Tammikuun höpinöitä löpinöitä

Olipas ihana lääkäri KSKS, soitti että ei oo mitää tulehduksia tai mitää ja kyseli vointia ja käski tulla heti jos supistukset lisääntyy :) kätilö sanoi että ei soiteta ellei labrois oo jotain mutta lääkäri soitti silti vaikka oli puhtaat labrat :) tuli kyllä hyvä fiilis!

Käytiin tutustumassa synnärillä.Aika tiukat ohjeet oli synnytykseen lähdön suhteen;joko pitää vedet mennä tai supistella 2h 5 min välein ennenkun "saa" lähteä.
Positiivista oli,että saa synnyttää veteen.Toivoinkin että on se mahdollisuus,aikaisemmissa synnytyksissä ei ollut sitä vaihtoehtoa.Yes.

Mekaanikko niihän ne on tiukat kriteerit. Mutta mullaki viimeyönä supisteli 4h 5min välein ilman tulosta :(
Oon kade tuosta vesisynnytyksestä!

Onko kukaan yhtä hajamielinen? Mie oon unohtanut syödä tänään!!! En oo syönyt muuta kuin tukevan aamupalan ja vähän suklaata ja kuivahedelmiä. Mitä vispilää tää nyt on???

Mie en kyl syömistä pystyis unohtamaan! :D mut muuten joo tuntuu et on jotenki pöllähtäny olo! Ja mahan kanssa törmäilee entistä useemmin.
Meille on nyt iskeny remonttivimma. Tuntuu että joka huonetta pitäis nyt jotenki sipistellä! Ja vauvan huonekin alkaa jo kohta olla valmis (viimein!) :D

Mä en oo koko raskaudes syöny juuri mitää ku ei oo ruokahalua :/ ja painos huomaa.

Minä voisin syödä koko ajan... vähän on helpottanut kun muistaa vesipullon täyttää ja pitää matkassa nii tulee juotua sitä, nii ei oo jatkuva pikkunälkä. Porkkanoita on mennyt kilotolkulla nyt, kun ne on kans hyviä pitää sen nälän tunteen poissa. Syön siis ruuan ja esim. siitä vartti nii olevinaan on jo nälkä... yösyöntiä ei onneks oo!

Ihanaa kun nukkumaanmennessä herätyskellossa luki et 10h aikaa nukkua... ja sillä välillä kävin vessassa vaan 4 kertaa! Yleensä pelkkään 6h uniin mahtuu 5 vessareissua

Minä voisin syödä koko ajan... vähän on helpottanut kun muistaa vesipullon täyttää ja pitää matkassa nii tulee juotua sitä, nii ei oo jatkuva pikkunälkä. Porkkanoita on mennyt kilotolkulla nyt, kun ne on kans hyviä pitää sen nälän tunteen poissa. Syön siis ruuan ja esim. siitä vartti nii olevinaan on jo nälkä... yösyöntiä ei onneks oo!

Mä kun aamuyöllä/aikasin aamulla herään vessaan ni joudun käydä keittiön kautta syömässä jonkun banaanin tai jotain ku on nii kaamee nälkä :D Yöllä menee yleensä 4-8dl vettä ku litran pullo tossa vieressä aina tönöttää. Turvotus iskee sormiin välittömästi ku on ollu hetkenki liian kauan juomatta tai juonu liian vähän :0

Onpa hyvä etten oo ainoo joka on jo supistellu... täälki käytiin synnärillä näyttäytymässä 2 kertaa.. ekalla suppareiden takia... tokalla siks ku miehellä lähti rekka jäisellä tiellä käsistä... tömähti kyljelleen lumihankeen... onneks mitään ei käyny... selvittiin säikähdyksellä...

Hui kyfi, onneks ei käyny kuinkaa! Mitkäs sulla on viikot? :)

Hajoon palasiksi täällä kun haluan päästä äitiyspolille jo kuulemaan mitä tapahtuu ja missä! :smiley-bounce016:smiley-bounce013:smiley-bounce005 sitä ei tiä itkeäkö vai nauraako, enemmän kyl pillittää... meinaa mennä pasmat sekaisin xO

Hajoon palasiksi täällä kun haluan päästä äitiyspolille jo kuulemaan mitä tapahtuu ja missä! :smiley-bounce016:smiley-bounce013:smiley-bounce005 sitä ei tiä itkeäkö vai nauraako, enemmän kyl pillittää... meinaa mennä pasmat sekaisin xO

Onko sellaiset fiilikset, että jotain on tapahtumassa?

Onko kukaan käynyt Taysin synnärin tutustumiskäynnillä? Ajattelin että kannattaako siellä käydä.. Kestää noin tunnin, eikä kai pääse edes mihinkään tiloihin vaan auditoriossa pidetään. Onkohan toi ihan turha..? Millaisia muiden sairaaloiden tutustumiset on ollut?

Kiva oli mun mielestä meiän synnytyssairaalan henkilökunnalta suoraan kuulla miten hommat menee ja koska ja missä ym. Sai esittää kysymykset suoraan kätilölle ja semmosta :) Hyvä mieli jäi ja uskon et muualla sama juttu! Kannattaa mennä :)

Mä oon pettyny Tyksiin... Pääsi tutustumaan virtuaalisesti kotona netissä... Mun mieltä ois rauhoittanu enemmän oikeesti kierros siellä ja henkilökunnan kanssa juttelu.

Itkupotkuraivarit haluan vetää. Ne oikeasti haluaa että mie ponnistan ison vauvan... :( n.3390 g ja 2 sormella auki ja 1,5cm kaulaa jäljellä että eväät ois syntyä jo. Kiitos kopelointien niin nyt vuodan verta, supistelen ja kipuilen.

Joskos se nyt siitä runoilijatar lähtis käyntiin, ainaki lupaavalta kuulostaa ♡

Takaisin