Esikoinen27-vuotiaalle.
Vauhtiin päässyt keskustelija
Oi kiitos Pelp kattavasta vastauksesta! Otin heri screenshoitlla talteen kaiken infon 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Oi kiitos Pelp kattavasta vastauksesta! Otin heri screenshoitlla talteen kaiken infon![]()

minä oon kyllä imetyksen kannattaja, ja jos vaan imetys onnistuu ja luonnistuu niin kannattaa ehdottomasti imettää. Mutta kun kaikilla se ei onnistu tai luonnistu niin en kyllä ymmärrä miksi sitä pitää alkaa kommentoimaan syyllistävästi
tärkeintä että lapsi saa ravintoa ja kasvaa.
Paljon helpompaa kaivaa vaan rinta esiin 

Kehtaisikohan huomenna soittaa neuvolaan, ja kysyä olisiko mahdollista päästä ultraan tai mittaamaan hcg arvot tai jotain mistä saisi mielenrauhan. Kun mua vaivaa kun ei tunnu vatsassa yhtään että siellä mitään olisi, toisin kuin nuorimmasta oli vahva painon tunne jo 3+viikolta saakkkaja kun viimmeisetkin vähäiset oireet hävinnyt...
nyt illalla vessareissulla jäi veriviiru paperiin. Ei kyllä yhtään helpottanut tätä mieltä :arghh:
Harmi kun ei ole edes testejä jäljellä, että voisi testata tulisiko yhtään vahvempaa viivaa vai tuliskohan mitään![]()
edellisissä raskauksissa tuli kyllä pientä vuotoa silloin kun olisi seuraavat kuukautiset alkaneet, mutta vuoto oli enemän semmosta ruskehtavaa.
ja kyllä mä nään tossa alemmassakin haalean viivan. Älä Hirvi enää testaa laimeasta virtsasta, turhaan huolestut vaan, koita lähemmäs 4h pidätellä niin tulee varmasti parempi tulos Yritän, mutta en oikeastaan koskaan saa pidätettyä 4h kun yölläkin tulee käytyä vessassa :)

Soitin aamulla neuvolaan ja kerroin mun fiiliksistä, ehdotti sitten että käyn verikokeissa, ja kävinkin jo. Huomenna saa sitten kuulla tulokset. Helpottaa sekin jo mieltä jos vaan hcg arvot on niin kuin pitää
Ei ollut kyllä kivaa puuhaa tarpoa tuolla -30°C pakkasessa poikien kanssa. Vanhempi itki koko tulo matkan kun poskiin ja nenään oli niin kylmä ja nuorempi aloitti sitten puoli välissä matkaamutta selvittiin ja nyt onneksi saadaa olla lämpöisessä tuvassa
![]()