Tammikuisten syksy ja talvi :)

Kuten tickeristä huomaatte, matka on alkanut! :) 
Pikku3 haluaa siis tulla meidän perheeseen kun aika pian yrityksen aloituksen jälkeen testi näytti plussaa. 
Laskettu aika on jossain 14.7.13 tienoilla. 
Olo on kyllä onnellinen <3 Huomen aamuna vielä digillä testaan että saan varmuuden asiasta! 
 
oi onnea Hemppa! :) ihanaa, kävi vissii aika nopeasti flaksi siis meinaan siitä, kun sait miehesi puhuttua pikkukolmoseen :)

mä niin toivon ja odotan, et meilläki alkaisi yritys tuottaa tulosta :) nyt kuitenki siis vasta eka yrityskierto (siis menkkojen alkamisen jälkeen) eikä kierron pituudesta oo mitään havaintoa, joten kovin suuria en odota ainakaan vielä, mutta en nyt tällä erää ihan neljää vuottakaan haluaisi odottaa.

meidän kuulumisia: Ilonalla ollut nyt kohta viikon maha sekaisin. ei ole mun nähdäkseni mahatautia, vaan syyllinen on lienee viallinen korvike-erä, meinaan ruoan jälkeen on tullut ihan ripulia heti maidon juonnin jälkeen eikä mitään, kun oon jättäny maidon tarjoamatta tai tarjonnut eri kaupasta haettua korviketta. oon jo tänään ollut yhteydessä nestleen ja sieltä on soitettu mulle ja asiaa tutkitaan. hippasen paskafiilis kyllä nyt ja kova huoli myös. Ilona on kuitenkin ollut oma iloinen itsensä, syönyt hyvin ja touhunnut entiseen malliin. mistään muusta ei siis ole tullut tuota ripulireaktiota (niin ja parina iltana oksensi iltapuurot, jotka oon myös tehnyt korvikkeeseen). tänään haetaan Tuutia ja paria muuta eri merkkiä, josko ne auttaisi tilanteeseen.
 
Hemppa, aivan hurjasti onnea! :D Teillä oli kyllä nopeaa toimintaa. ;)

Della_79, kuulostipas hurjalta, eipäs sitä kovin monesti tule ajatelleeksi että korvikesatseissa olis jokin maanantaipainos. Onneksi Ilona kuulostais olevan nyt kaikki mallillaan kun on toinen korvike käytössä. 


Meillä ollaan suosittu kotimaista ja Roope juo vallan tuutia. Välillä tekis kyllä mieli vaihtaa merkkiä,kun tästä kylästä ei saa sitä kuin 2dl tetroissa ja niitäkin tilailevat kovin vähän. Roskan määrä noista pikkupurkeista on järjetön. :/ 
Nolo soittaa aina tännepäin eksyville sukulaisille, että poiketkaas vaikka johonkin prismaan tulomatkalla ja tuokaa ainakin 10-15L tuutia 5dl tai litran tölkeissä. ;)

Viime viikolla Roope aloitti tutustumisen bulgarianjogurttiin ja nyt sitten testataan ihan tavalliseen maitoon tehtyjä ruokia. Riisipuuro meni ainakin hyvin alas eikä vielä ole paukuteltu. Tänään Roope söi isin laittamaa makaronilaatikkoa.Hyvin maistui, kunhan koostumus saatiin riittävän hienoksi. Sitten, kunhan 11kk on hiukan lähempänä, ajattelin aloitella hiljaksiin tavallisen maidon blendaamisen tuutiin. Josko vaikka 1weenä jois jo ihan tavallista kevytmaitoa. Nyt varmaan saadaan jo huutia maitolaadusta, varmaan neuvolassa suosittelevat vahvasti rasvatonta vaihtoehtoa meidän 12kiloiselle "minimiehelle". ;)

