Tammikuiset 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Ma-Ma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Liityn myös tänne ketjuun, itsellä nyt omien laskujen mukaan 5+0 ja plussasin ekan kerran viime sunnuntaina. Ollut enemmän tai vähemmän menkkamaisia tuntemuksia siitä lähtien ja tänään on kolotellut aika paljon munasarjojen kohdalta varsinkin oikealta puolelta, ja särky säteilee jopa oikeaan jalkaan. Onko muilla tällaista jatkuvaa kolottelua, vai mahtaakohan olla normaalia..? Olen myös heräillyt joka yö aamuyöstä kun on ollut levoton olo ja vatsassa tuollaista kolottelua ja vähän paineen tunnetta.
Mulla on ollut ihan samanlaista! Tänään joko 5+1 tai 5+3, kierto niin sekanen. En osaa sanoo onko normaalia, en muista esikoisesta olevan tämmöstä. :shifty: Varasin alkuraskauden ultran 12.5. Saa sitten nähä mikä on meno. :banghead:

Mä oon jo monta kertaa laskeskellut kalenterista viikkoja. :rolleyes: Voi kun saataisiin nt-ultra ennen juhannusta niin voisi kertoa sitten uutiset kaikille asianosaisille.

Ootteko ladannut jotain raskaus app? Mulla oli esikoisesta joku, jossa oli hauskasti aina joka viikko "hedelmä", minkäkokoinen oli sikiö. En vaan muista mikä ihme se oli. Oli tyyliin ensin puolikas rusina ja lopuksi Vesimeloni :D

Ootteko ladannut jotain raskaus app? Mulla oli esikoisesta joku, jossa oli hauskasti aina joka viikko "hedelmä", minkäkokoinen oli sikiö. En vaan muista mikä ihme se oli. Oli tyyliin ensin puolikas rusina ja lopuksi Vesimeloni :D

Mulla on raskaus+ ja siinä on myös nuo, olisiko sama? :)

Hei. Täällä sivussa seurailen ja mikäli kaikki etenee hyvin niin lisään itteni tuonne listaan. Eli ehkäisy lopetettiin ja heti eka kierrosta tärppäs, se menikin sitten heti alkujaan kesken:bored: vuoto alkoi ja kesti reilu viikon, siitä kahden viikon kuluttua tikutin vahvan oviksen ja eilen plussasin digillä 1-2 ja apteekin testeillä selkeät plussat. Ovulaation mukaan nyt on 3+5 joten varovaisesti vielä ollaan. Viimeksihän tuhrutti jo ennen plussaa mutta nyt ei onneksi sitä ole näkynyt ollenkaan. Toivottavasti kaikki menis nyt hyvin :thumright LA olis sitten tuolloin 12.1.

Nyt olen potenut oireita; kipeät arat tisut ja ihan jäätävät reisisäryt, varsinkin oikea reisi oli eilen ihan tulessa, outo oire :scratch

Tämä baby olisi hyvin tervetullut ja toivottu, meillä on jo ennestään 4 lasta joten iltatähtönen tästä tulisi, ikää mulla siis 35 - v ja mies pari vanhempi :wav

Onnea uusille plussanneille <3

Mä en vielä tehnyt uutta rt. Odotan maanantaihin, mutta tuntemukset on aika vahvat että, pikkuinen olisi vielä mukana menossa! :) (ellei tää ole vaan mielikuvitusta) Väsyttää, kaikki vituttaa, kokoajan nälkä ja nyt aamuisin etoo enemmän kun aiemmin ja meinasin oksentaa aamupalalla kun kahvia hörppäsin. Kahvi oli kuopuksen kanssa kyllä sellainen, et hajukin sai yökkäämään puhumattakaan sainko juotua :D

Mulla oli aiemmin se preglife sovellus käytössä, ihan toimiva oli.

Mulla on Preggers -niminen sovellus ja siinä on just eri hedelmillä kuvattu kokoa. :cool:

Pelottaako teitä tämä maailmantilanne? Mä en voi käsittää, kuinka mahdottomuus meille oli tulla toisen kerran raskaaksi (voin salaisella puolella kertoa tarkemmin sitten) & nyt kun se tapahtui, on maailmanlaajuinen virus liikenteessä josta kukaan ei tiedä mitään ja miten vaikuttaa esim sikiöön...

Hei osaisiko kukaan kertoa mulle miten noi sovellukset laskee raskausviikot?
Suoraan menkoista laskettuna mulla on nyt 5+1, oon käyttänyt kuukautisten seuraamiseen omaa sovellusta, se näyttää juurikin tuon 5+1, menkkojen ekassa päivästä laskettuna.
Mutta preggers ja preglife näyttää 4+4 vaikka syöttää sinne milloin viimeisimmät menkat on alkaneet.. :wideyed:

Mietin kun varasin varhaisultran omien laskujen mukaan 7+0, mutta nyt jännittää varasinko liian aikaisin.. :sorry:

Moikka. Varovaisesti täällä vielä kirjoittelen. Keskiviikkona tein testin ja haalea viiva tuli. Oon 34v ja ennestään 2 lasta löytyy. Ensviikolla tarkoitus vielä tehdä digitesti. Ei lainkaan suunniteltu juttu, ehkäisy kai petti la osuis laskurin mukaan jonnekin 2.1.

