Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Siinä sitten katseltiin kaikki uudet lelut ja kirjat mitä ostettiin mukaan, syötiin ja käveltiin käytävää edes-takas. Pikkaisen meinasi aika käydä pitkäksi mutta hyvin me jaksettiin kun miehen kanssa vuoroteltiin. Viimeisen tunnin tai kaksi poika nukkui kahdella penkillä kun mies löysi vapaan paikan muualta. Siinä poika nukkui jo paremmin. Perillä odotti vielä vajaan 2h automatka kohteeseen josta poika nukkui melkein koko matkan. Mielestäni mulla oli valtava määrä maitojauhetta mukana, + kaksi täyttä tuttipulloa, mutta viimeiset maidot meni autossa. Yhteensä tuossa vajaassa vuorokaudessa poika joi varmaan kaksi litraa maitoa
Meilla on kohta edessa lentomatkat pojan kanssa ihan kaksistaan, ja vaikka lento ei kestakaan kuin vajaat 5 tuntia yhteen suuntaan niin olen jo valmiiksi kauhuissani. Miten ma oikein selvian mahdollisista raivareista ihan yksin. Eri asia, jos mies olisi mukana. Kuitenkin pojan olisi tarkoitus istua mun sylissa ja toivon, etta tilaa olisi kuitenkin sen verran, etta viereinen paikka olisi vapaa. Etukateen oikein tuskastuttaa ajatus kitisevan pojan viihdyttamisesta. Kuitenkin se kiemurtelee kuin satkynukke ja mun pitaa keskittaa kaikki fyysisest ja henkiset voimavarani sen aloillaan pitoon... oh my head.