Moi kaikille myös täältä pitkästä aikaa! Täällä siis kirjoittelee SennuS, jouduin tekemään foorumin uudistuksen myötä ihan uuden käyttäjätilin ja tällä mennään nyt :) Enpäs ookkaan varmaan ikuisuuksiin täällä viimeeks käyny, mut nyt tuli sekin ajankohtaseksi
Meillä odotellaan nyt taas heinävauvelia... Saaks näin ees sanoa, mut tää oli ihan "vahinkoraskaus", mitään suunnitelmia meillä ei ollu kolmatta vauvaa tehdä, mut nyt kävi sitten näin :D
Mitäs muuta tänne... tyttö on oikee rämäpää; tulisielu, pistää paikat sekasin jos ees hetkeks silmä välttää, oma tahdo on niiin kova, että joskus oikeasti mietin, että voiks uhmaikä alkaa jo tässä iässä... Koettelee rajoja; oon joutunu turvautumaan monta kertaa siihen, että vien tytön pinnasänkyynsä jäähylle tiukissa tilanteissa. Sitten kun on rauhottunu ni itse kutsuu miut luokseen ja puhutaan, siitä mitä saa tehä ja mitä ei... Temperamenttia siis löytyy...
MUOKS. Jotain positiivistakin
Eli muuten tyttö iloinen vilkas luonne, meidän talon ilopilleri. Naurattaa meitä jatkuvasti omillajutuillaan :D Sanoja onalkanu tulla paljon. Nyt etenkin viimosen kuukauden aikana niinhirveesti sanavarasto lisääntyny. Jos itse puhun jostain, niinyhtäkkiä tyttö toistaakin sanan tuosta vain :D Ei vielä hirveästi osaa muodostaa mitään lauseita mutta hiljaa hyvää tulee :)
Poika joka jo kohtapuoliin 11 kk vanha on taas rauhallisempi tapaus. Seuraa tosi tarkasti, ja on tosi paljon miuhun takertuvampi, alkanu kanssa vierastaa; neuvolassa heti kun astuttiin huoneeseen ja näki neuvolatädin ni tuli itku. Kävelee tuen varassa, tällä hetkellä sohvia pitkin, ja aijai kun on iloinen uudesta taidostaan :D Tykkää myös tosi paljon palloista, tänään halus koko päivän tehdä niin, että kuljin itse hänen takana niin, että poika käsillaan piti kiinni sormistani ja potki palloa edellään sinne tänne. veikkaan että lähtee kävelemään pikapuoliin tällä tahdilla.
Mitä teille kuuluu?
Katoin, että
Hansu saanu perheenlisäystä
Paljon onnea teille sinne! :)
Hemppa en varmaan siutakaan ole onnitellut, eli paljon onnea teille pienestä pojasta! :) Onko arki miten lähteny käyntiin kolmen pienen kanssa? Paljos teillä oli esikoisella ikää kun kuopus synty? Meillä tyttö olis vauvan syntymätekellä 2,5 v, ja mietin et voi arki olla vielä haastavampaa.
Mitä teille kuuluu
Della? Katoin, että tekin vielä toivotte plussaa, ja toivon sitä teille todella todella paljon :)
Ainiin ja
Hannan paljon onnea teille uudesta pienokaisesta!
Ehdin tossa pari päivää sitten jo ilmottautua tuonne heinäkuisiin, ja katoin että siellä taitaa olla muitakin tuttuja nimiä meistä tammikuisista2012, tai sit on vaan muuten tuttuja nimia foorumilla :D
Nyt lähen nukkumaan :) Hyvää alkutalvea kaikille! :)