Meilla ei ole viela mitaan hajua vareista, numeroista tai aakkosista, ei sitten millaan kielella...
Mutta pojan jalkapallotaidot ovat taas kohentuneet.
Poikahan osaa nyt jo syottaa pallon ja pysayttaa pallon jalallaan. Toimii jopa epaluotettavana maalivahtina. Nyt poika osaa vastaanottaa pallon paallaan ja puskea sen takaisin, siis ihan paataan kayttaen, ilman kasien apua tms.
Tosin nuo puskut eivat lahde kovin kauan, kun poika ei viela osaa puskea voimaa kayttaen, mutta silti.
Itse olen jo lapsena ollut ihan avuton kaikissa pallopeleissa... Jos minua kohden heitetaan pallo niin mun eka reaktio on suojautua silta, ei puskea sita.
Lisaksi mies on hommanut pojalle Barcan Messi kymppi-paidan.
Silloin kun meilla oli koko lapsenhankinta vasta puheasteella, me kavimme miehen kanssa kaksistaan Barcelonassa ja mies kavi vierailulla siella niitten kotikentalla ja katselemassa joitain pokaaleja, tauluja tms. Minusta oli ihan kasittamatonta maksaa jotain 20e, etta saa kayda katselemassa tyhjaa kenttaa, jossa ei edes pelaa kukaan, joten ma odottelin sen ajan kahviossa.
Sitten me kavimme yhdessa siella ihan virallisessa Barca-kaupassa ja muistan kuinka mies sanoi, jotain, etta sitten kun meille on poika niin ostan sille tommosen ja tommosen jne. Siella oli kaikkia lastenvaatteita, lippiksia, leluja ja kaikkea. Silloin ei kuitenkaan mitaan ostettu, kun enhan ma ollut viela edes raskaana.
Mutta nyt pojalla on sitten vihdoin oma Barca- t-paita, 2-3-v:n kokoa. Menee viela ens kesanakin!
ps. Miehelle olisi varmaan karvas pettymys, jos poika ei alkaisikaan harrastaa jalkapalloa...