Tammikuun lörppisketju

Mä vein hakemukset 26.1 maanantaina just ku oli kiinni menos kela eli neljältä ja postissa tuli keskiviikkona kotiin päätös äitiysavustuksesta. Päätös oli tehty näemmä heti seuraavana päivänä eli 27.1. Musta se oli ihan ihmeen nopeeta :) Rahat saan 5.2..
Mathilde soita ihmees et mikä mättää...
 
Mä myös täytin äippäpakkaus hakemuksen netissä jo 22.1 liitteineen päivineen, eikä vieläkään päätöstä. Jospa siellä on vaan ruuhkaa, välillä nuo kela päätökset venyy :/ kovin malttamattomana täälläkin odotellaan pakkausta :happy:
 
Itse olen kolmisen viikkoa sitten palauttanut kaikki kelan lappuset ja ei ole täällään mitään kuulunut... Jospa ensi viikolla äitiyspakkaus saapuisi. Myöskin vaunuja malttamattomana odottelen, koska samaan syssyyn nekin tilattiin. Ikeasta tilattiin tavaraa, kun en pääse sinne itse nyt ennenaikaisuuden riskin takia menemään. Toivottavasti tulevat pian, että saisi näihin yksinäisiin päiviin vähän hypisteltävää kun mies on kokoa ajan töissä.
 
Onneks sen pitäis olla ns. läpihuutojuttu ni ei siilleen haittaa vaikka päätös vähän kestää. Tietenki jos kuumana oottelee rahoja... Tai oikeestaan pakkaustaki mutta synnytykseenhän on vielä hetki ni ei silleen vielä kiire.

Silleen, silleen... :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Takaisin
Top