Tammikuiset 2021

Haalean viivan sain tällä rfsu;n testillä ja menkat 3pv myöhässä. Täytynee varmaan vielä yksi cb digi testi ostaa

Carliina, minäkin tein ekan haalean viivan tuolla rfsu;n liuskalla, kesti ja kesti ennen kuin mitään näkyi!
 

Liitteet

  • 20200427_065508.jpg
    20200427_065508.jpg
    16.4 KB · Katsottu: 41
Haalean viivan sain tällä rfsu;n testillä ja menkat 3pv myöhässä. Täytynee varmaan vielä yksi cb digi testi ostaa

Carliina, minäkin tein ekan haalean viivan tuolla rfsu;n liuskalla, kesti ja kesti ennen kuin mitään näkyi!

Nyt on selkeä plussa!
 
Onnea plussanneille :happy: aiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.
 
Onnea plussanneille :happy: aiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.

Mä en ole käynyt koskaan varhaisultrassa, raha kysymys Varsinkin nyt kun kotihoidontuella tän 1v kanssa. Haluaisin kyllä, mutta maltan mieleni sitten nt-ultraan jos niin pitkälle päästään
 
Tervehdys kaikki mammat!

Ihan hassua, en koskaan uskonut löytäväni itseäni tämmöisiltä keskustelupalsoilta itse kirjoittamasta. Ahkerasti vauvahuuruissani kyllä niitä lukenut :angelic:

Olen siis 28-vuotias, entuudestaan kahden lapsen äiti. Saimme ensimmäisen lapsemme 01/11 (tuolloin minä 19v ja mieheni 21v) ja toisen 08/12. Vuosia uskoin lapsilukumme olevan täynnä, kunnes vauvakuume nosti viime kesänä päätään "vanhoilla päivillä" :laughing002. Päätimme miettiä asiaa syksyn yli (tiedossa oli ulkomaan matkaa yms) ja aloittavamme yrityksen vuodenvaihteessa, jos edelleen tuntuu siltä. Fiilikset vetivät vuoristorataa, joka toinen hetki vauvankaipuu oli todella kova ja esikoisemme täyttäessä tammikuussa 9 vuotta, tuntui puolestaan "orastava vapaus" todella hyvältä. Miehelle sitten iski kovempi vauvakuume, kun hänen molemmat sisaruksensa ilmoittivat tulevista perheenlisäyksistä loppuvuodesta 2020, kuukauden erolla lasketusta ajasta. Nyt sitten meilläkin tärppäsi, mutta "vierähdimme" juuri ja juuri 2021 puolelle :)

Menkkojen virallisesta mahdollisesta alkamispäivästä ei ole tarkkaa tietoa, oma kiertoni on heitellyt 30-36kp välillä. Menkkojen pitäisi alkaa ehkä vappuna? Ovulaatiotakaan en saanut kunnolla tikulla kiinni ja ovisoireet olivat poikkeuksellisen vähäiset. Uskon kuitenkin O:n olleen 15. - 17.4. hujakoilla. Vähän kuitenkin ihmetyttää se, että sain CB:llä jo eilen "raskaana 1-2vk" ja PC (herkkyys 25) antoi jo selkeän viivan päiväpissasta 3,5h pidätyksellä, vaikka Vau.fi:n raskauslaskurin (hedelmöityshetkestä) mukaan viikkoja olisi eilen ollut vasta 3+3. Raskauskeijun erittäin herkät liuskat puolestaan antoivat aamupissasta vain todella haalean, melkein näkymättömän haamun.

No tiedä näistä. Jos nyt vaan pysyy matkassa, niin ultrahan sen lasketun ajan aikanaan määrittää :)

Kivaa (ja hassua) tulla tänne seurailemaan teidän muiden kirjoittamista ja liittyä kerrankin itse mukaan!
 
Onnea plussanneille :happy: aiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.

No vähän kyllä itseä kutkuttelisi ajatus varhaisultrasta. Mieheni tuota kylläkin piti ihan turhana rahanmenona..:shifty: Tahtojen taistelu ehkä edessä :D
 
Soitin juuri lapsettomuuspolille ja kerroin uutiset. Meillä on nyt varattuna sinne varhaisultra kolmen viikon päähän. Yksi pakastettu alkiokin jäi pakkaseen. Toivotaan, että saa nyt siellä pysyäkkin hetken :)


Onnea plussanneille :Heartbigred
 
Soitin juuri lapsettomuuspolille ja kerroin uutiset. Meillä on nyt varattuna sinne varhaisultra kolmen viikon päähän. Yksi pakastettu alkiokin jäi pakkaseen. Toivotaan, että saa nyt siellä pysyäkkin hetken :)


Onnea plussanneille :Heartbigred


Tsemppiä kovasti odotukseen! :Heartred
 
Soitin juuri lapsettomuuspolille ja kerroin uutiset. Meillä on nyt varattuna sinne varhaisultra kolmen viikon päähän. Yksi pakastettu alkiokin jäi pakkaseen. Toivotaan, että saa nyt siellä pysyäkkin hetken :)


Onnea plussanneille :Heartbigred


Hei, mä soitin kanssa just ivf hoitajalle. Liityn varovasti teidän seuraan :)
 
Varhaisultraan odottelen hoitajan soittoa, luulen että meille tehdään se. Ettei turhaan peruunnu hoidot. Liityn varovasti siksi joukkoon, kun viimeksi ei mennyt hyvin. Plussasin ennen hoitoja ja sit kuitenkin meni kesken...
 
