Onnea uudesta raskaudesta Lumikki84 :) kiva kuulla teidänkin kuulumisia, tämä ketju on aikalailla hiljentynyt vauvojen syntymän jälkeen ja muutama on kirjoitellut sillointällöin.
meillä ei mitään uutta auringon alla, Ilona ei ole ehtinyt käymään vielä 10kk neuvolassakaan, se tosin olisi tiistaina, joten sitten varmaan päivittelen uudet mitat tänne :) oon tosiaan palailemassa töihin helmikuussa, joten yritin tänään soitella lähipäiväkodin johtajalle, et josko päivähoitopaikka irtoaisi ja jos ei vielä ole tietoa, haluaisin tietää, milloin asioista päätetään. olen hakenut paikkaa 5 päivää viikossa ja kokopäivähoito, mutta alan tekemään osahoitovapaata, joten tarve on vain neljä päivää/viikko. sitä hakemusta kun ei pääse päivittämään mihinkään (tein sähköisen hakemuksen jo kesäkuussa, kun tiesin palaavani töihin).
ollaan päästy tissivierotuksessa hyvään vaiheeseen ja Ilona nukkuu jo yöunet klo 20/20.30-6.00 eikä juuri heräile yöllä. aamulla otan viereen tissille ja sit imetän vielä illalla ennen hampaidenpesua ja nukkumaanvientiä. ensi kuussa on mun henk.koht. deadline eli eka lopetan jommankumman noista,en nyt tiedä kumman, mutta ehkä iltaimetys on helpompi lopettaa, kun Ilona muutenkin saa joinakin iltoina korvikkeen pullosta, kun oon treeneissä ja iskä huolehtii nukkumaanmenot.
mä täällä kuumeilen pikkukakkosta ja välillä menee kyl vähän yliki toi mun kuumeilu. pitää rauhoittua hieman ja rauhoittaa liika yrittäminenkin, meinaan eihän mulla Ilonakaan saanu alkuaan vaikka kuin yritettiin, vaan oikeastaan vasta siinä vaiheessa, kun luovuttiin ajatuksesta edes saada luomulasta.