Huomenna olis mulla viimeinen 2 antibiootin päivä, sitten jatkan jouluaatonaattoon asti 1 per päivä. Mitään ihmeparannusta ei ole yhäkään tapahtunut,eipä taida antibiootit purra vuosia jatkuneeseen tulehdustilaan järin pian. 
Silti olen valmis jättämään naaman lääkitsemisen saman tien, jos insinööri vilauttais vihreää valoa kolmannelle. Joka kyllä tuntuu aika epätodennäköiseltä aika ajoin. Ja nyt oon vähän itsekin koittanut hillitä vauvakuumetta ja muitakin haaveiluja, viime viikolla tuli kuluneeksi tasan kuukausi papa-kokeesta eikä tuloksia ole kuulunut. Oon jo koittanut henkisesti varautua siihen että tällä kertaa tulos ei ole normaali, kun tuloskirjelmä odotuttaa näin pirun pitkään. Aikaisemmat on aina tullut 2 viikossa.  :/
 
Oi, onnea Hemppa sulle ja onnea pikku matkustajan matkalle!

Mulla ei ole vielä edes kuukautiset alkanut, eikä kyllä ole suostumusta miehen puoleltakaan tullut ja luulenpa ettei tulekkaan vielä ainakaan pariin-kolmeen vuoteen. Mutta täytyy vaan nauttia täysillä nyt tytöstä, eikä vaan haaveilla toisesta.

Meidän koirasta on sen sijaan tulossa "isä" :D Ja nyt mietitään että otettaisko me pentueesta itelle toinen koira. Harmittaa vaan kun luovutus olisi mahdollisesti tammi- helmikuussa ja olen juuri tuohon aikaan palaamassa töihin (jos vaan hoitopaikka järjestyy, nekun on täälläkin aika kiven alla...) Niin en sitten tiedä. Kun eihän sitä pikkukoiraa voi heti päiviksi jättää kotiin. Että voi olla pelkkää haaveilua vaan tämäkin. Mutta haaveiluhan on kyllä aika kivaa :)
 
Hansu79, mulla mennyt papa tuloksissa aina se 5 viikkoa, että ei se aika silti välttämättä tarkoita siinä mitään.
 
Kiitos kaikille onnitteluista! Aika nopsaan tämä tosiaan mukaan tarttui mutta parempi näin. :) 

della_79, toivon todella että teille tarttuu myös pienokainen mukaan vähän helpommin kuin ekan kohdalla. Ja muistaakseni jostain olen kuullut että toinen tulee jo sitten lyhyemmällä yritysajalla koska äidin paikat on jo tottunut "raskaustilaan". En tiedä onko tuota tutkittu mutta toivotaan että pitää paikkaansa. :) 
Ja siellä Ilonan sairastelut onneksi jo voiton puolella, kurjia tuollaiset vialliset tuotteet. 

Hansu79, sinnekin lähettelen miehelle terveisiä että se kolmannen aika on nyt eikä myöhemmin ja kaikki ne perustelut miksi kolme eikä kaksi! :D Itse muuten ajattelin myös alkaa Empulle sekoittamaan tavanmaitoa korvikkeeseen pikku hiljaa tuossa reilun 10kk iästä lähtien. Samoin tein esikoisen kanssa ja hää joi 11kk1vko ikäisenä pelkkää lehmänmaitoa vaikka suositushan on vasta vuoden iästä. Ongelmia ei tullut joten miksi ei. Varoivaisesti kuitenkin edettiin. Ajattelin siis toimia samoin nyt toisen kanssa. Ja maustamatonta luonnon jogurttia meillä on syöty jo kuukauden päivät. Hyvin massu kestää. Ja kevytmaitoa juotettiin esikoiselle ja juotetaan myös kakkosellekin. Ei kyllä aleta sen takia ostamaan rasvatonta maitoa erikseen. Viimeksi taisin neuvolassa sanoa että kevytmaitoa juodaan (siis Aleksin kohdalla) eikä nlatäti sanonut siitä mitään. 

