kun teillä miehet osallistuu. Mä eka kertaa viimeyönä herätin miehen ja sanoin että tee jotai mä en enää jaksa. Mies murahti että vittu mitä paskaa ja vihaisena hoiti kunnes otin vauvan takasi ja sanoin ettei tartte ku ei kerta kiinnosta. Aamulla soitti mulle kuinka hän on niiiin väsyny kun vauva valvotti ja joutui hoitamaan. Joo... Huhhuh... En viittiny sanoo et kuka hoitanut viimesen kuukauden 24/7.
 
Fuji, valittiko poika vatsaa vai oliko pirteä niin kuin yks yö meillä? Tyttö oikeasti valvoi iloisena klo 0:00-06 yöllä! Ja se oli just sopivasti se yö ennen ristiäisiä...vähän v ä s y t t i. :D

Vatsaa valitti.. Ja nytkin huutaa oikein kiljuen ku annoin rautaa 2 annosta.. Tyksissä antoivat luvan olla ilman rautaa viikon ja lääkäri kirjoittaa reseptin toiseen valmisteeseen.. Siinä onkin sitten eri annostus.. Toi fer in sol ei kuulemma ole niin hyvin siedetty ku toi uus mitä saadaan
 
Meillä on Niferex käytössä, varmaan Fuji samaa määräsivät?
 
Onko tuo Disflatyl jollain tapaa erilainen kuin Cuplaton? Meillä siis cuplaton käytössä.

D vitamiinia en ole antanut useampaan päivään...mutta ajattelin nyt ruveta taas antamaan kun en huomaa varsinaista vaikutusta. Päiväunia nukkuu selkeästi paremmin, mutta ehkä johtuu muusta.

Disflatylissä on eri vaikuttava aine kuin Cuplatonissa. Disflatylissä vaikuttava aine on simetikoni kun taas Cuplatonissa timetikoni. Disflatyli on kuulemma tehokkaampaa. Näin sanoi meidän koti farmaseutti eli mun mies on ammatiltaan farmaseutti. :D
 
Meillä on Niferex käytössä, varmaan Fuji samaa määräsivät?

Joo Niferex tule fer in solin tilalle. Tosin nyt saadaan olla viikko ilman. Toi fer in sol oli annostukselta sen 0,1ml x2 ja nyt tosiaan tähän uuteen tulee erilainen annostus ja ilmeisesti just painon mukaan :)
Kaikkein pahinta on ollu kattoa tota kipuilua mut nyt onneks saadaan tosiaan lopettaa se kun on menny niin pienellä annoksella se.. Ja kuulemma olis joka tapauksessa vaihdettu kun menee kuulemma 1v ikään asti vaikka tossa toisessa lukee että lopetetaan saada ku eka hammas puhkeaa..
 
Takaisin
Top