Aamua
Tyttö herätti meidät 8.08, hyvä, koska isäntä nukkui pommiin.. 8.30 se töihin ja me jäätiin 'pärjäilemään'.
8.40 mä olin saanut keitettyä kapselikahvit itselleni ja vein kupin pöydälle piiitkälle ja menin jääkaapille.
8.41 tyttö yritti ottaa kuppia pöydältä ja kaatoi 1/2 pöydälle&lattialle. Onni ja ihme, ettei päällensä roiskunut kuin muutama tippa. Se kun on kuumaa!
8.45 olin saanut siivottua jäljet ja menin laittaan uutta kahvia. Tyttö halusi eh-dot-to-mas-ti Kuomat jalkaan ja saapasteli niillä ympäriinsä.
8.47 mun kahvi oli valmista, mutta piti hakea tyttö pöydältä ennen juomista.
8.49 se oli uudestaan menossa pöydälle ja kun lähdin sieppaan, se putosi Kuomineen päivineen tuolilta selkä eellä ja löi vähän päätäänkin matkalla
+-4 min rauhoittelua, Kuomat lähti piiloon.
9.00 Join kahviani ja katselin läpi tärkeitä papereita 40 cm päässä tytöstä, mutta selkä siihen päin
9.00 Se kiipesi jälleen kerran samaiselle keittiön tuolille ja oli sekunnissa nurin naamallaan tuolin mukana.
-> rauhoittelua
Lisäksi on tullut monta itkua jostain kolhusta, lipeämisestä tai törmäämisestä. Yksi pesevästä imurista revitty tiiviste. Koiran oma-aloitteinen ruokkiminen säkistä ja samalla neiti popsi itse muutamat naksut. Keksintöjä, kuten 'syönpä leipäni saappaasta tai jogurttia kastaen nyrkin astiaan'. Makkarin ikkunassa roikkumista tuolilla keikkuen. Muutamia pari minuuttia kestäneitä itsenäisiä leikkituokioita (jolloin mä kirjoitan tätä'). Jne. Ja päivä oo kunnolla alkanutkaan.. Klo 11 päivän saldo 3 uutta mustelmaa naamaan.
Ulos ois kiva mennä, mut siel on sen verran kylmä, että koirakin pyrki selviään pissipyrähdyksestä yhdellä jalalla pomppien.
Jos selviän täysjärkisenä tänään niin...
'