Hannan, teillähän on neidillä kiire. :) Muistuu mieleen ihan esikoisen vauva-aika. Onneksi Emppu ei vaikuta yhtä rohkealta ja huimapäältä. Tukia vasten kävelee kyllä hirveetä kyytiä mutta kun jää seisomaan tuetta, ei uskalla vielä ottaa askelia. Eikä haittaa kyl yhtään! 
Sinnekin ukolle terkut että pienempi ikäero on kokemuksesta parempi kuin isompi. Jos semmonen on mahdollista toteuttaa! 
 
Hemppa, toivottavasti terveisesi uppoaisi luupäisen insinöörin kaaliin. ;) Olisi vaan niin mahtavaa saada vielä se kolmas pikkuinen. Ehkä jopa se isin pikkurinsessa...sitä vaihtoehtoa tosin en uskalla ajatella etukäteen. :) Hullu mikä hullu, siis minä. Kun sitten meillä olis kolme vaippa-apinaa ja täyspuettavaa. :P Meidän adhd-esikoinen kun ei potalle istu 5s pitemmäksi ajaksi ja kaikenmoiset rätit ja lumput ei vois vähempää kiinnostaa. ;)
Meillä taisi mennä hiukan päälle vuoden Santun siirtyminen kevytmaitoon. Hoitoon mennessä 11-kuisena joi vielä korviketta hoitajien harmiksi. Ja olen mä neuvolassa uskaltanut tunnustaa kevytmaidon käytön esikoisella, Santtu vaan on ollut aika lailla pikkuveljeään kevyempi kautta linjan...vaikka nykyään Santtukin on jo aika iso ja bmi huolestuttavankin lähellä 25. :/

Hannan, lohduttavaa kuulla että pitemmänkin ajan kuluttua voi saada hyviä tuloksia. Mulla on viime vuosituhannelta lähtien tulleet vastaukset 2 viikossa, joten nyt sitten periaatepessimistin mieli keksii vaikka mitä kauhuskenaarioita. :)

Muoks. Mitenkäs muuten, meinasitteko ottaa pienille kausi-influenssarokotteen? Kun tuossa jokin aika sitten taas nostettiin sitä rokotteen ja narkolepsian yhteyttä tapetille. Meillä hiukan vielä arvotaan ottaako vai ei. Pojat menee hoitoon just pahimpaan influenssasesonkiaikaan, joten hirvittää toisaalta ajatus 2-3 viikon sairasteluista puhumattakaan jälkitaudeista. Toisaalta ollaan pysytty ihan hyvin terveinä tähänkin asti,tosin ei ollakaan hirmuisesti liikuskeltu lapsikerhoissa tms. 
 
En aio rokottaa tyttöä. En ole koskaan itellekkään tuota ottanut.
 
Me ei rokoteta tyttöä mutta pojan kohdalla rokotetta mietitään vielä. Pojalla siis astmaepäily ja muutenkin flunssat pitkittyy ja ovat rajumpia. Ollaan kuitenkin kotona mutta eihän me koko talvea voida piileskellä kotona joten harkitaan kyllä vakavasti rokotetta pojalle. Itsekin saisin sen ilmaiseksi raskauden takia, täytyy miettiä sitä itsellekin. Eka vauvaneuvola on 12.12 joten josko siellä viimestään ottaisi sen jos ottaa. 
 
oon nyt ollut 1,5vkoa töissä.. ensimmäinen päivä oli ihan järkyttävä, tuntui ku en olis ikinä töis ollutkaan.. niin outoja asioita puhuivat :D mut nyt menee työt ihan niin ku ennenkin.. :)

tyttö tykkää olla tosi paljon hoidossa :) aamulla kun oon vienyt on ryöminyt heti hoitotädin syliin tai halailemaan muita lapsia :) ja kun haen tytöstä näkee selvästi, että aijjaa sä tulit jo hakemaan.. kun hoitotäti antaa tytön mulle, on pari kertaa tullut itku :D että ei voi kovin kamala paikka olla :) mikä taas helpottaa mun oloa, kun tiedän, että tyttö tykkää olla siellä.. eikä tartte jättää pää punaisena huutavaa lasta sinne..

