Ei minuakaan vielä turvottele, sormusten kanssa saakin olla sit tarkkana, kun ovat aika jämptit muutenkin, ettei sit liian myöhään tajua, ettei mahdu enää pois sormista! Otan ne siis pois lähinnä salilla ja isompia siivouksia tehdessä, ja nämä molemmat ovat tällä hetkellä aika satunnaisia tapahtumia, joten vaarana on ihan oikeasti, etten tajua ajoissa.. Sit jos sormuksista tarvitsee luopua, haluan kyllä jonkun halvan hopeisen rinkulan tilalle, olisi orpo olo vallan ilman, enkä halua kokea itseäni yh:ksi :D (ihan kun se niistä sormuksista olisi kiinni.. Mutta kun myös näytän aika nuorelta, en halua osakseni mitään voivottelevia katseita!)
Mun vatsa taitaa olla vielä sittenkin aika mini. Kampaaja tänään ihan silminnähden hätkähti, kun kerroin lasketun ajan olevan toukokuussa :D Olin siis sanonut olevani raskaana (kun tahdoin vain raitoja enkä kokoväriä) ja nauroi luulleensa, et raskaus on ihan vasta alussa! Yleensä mulla tukivyö kyllä kokoaa vatsan vähän isomman näköiseksi paketiksi, mut nyt sitä ei ollut päällä, ja pitkässä (joskin ihonmyötäisessä) topissa vatsa kieltämättä näytti omiinkin silmiini aika pikkuiselta.