Voi ei. Mulla tulee olemaan haastavaa tuon pojan kanssa, kun tulemme Suomeen.
Toissa päivänä oli suht viileä päivä, joten piti kaivaa kaapin uumenista äitini joskus kauan sitten lähettämä yöpuku (haalari), oli sopiva, vaan poika yritti repiä hihoja pois... Kato ku pitkät hihat... ei meillä semmosia käytetä

Vähän aikaa ahisti, vaan antoi sitten hihojen olla, ja siirtyi niihin teriin... huoh. No, nukahti yöpuku päällä kuitenkin, aamulla tosin heräs aika hikisenä.
Mua ärrrrsyttääää nykyään nuo syömähommelit. Pikkumies haluaa vain ja ainoastaan itse syödä. Mua ärsyttää se sotku. Mä olen jo monesti kertonut, ettei meillä ole keittiötä, eikä varsinkaan syöttötuolia, joten me syömme lattialla, ja sitä ruokaa on siis yltympäriinsä.
Tänä aamuna syötiin aamupuuro pihalla, koska en vaan jaksanut alkaa kohta luutuaan taas lattiaa. No pihallahan se oli sitten semmoista, että poika viipottaa menemään ja meikä lautasen kans seuraa perässä ja yrittää työntää puuroa suuhun, vaan ei, ku ite! Ja suurin osa puurosta menee maahan ja vaatteille, hiutale suuhun, kaksi hiuksiin. Tänään mua ärsytti niin paljon, että poika söi vaan sormiruokaa, isoja paloja, en syöttäny prkl. Tai no, tuli hän kerjäämään multa jugurttia, kelpas lusikasta, heh.
Niin ja joo. Eilen on ostettu lentoliput Suomeen. 31.10. olemme Suomen maan kamaralla. Kauan ja hartaasti odotettu päivä!!!
Tässä vielä kuva meidän viikarista. Hmph.