ja pakko kai se on myöntää, että pienen pienen pientä vauvakuumetta on havaittavissa :D toivottavasti on ohimenevää, mies ei ole innostunut toisesta lapsesta, vielä.. mut sehän menee niin, että mies on perheen pää, mutta nainen sitä päätä pyörittää ;) ainut on, että mielessä on niin selvästi mun ''vaikea'' odotus, että se on ainut minkä takia vauvakuume on vielä pieni :D mutta katsellaan mihin suuntaan tää tästä lähtee.. pillerit mulla on, mutta jos päätetään, että toinen saa tulla niin ne on helppo jättää sit pois :) onnea vielä kaikille plussanneille :)

tämmöstä meillä :)
 
Heippa kaikille Tammikuisille ! Täällä on ollut kova rumba pienen syntymän jälkeen, mutta välillä olen kuitenkin lukemassa käynyt juttujanne :) Olemme muutaaneet ja mieheni uudet työkuviot ovat vaatineet hänen työtahtinsa melkein ympärivuorolkautiseksi :( Onneksi poikamme nukkuu hyvin ja on rauhallinen tapaus :) Pieni ihana poikamme on kasvanut huimasti ja uusimmat mitat 10kk neuvolassa olivat 10960g, 79cm, ja päänympärys 47,2cm :) Poikamme konttaa, liikkuu tukea vasten ja seisoo tuetta pitkiä aikoja, ensi askeli odottaessa siis :) Huomaan, että täällä on muitakin jotka ovat uudestaan raskaana tai haaveissa uusi raskaus :) Itse sain juuri eilen plussan testiin !! Onnellinen olo on, luulin ettei tästä kierrosta tärppäsi kun oli jo kp50 menossa ja pari negatiivista tehty muutama viikko sitten, mutta nyt näyttäisi siltä että raskaana ollaan, digitaalinen testikin näytti plussaa :) <3 meillä oli tavoite saadakin kaveril nopsaan, nyt kuitenkin rupesi jännittämään, kuinka kahden kanssa selviäisi... ;) väsymystä on, mutta muuta ei onneksi vielä ole ilmennyt, hieman jännittää sunnuntaina koittava matka teneriffalle, kuinka menee siellä jos pahoinvointia tulee.. :) hemppa, meillä taitaa sitten olla taas lähekkäin lapsoset... :) la selviää tarkemmin kun pääsen ultraan 4.12 :) onnea kaikille yrittävillle, plussatuulia !! ja miehen päänkääntöön onnea myös ;)>
 
Onnea uudesta raskaudesta Lumikki84 :) kiva kuulla teidänkin kuulumisia, tämä ketju on aikalailla hiljentynyt vauvojen syntymän jälkeen ja muutama on kirjoitellut sillointällöin.

meillä ei mitään uutta auringon alla, Ilona ei ole ehtinyt käymään vielä 10kk neuvolassakaan, se tosin olisi tiistaina, joten sitten varmaan päivittelen uudet mitat tänne :) oon tosiaan palailemassa töihin helmikuussa, joten yritin tänään soitella lähipäiväkodin johtajalle, et josko päivähoitopaikka irtoaisi ja jos ei vielä ole tietoa, haluaisin tietää, milloin asioista päätetään. olen hakenut paikkaa 5 päivää viikossa ja kokopäivähoito, mutta alan tekemään osahoitovapaata, joten tarve on vain neljä päivää/viikko. sitä hakemusta kun ei pääse päivittämään mihinkään (tein sähköisen hakemuksen jo kesäkuussa, kun tiesin palaavani töihin).