Heips! Tein noin 4päivää sitten raskaustestin. Plussaa näytti. Laskettuaika olisi 31.12. mutta taidan olla täällä ryhmässä aktiivisempi, kuin Joulukuisissa. Veikkaan lasketun siirtyvät Tammikuun alulle ultrassa, jos sinne asti päästään. :sorry:
 
Moikka. Täällä kirjottelee 25 vuotias, 8kk ikäisen vauvan äiti. Tammikuisen laskettu aika olis ehkä 3.1 ja nyt olis rv 4+1. Haamun sain jo 3+3 ja digillä plussan 3+5.

Meillä kävi niin, että lopetin pillerit maaliskuussa ja heti tärppäsi ilman mitään yritystä. Tää tuli ihan yllätyksenä, sillä imetän vielä ja ennen esikoista kierto oli todella epäsäännöllinen. Olin siis varma etten vielä tulis raskaaksi. Nyt kuitenkin jännätään ja toivotaan, että pieni pysyis matkassa mukana. :Heartred

Haaveilen varhaisultrasta, mutta koitan nyt vielä malttaa mieleni. :grin
 
Onnea plussanneille :happy: aiotteko käydä varhaisultrassa ? Mä varasin jo muutaman viikon päähän, oon joka raskaudessa käynyt joten nyt kanssa ois tarkotus.

Meillä on tarkoitus mennä varhaisultraan. Varattiinkin viikonloppuna ultra-aika 15.5 Kaunis odotukseen.
Taustalla km ja me molemmat haluamme nyt nähdä pienemme heti kuin mahdollista. Toivottavasti tällä kertaa päästään sinne asti! :Heartred:Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tehty tänään niin haalee viiva etten ole ihan varma kuvittelinko viivan vai en, tein se tosin iltapäivällä ja olin käymättä vessassa noin 2,5 tuntia eli tässä mietin kokeilisinko heti huomenna aamusta uudelleen vai odottelisinko hetken. Laskurin mukaan olisin joko 3+3 tai 4+0, tän viikon perjantaina pitäisi alkaa kuukautiset jos alkaa. Mitään suurempia oireita ei ole, mutta viime viikon puolivälissä oli 2 päivää putkeen vatsassa tosi vahvaa kuplintaa ja pulputusta. Ei siis mitään ilmavaivojen tyyppistä, en ole tommosia ikinä kokenut, joten siitä kuvittelisin että voisi olla raskaus ainakin alkanut? Se jaksaako porskuttaa loppuun asti on toiveista suurin. Toki ensin varmaan se varma plussa täytyisi saada tehtyä.. tein tänään siis rfsu vairhaistestin. Pari kuukautta vasta ollaan yritetty ja tosiaan ensimmäinen raskaus olisi kyseessä.
 
Tänään varasin ekan neuvolakäynnin, yllätyin, kun se on vasta 26.5. Oon silloin 8+ tai 9+. Oli joku uus terkka puhelimessa, kyseli kk alkamispv ym, kerroin ja sanoin et mulla on pitkähkö kierto keskimäärin 32-34pv. Että omien laskujeni mukaan 4+3, voi heittää päivän pari suuntaan tai toiseen. No, hän sitten siihen "Kyllä varmasti olet jo vk 5+3, menkkojen mukaan laskettuna":grin En alkanut väittelemään, edellisissä odotuksissa ultratessa muutettu neuvolatädin laskemaa aikaa 1,5/2vko eteenpäin. täti

Tarkistin kuitenkin, että kai neukkuaika on sen verran ajoissa et ehtii verikokeisiin ja np-ultraan... Vähän kyllä huvitti, kun tuntematon neukkutäti, oli sitä mieltä että tuntee mun kierron paremmin kuin minä itse:rolleyes::grin
Onneks mun oma neuvolatäti oli vaan lomalla ja 26.5. aika on ihan hänelle, soittoaika vaan tälle ylipätevälle....:hilarious:
 
Mää en vielä oo soittanu neuvolaan. Jospa sitten kun menkat on oikeasti tulematta ja saan digiin 2-3 viikkoa. Alko jotenki hermostuttaan, että menee kesken kun vähä menkkaolo mahassa. Tiiän, että se on normaalia, mutta silti vähän pelottaa. Menkkojen siis olisi pitänyt alkaa huomenna tai keskiviikkona... tänään aamulla viiva oli kyllä onneksi vähän vahvistunut...
 
Lasketteko nuo viikot viimeisten kuukautisten ekasta päivästä vai oletetusta yhdynnästä? Meillä oli kolme yritystä "parhaalla viikolla" ni en oo ihan varma et mikä niistä olis ollut SE kerta et en nyt tiedä et millä viikolla olisin/olen..
 
Takaisin
Top