Joo, katsotaan huomenna uudestaan hcg, nouseeko yhtään. Varman vasta torstaina saan sitten kuulla tulokset.
Mulla loppui ryrmihäiriöt esikoisen odotukseen
Mulla loppui ryrmihäiriöt esikoisen odotukseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joku kyseli onko pieni vuoto merkki huonosta, niin ajattelin kertoa omasta tilanteesta kokemuksena ettei välttämättä ole!
Mulla on vuotanut ruskeaa limaa viimeset kolme viikkoa silloin tällöin, ei joka päivä. Välissä kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Eilen 8+0 löysin dopplerilla myöskin jo vauvan sykkeen! Ja oli siis ihan varmasti vauvan syke yli 150bpm eikä istukka tai omat äänet. (Esikoisen sykkeetkin löysin jo rv8.)
Ihmetyttää vaan edelleen tuo vuoto, voisko se tulla imetyksen vuoksi? Mulla on ollut esikoisen lisäksi 3 km:a ja toistuvien keskenmenojen jälkeen ei vissiin varsinaisesti suositeltaisi imetystä raskaana.. torstaina neuvola joten täytyy kysellä asiasta jos sais lääkärin mielipiteen.
Uskomattoman lujille ottaa... kyllähän oli itkus pidättelemistä sen aikaa että sai terkkarin kans puhuttua. Hcg arvo oli 123 kun pitäis olla yli 1000 huomenna uudestaan verikokeeseen ja 21.2 varattiin ultra (aiemmalle ajalle ei saanut).
Kylläpä tästä nyt murhe tuli... mutta kai tässä vielä toivoa on?
Kiitos tsempeistä vähän harmittaa kun en ottanut aikaa jo tälle päivää verikokeisiin.. ajattelin että huomenna ainakin on varmempi tulos sitten. Mutta tämä odottelu :arghh: pitää keksiä poikien kans jotain ylikivaa että saa ajatukset toisaalle.
Terkkari ei oikein sanonut muuta kuin että on alhainen ja otetaan uudestaan verikoe. Itse sitten tällä taulukolla katsoin että pitäisi olla yli 1000. Neuvolan mukaan viikkoja 6+3 ja omien laskujen mukaan 5+6 tai pari päivää vähemmän
Raskausviikolla 3: 5 – 50 mIU/ml
Raskausviikolla 4: 5 – 426 mIU/ml
Raskausviikolla 5: 18 – 7 340 mIU/ml
Raskausviikolla 6: 1 080 – 56 500 mIU/ml
Raskausviikoilla 7–8: 7 650 – 229 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 9–12: 25 700 – 288 000 mIU/ml
Raskausviikoilla 13–16: 13 300 – 254,000 mIU/ml
Raskausviikoilla 17–24: 4 060 – 165 400 mIU/ml
Raskausviikoilla 25–40: 3 640 – 117 000 mIU/ml
Eli onhan tuo 123 sitten viitearvojen sisällä jos nyt vasta raskausviikko 5 mä ajattelin että rv5+jotain on raskausviikko 6, vaikka sehän on 6.raskausviikko eli raskausviikko 5? toisessa ketjussa sain tämmööstä valaistusta
Mutta ei kyllä siltikään pysty vielä huokaisemaan helpotuksesta... kun tuntuu silti aika alhaiselta tuo 123. Ja lisäksi tää tunne niin kuin ei ole minkäänlaisia tuntemuksia että olisi raskaana.
Ultran mukaan meidän laskettu aika ois 2.9.2019, mutta päivien mukaan 28.8.2019. Neuvolassa sanoivat, että mennään sillä 28.8. Heilunko nyt väärässä ryhmässä, pitäiskö olla nyt syyskuisten vai elokuisten porukassa?
Pysy vaan täällä! syyskuussahan la on ultran mukaan, ja kun oot jo täällä niin pysy ihmeesUltran mukaan meidän laskettu aika ois 2.9.2019, mutta päivien mukaan 28.8.2019. Neuvolassa sanoivat, että mennään sillä 28.8. Heilunko nyt väärässä ryhmässä, pitäiskö olla nyt syyskuisten vai elokuisten porukassa?