ollaan päästy tissivierotuksessa hyvään vaiheeseen ja Ilona nukkuu jo yöunet klo 20/20.30-6.00 eikä juuri heräile yöllä. aamulla otan viereen tissille ja sit imetän vielä illalla ennen hampaidenpesua ja nukkumaanvientiä. ensi kuussa on mun henk.koht. deadline eli eka lopetan jommankumman noista,en nyt tiedä kumman, mutta ehkä iltaimetys on helpompi lopettaa, kun Ilona muutenkin saa joinakin iltoina korvikkeen pullosta, kun oon treeneissä ja iskä huolehtii nukkumaanmenot.

mä täällä kuumeilen pikkukakkosta ja välillä menee kyl vähän yliki toi mun kuumeilu. pitää rauhoittua hieman ja rauhoittaa liika yrittäminenkin, meinaan eihän mulla Ilonakaan saanu alkuaan vaikka kuin yritettiin, vaan oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun luovuttiin ajatuksesta edes saada luomulasta.
 
Lumikki84, paljon onnea raskaudesta. :) Onkohan sulla la heinäkuussa kuitenkin? Tervetuloa vaan jutskaamaan sinne. :) Itse en kyllä hirveesti tykkää sinne kirjoitella kun porukkaa on niin paljon ja alussa keskitytään vain omaan napaan eikä muita paljoa huomioida. Mut luulen että se muuttuu kun tietty porukka jää juttelemaan raskauden edetessä. :) Onnellinen olet kun pääset ultraan jo kohta, mulla olis vasta 12.12. 
Mihin te muuten muutitte, muistelin että asuitte Kuopiossa? Itse kun olen myös Pohjois-Savosta niin jäi mieleen. :) 

della_79, teille kyllä toivoisin vähän nopeempaa raskautumista kuin viimeksi. Olette jo tarpeeksi joutuneet odottamaan. Itsellä tasoittui muuten kierto heti kun lopetin imettämisen kokonaan. Seuraavasta kierrosta tuli ovis ja tässä sitä nyt ollaan. 

-mai- tsemppiä miehen lämmittelyyn. ;D 
 
kiitti Hemppa, täytyy toivoa parasta, että meilläki tärppäisi nopeaa :) miehen kanssa ollaan jo hieman puhuttu strategiasta pikkukakkosen saamiseksi ja yritän lisäksi olla stressaamatta (ehkä vähemmän vaun kuumeilupalstavierailuja voisi olla avuksi :)).

päätin taas väsyneenä tytön aikaisiin aamuihin, että nyt jää imetys nro 2 pois ja lopetan aamuimetyksen kokonaan (annan vielä hetken aikaa, 1-2 viikkoa, illalla ennen nukkumaanmenoa ja jätän sitten senkin pois). Ilonalle maistuu Tuuti2, joten tissinimemiselle ei varmaan ole juuri kaipuuta. laitan tänä iltana jääkaappiin maitopullon valmiiksi ja herätään Ilonan kanssa maidolle, sitten klo 6-6.30 ja yritetään palata sänkyyn sen jälkeen ja jollei suostu palaamaan, jäädään hereille touhuamaan. nythän ollaan tosiaan viikko tai pari menty sillai, että Ilona nukkuu päiväunet omassa sängyssä (eikä saa tissiä silloin) ja menen korkeintaan viereen meidän sänkyyn nukkumaan, jos olen väsynyt.

jännä muuten, miten tuosta imetyksestä tulikin niin tärkeä juttu, mulla on meinaan melkein ahdistanut välillä luopua siitä (osittain siksi päätinkin jatkaa imetystä jonkin aikaa sen maagisen 6kk jälkeen, vaikka meillä oli alkuhankaluutemme jne.). nyt alkaa olla jo aika luopua ja Ilonakin vaikuttaa olevan jo kypsä lopettamaan, vaikka mielellään tissiä on ottanutkin tarjottaessa.

ylihuomenna mennään neuvolaan ja päivitän sitten mittoja :) hauskaa sunnuntain jatkoa itsekullekin :)
 
Tää palsta varmaan jollain tapaa ajaa meillä perhekerhon virkaa :) Mullakun ei lapsellisia kavereita hirveästi ole, niin täällä  on sitten saanu kuulla samassa "jamassa" olevien juttuja ja saanut purkaa myös omia tunteita. Olen kyllä tosi ilonen että aikoinani tänne eksyin.

