Tammikuiset 2021

Täällä julkisella puolella keskustelu on näköjään jo kovasti hiljentynyt, ehkä tammikuista odottavat elää jonkinlaista suvantovaihetta raskaudessa. Itsellä ainakin monet pelot ovat lieventyneet ja uskallan jo vähän intoillakin. Kaikki tehdyt hankinnat ja postissa tullut äitiyspakkaus mukavasti konkretisoi tätä vauva-asiaa.

Sain vihdoin itsekin viestiurakan täyteen ja pääsy salaiseen ryhmään on toivottavasti lähellä!
 
Mietin itse tässä, että kuinka nopeasti ihmiset on saaneet sen äitiyspakkauksen? Laitoin hakemuksen menemään syyskuun puolella (olisiko ollut 24. päivä, eikä ole vielä kuulunut mitään).

Salaisella puolella on tosiaan vähän aktiivisempaa, itsekin unohdan tämän "julkisen" puolen välillä kokonaan. Toisaalta, myös töissä on niin hektistä tällä hetkellä, että unohtuu useimmiten myös se salainenkin puoli :meh:
 
Mietin itse tässä, että kuinka nopeasti ihmiset on saaneet sen äitiyspakkauksen? Laitoin hakemuksen menemään syyskuun puolella (olisiko ollut 24. päivä, eikä ole vielä kuulunut mitään).

Salaisella puolella on tosiaan vähän aktiivisempaa, itsekin unohdan tämän "julkisen" puolen välillä kokonaan. Toisaalta, myös töissä on niin hektistä tällä hetkellä, että unohtuu useimmiten myös se salainenkin puoli :meh:

Aika tarkkaan kaksi viikkoa hakemuksen jättämisestä oli jo pakkaus noudettavissa matkahuollossa. Oli kyllä kelalta yllättävän nopea päätöksen teko, ja lähetys... :wideyed:
 
Mietin itse tässä, että kuinka nopeasti ihmiset on saaneet sen äitiyspakkauksen? Laitoin hakemuksen menemään syyskuun puolella (olisiko ollut 24. päivä, eikä ole vielä kuulunut mitään).

Salaisella puolella on tosiaan vähän aktiivisempaa, itsekin unohdan tämän "julkisen" puolen välillä kokonaan. Toisaalta, myös töissä on niin hektistä tällä hetkellä, että unohtuu useimmiten myös se salainenkin puoli :meh:

3 viikkoa ja 1 päivä meni hakemuksesta että oli paketti noudettavissa.
 
Mietin itse tässä, että kuinka nopeasti ihmiset on saaneet sen äitiyspakkauksen? Laitoin hakemuksen menemään syyskuun puolella (olisiko ollut 24. päivä, eikä ole vielä kuulunut mitään).

Salaisella puolella on tosiaan vähän aktiivisempaa, itsekin unohdan tämän "julkisen" puolen välillä kokonaan. Toisaalta, myös töissä on niin hektistä tällä hetkellä, että unohtuu useimmiten myös se salainenkin puoli :meh:

Päivää vaille 2 viikkoa meni hakemuksen jättämisestä niin oli paketti matkahuollossa. :rolleyes:
 
Kolmisen viikkoa meni, käyttivät hyväksi koko sallitun käsittelyajan ennen kuin päätös tuli ja paketti lähti postiin.
 
Meillä päätös tuli jo seuraavana päivänä hakemuksen laittamisesta ja pakkauksen tuloon meni vain viikko. Olin kyllä ihmeissäni! :wideyed:
 
Nyt kun kävin katsomassa Kelan sivuilta, niin päätös on annettu eilen :D Eli parin viikon sisään voi jo alkaa odottaa pakettia saapuvaksi. Ei sillä, että sillä mikään kiire vielä olisikaan :)
 
Meillä päätökseen meni viikko ja siitä 1.5vk niin oli paketti noudettavissa :happy:
 
Mä odotan pakkausta jo kolmatta viikkoa päätöksestä :D eihän sillä kiire ole, mutta olisihan se kiva saada jo kun tilattu.
 
Täällä taas pitkästä aikaa kun vauva päätti laittaa töpinäksi! Meidän bebestä ei kyllä enää tammikuista tule!

Nyr viikot 34+0 ja lapsivettä alkoi tihkumaan. Tänään otettiin tarkkailuun ja vauvalla on kyllä kaikki hyvin onneksi, tosin kääntynyt perätilaan sitten viime viikon neuvolan. Aloitettiin antibiootit ja kortisoni keuhkoja varten, mutta ei onneksi supistele ja vauva on tosi aktiivinen!

Nyt sitten odotellaan sairaalassa kunnes vauva syntyy. Luultavasti lähtee itsestään käyntiin kahden viikon sisään mutta jos ei niin käynnistys viikolla 37.

Perätilaa seurataan, sen verran liikkuva kaveri ja vielä runsaasti vettä niin hyvällä tuurilla heittää vielä voltin. Jos ei niin lonkat tarkistetaan magneettikuvauksella ja sitten mietitään mennäänkö alateitse vai sektiolla. Kokoarvio tällä hetkellä 2200g eli helposti pitäisi kuulemma sujahtaa ulos! Itse oon ihan hyvillä mielin, hoito on ollut niin hyvää ja antanut luottavaisen mielen!
 
Hiljaisuus kyllä vallitsee täällä.
8 lapsi on tulossa aiemmat 13v, 11v,10v,7v, 5v, 2v ja 1v
Ehkä on esikoisen kanssa sama syntymäpäivä katsotaan kun sitten ne aloittaa kun 42vko täynnä käynnistämään.
 
Takaisin
Top