Pojan uusin 'taito' on raivarin alkumetreilla alkaa stepata taaksepain, kunnes tipahtaa pyllylleen ja siita jomman kumman kyljen kautta mahalleen lattialle, missa hakataan jalkoja lattiaan.
Tuo steppaaminen on toisaalta aika koomisen nakoista, jalat vispaa eestaas tosi nopeesti ja samalla poika huutaa ja peruuttaa stepaten metrin taaksepain ja tipahtaa siihen sitten takapuolelleen.
Toinen kummajainen on lelukoriin sukeltaminen paa edella. Ensin kurkotellaan kovasti jotain lelua ja sitten koko tyyppi vaan katoaa sinne. Takaisin tullaan korin reunoja heilutellen kunnes koko kori kaatuu kumolleen ja kaikki pojan romut siina soheltaessa lattialle.
Lisaksi meilla ei edelleenkaan onnistu nuo ulkoilut ilman raivareita siita, kun joutuu takaisin rattaisiin istumaan. Poika vetaa itsensa ihan piikkisuoraksi lankuksi ja huutaa naama punaisena. Nytkin piti laittaa takaisin maahan, kerata hetki voimia ja yrittaa sitten uudestaan. Ja taas ihmiset nauroivat meille.
Mika siina on, etta aina on pakko tulla kommentoimaan asiaa jotenkin... Meilla ei ole sellaista mahdollisuutta, etta poika voisi kavella itse takaisin kotiin leikkipuistosta tai vaikkapa rannalta. Liikennetta on paljon, mitaan pyorateita ei ole, ja se jalankulkijoidenkin koroke on paikoin vain alle metrin levea. Kerrostalon aidatulle piha-alueelle paastessa olen antanut pojan kavella itse sisalle, hissiin ja hissista kotiovelle. Ainakin tuo nyt tunnistaa kotiovensa, silla hissin oven auetessa kavelee aina suoraan meidan omalle ovelle.