Miten teillä nukutaan päiväunia? Yhdet vai kahdet? Me ollaan nyt pari päivää nukuttu vaan yhet unet ja illat on tullu paljon helpommiksi. Tyttö nukahtaa paljon paremmin.

Oli tarkotus kirjottaa pitempään, mutta nyt jää tähän. Toisen kerran sitte.
 
Hannan samaa mieltä mäkin olen, et oli kiva aikoinaan eksyä tänne ja saada "kohtalotovereita", kun ei ollut mitään kokemusta pikkuvauvoista ennen tuon oman syntymää. Toi miehen poikaki oli kuitenki jo 3,5-vuotias meille muuttaessaan ja aika omatoiminen.

Ilona on nukkunut vielä kahdet päiväunet, joskin hereilläoloaika on pidentynyt ja välillä ne toiset päikyt jää torkkuasteelle, joten on varmaan siirtymässä yksiin päiväuniin. itse päikkyaika on pidentynyt 1,5h, kun silloin ihan alussa Ilona nukkui vieressä 2h ja sit oli tässä välillä aika, kun 30min päikyt riitti :O nyt onneksi rupee nukkumaan ilman mun läsnäoloa ja itkasee, kun haluaa pois nukkumasta. oon itseki nukkunu välillä yhdet päikyt, oon vaan hipsiny omaan sänkyyn, ku Ilona on nukahtanut.

mä en meinaa millään tottua siihen, että Ilona haluaa herätä aamulla jo klo 6. aloin tänä aamuna antamaan korviketta aamulla ja se upposi hyvin. tissiä sai vielä illalla ja nyt aattelin imettää vielä 1-2 viikkoa ja sit lopetan kokonaan. mun tisseille jotenki sopii paremmin tää vähitellen lopetus.
 
aattelin tulla taas kertoo kuulumisia :)

Ilona oppi pari päivää sitten kävelemään taaperokärryn kanssa ja nyt hän ei sitten mitään muuta tekisikään ja kävelytahti on reipastunut :) nyt kärryä käytetään myös potkulautana ja tyttö vääntäytyy väliin istumaankin kärryyn, jolloin häntä saa kylläkin pelastaa siitä, kun ei itse pääse irti. kokeiltiin myös vauvapulkkaa tässä sisällä, kun Ilona oli alkuun niin epäluuloinen eikä halunnut istua pulkassa, mutta kuivaharjoittelun jälkeen istui hymy naamalla kyydissä, joten huomenna mennään sitten kokeilemaan pulkkailua ulkona :) meille tänne tuli siis parissa päivässä hanget korkeat nietokset ja Ilonan kummi toi joululahja-pulkan etukäteen.

tänään loppui myös imetys, joten historiallinen hetki sekin. lopetin aamuimetyksen viikko sitten, joten ollaan tämä viikko menty vain yhdellä imetyksellä ja huomenna ei ole sitten enää sitäkään. jotenkin haikea olo, mutta aika alkaa olla kypsä, kun pullo kelpaa ihan yhtä hyvin. katellaan, josko mullaki alkaisi toi seuraava proggis eli raskautuminen tuottaa sitten tulosta :)

kahden kuukauden kuluttua kutsuu työt ja välillä se jo ahdistaa, välillä ei. Ilona on osoittautunut aika sosiaaliseksi tytöksi ja tutussa paikassa seikkailee mielellään kauempana musta ja hakeutuu tuttujen ihmisten (mm. muut muskariäidit ja jumppaohjaaja) seuraan. Ilona tykkää myös kovasti toisista lapsista ja jokeltelee heille innoissaan. kaipailen välillä jo töihin, välillä ahdistaa luopua tästä kotiäidin elämästä ja menoista (jumppa ja muskari loppuivat tällä viikolla). onneksi meillä on sentään perjantait sitten helmikuussa ja aattelin olla ne enimmäkseen kotosalla.
 
