Ihanaa kun kysyitOliko sulla tänään se ultra?? Miten meni? Toivottavasti kaikki hyvin![]()

Kyllä siellä viikkoja vastaava vauveli oli 9+3. Liikkui ja sydän löi vimmatusti. Epäili että vuoto olisi tullut kohdunkaulalta kun siellä punoittavaa oli ja hematoomaa ei ultralla löytynyt. Kyllä se huojensi. Ja pahoinvointikin palasi takaisin, tervetuloa
välillä vain ihan unohtaa että on raskaana, kun on normaaliolo. Mutta eiköhän se ala pian kunnolla tuntua kun tulee liikkeitä ym. Väsymys on kyllä ihan uskomatonta, en pärjää ilman päikkäreitä
Mun parhaalla kaverilla on ivf-hoidot ja alkio laitettu viikko sitten, toivon että onnistuu... Jotenkin tuntuu pahalta kun itse raskauduin tosi nopeasti ja heillä useampi epäonnistunut hoito takana. Tänään hän sitten oli surullinen kun sanoi tietävänsä ettei nyt tärpännyt, mutta vasta viikko kulunut niin kiinnittyminenhän on just, yritin tsempata kovasti... Voi kumpa kaikille suotaisiin raskaus ja oma vauva

Masunkasvatusterkut kaikille

Eli mies pääsee mukaan nt ultraan.
Miten nää sairaalatkin voi näin poiketa linjasta.
. Ehdin juuri reilu kuukausi sitten sanoa, että luojan kiitos en ole nyt korona-kriisin keskellä raskaana. Ja kuinkas sitten kävikään. Elämällä oli taas joku opetus ja muita suunnitelmia mun varalle

Toivoin vaa et alkaispa se synnytys jo pian