Liitteet

• 03058019-7F03-45F4-8B14-A0F0923E2538.jpeg
    03058019-7F03-45F4-8B14-A0F0923E2538.jpeg
    22.9 KB · Katsottu: 23
Hei osaisiko kukaan kertoa mulle miten noi sovellukset laskee raskausviikot?
Suoraan menkoista laskettuna mulla on nyt 5+1, oon käyttänyt kuukautisten seuraamiseen omaa sovellusta, se näyttää juurikin tuon 5+1, menkkojen ekassa päivästä laskettuna.
Mutta preggers ja preglife näyttää 4+4 vaikka syöttää sinne milloin viimeisimmät menkat on alkaneet.. :wideyed:

Mietin kun varasin varhaisultran omien laskujen mukaan 7+0, mutta nyt jännittää varasinko liian aikaisin.. :sorry:
Mullakin tuli eri viikot vai.fi laskurilla ja sit noilla sovelkuksilla (2 eri sovellusta vielä) tosin mulla ei heittäny muistaakseni kuin päivän tai kaks..

Hello varovasti täältä myös heiluttelen, LA olis 8.1. Parin viikon päästä olis neuvola ja tarkistetaan tilanne, naistentaudeilla tarkistetaan kystan tilanne. Mulla on ennestään 5-vuotias tytär aikasemmasta liitosta, erottu tytön isän kanssa 2016 9v suhteen jälkeen. Oon ite (vielä) 26v, mies 28v, pidetty yhtä reilu 3v.
kierukka poistettu tammikuussa, ajatuksella et tulee jos tulee, ja nyt se sitten tuli hiukan epäuskonen olo oli ja eka ajatus oli kyllä et ”ei vittu” mutta ihan superilosia täällä ollaan, odotetaan kyllä innolla et päästäis vähän eteenpäin et olis vähän helpottuneempi olo asian suhteen. Miehelle eka lapsi, mulle siis toinen. Tytär on mulla jokatoinen viikko, jokatoisen isällään, asutaan Porissa 7v lapukan kanssa

tsemppiä kaikille odottajille ❤️

Heippa!
Täällä kahden lapsen äiti ‍♀️. Tein reilu viikko sitten plussan ja laskurin mukaan la on 2.1.
Olen itse 29v, mies täyttää kesällä 40v ja lapsemme on 7v ja 3v.
Tämä pikkuinen tuli suurena yllätyksenä, kun lapsiluvun piti olla jo täynnä. onnella kuitenkin odotamme häntä tänne saapuvaksi ja toivomme vain että hän pysyy matkassa ja olisi terve .
Aiemmin kun ajattelin mahdollisuutta raskautua vielä, tuntui ajatus mahdottomalta. Sitten kun tein plussan, ei mikään tuntunut niin oikealta .

Muokattu viimeksi:
Moi kaikki! Oon tässä lueskellu teidän juttuja ja miettiny uskallanko vielä tulla kirjottelemaan. Kiva olis kuitenki jutella näistä asioista kun en vielä halua muille kertoa. Taustalla siis kaksi keskenmenoa viime kesänä ja alkusyksystä, joten aika varovaisin mielin tässä vielä ollaan.

Olen 36v, mies 37v. Meillä on yksi yhteinen lapsi (06/18) ja miehellä lisäksi lapsi edellisestä liitosta. Mies ei ole edelleenkään varma, haluaako enempää lapsia, mutta muuta ehkäisyä meillä ei ole ollut käytössä, kuin ”varmat päivät”. Sillä tässä sitten taas ollaan :grin Keskiviikkona sain testiin hyvin haalean haamulaisen ja siitä on sitten tasaisesti viivat vahvistuneet. La olisi 9.1. ja tänään siis 4+1, vielä en kuitenkaan uskalla lisätä itteäni listaan. Toivon niin kovasti, että tällä kertaa tämä onnistuisi ja saataisiin kesäkuiselle pikku sisarus :happy:

Moikka kaikille täältäkin! Muutama viikko on tullut keskustelua seurattua ja nyt uskaltauduin kirjautumaan ja kommentoimaan.

Ensimmäinen positiivinen testi tuli tehtyä jo ennen menkkojen poisjääntiä. Tikutettiin vahva ovis 10.4. ja siitä saakka on tullut seurailtua mihin tilanne kehkeytyy :) Nyt viikkoja 5+2 ja la 1.1.

Aikaisempia lapsia meillä ei ole, mutta raskaus on toinen. Ensimmäinen plussa saatiin tammikuussa ja se todettiin tuulimunaksi viikolla 7. Tapahtuneet kummittelee kurjasti mielessä. Toivon kuitenkin sydämeni pohjasta, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin :love7

Tervetuloa mukaan myös uusille :Heartred

Toivotaan paljon tarrasukkia kaikille matkaan, niin saadaan sylit täyteen alkuvuonna:love7

Tämä foorumi on kyllä ainutlaatuinen, aina saa (ja pitää) puhua ja kysyä mieltä askarruttavista asioista, täältä löytyy paras vertaistuki, tsemppaus ja myötäeläminen kaikkiin tilanteisiin:Heartpink

Takaisin