Täälläkin olisi kuukauden päästä töihin lähtö edessä ja tytöllä siis hoitoon meno. Aloitan myös 75% työ ajalla ja teen 9 tunnin päiviä, eli hoitopäiviä tulee keskimäärin 3 viikkoon, jolloin hoitoon mennään 9-10 välillä ja mies akee tytön hoidosta 15-16.30. Tyttö tykkää muiden lasten seurasta, joita me nyt nähdään melko vähän. Hiukan kyllä ahdistaa ajatus hoitoon viemisestä, mutta onhan tuo tyttö silloin jo vuoden ikäinen ja semmonen töpykkä se kyllä on että varmasti pärjää, enemmän olenkin huolissani omasta pärjäämisestä :D

Minulla olisi tarkoitus siirtyä tavalliseen maitoon ennen hoidon aloittamista. Oletteko te jo aloittaneet tavallisen maidon juomista? Millä aloitatte/aloititte? Itse ajattelin täysmaitoa, ehdottomasti ei rasvatonta kun tuo tyttö on muutenkin niin hoikkanen. Imetystä en aio lopettaa kokonaan hoidon takia vaan jatkan ainakin aamu/ilta imetystä. Päivä imetykset on ehkä lopetettava ihan itsenikin kannalta ettei työpäivinä räjähdä :)
 
Ja jos jollain on jo kokemusta hoidon aloittamisesta nyt tai aiempien lapsien kohdalla niin haluaisin kuulla (kannustavia ja positiivisia ) kokemuksia.
 
Hannan,

meillä neiti aloitti 12.11.12 hoidon, on tuossa tien toisella puolella yksityisellä perhepäivähoitajalla.. on aina 2 lyhyempää viikkoo (3pv) ja sit yks täys viikko (5pv) ja sit alkaa alusta :D menee siis mun ilta/aamuvuorojen mukaan noi hoitoajat.. kun meen aamuun vien 6.30-9.30 välillä ja haen 16 jälkeen.. ku meen iltaan, vien 11.30 ja mies hakee sit ku tulee töistä..

mut siis.. neiti tykkää ihan hirveästi olla hoidossa :) alussa ei meinannut ollenkaan lähteä kotiin sieltä, tuli vain itkua ja huutoa ku menin hakemaan.. :D siellä hoidossa on myös 2 melkein 2 veetä ja hoitajan oma poika 4 vee.. neiti tulee kaikkien kanssa hyvin juttuun, jopa niin hyvin, et toinen 2 vee saa neidistä aina vessaseuraa itselleen :D tykkään myös tosta meidän hoitotädistä tosi paljon :) on tosi rauhallinen ja muutenkin iloinen ja pirtsakka :) meidän neidin makumaailma on myös laajentunut hoidossa, mm. ennen hoitoon menoa söi vain pilttejä ja bonia, nyt ei tahtoisi mikään muu mennä ku kotiruoka.. mikä on tosi hyvä! :) kertaakaan ei oo mun perään itkenyt ku olen hänet sinne vienyt, mulle se ensimmäinen päivä oli kamala.. siis ne hurjat 2,5h mitkä oona oli siellä yksin.. :D nyt ollaan kummatkin jo niin hyvin sopeuduttu tähän, et menee jo ihan omalla rytmillään :)

lisättäköön vielä, että olisin PALJON mieluummin jäänyt hoitamaan neitiä kotiin, se ei vain ollut mahdollista.. senkin takia on siis hyvä, että ollaan löydetty HYVÄ JA LUOTETTAVA hoitopaikka, missä oonan on hyvä olla ja mihin oona myös tykkää mennä :)

semmosta on meillä hoidon kanssa, ei mitään negatiivista :)
 
Takaisin
Top